Stänga av snabbcitering

Medlem
Stänga av snabbcitering

Hej hej

Jag undrar om det går, eller kommer att gå, att stänga av den där snabbciteringen? Alltså om man klickar på ett inlägg och rutan med svara + inlägget man citerar kommer upp. Detta av två anledningar:

1) Om någon har skrivit en spoiler och använt

spoilertaggen

och man skall markera det för att se vad som står, så blir det jobbigt om den kommer upp.

2) Om man skall markera något i en text för att kopiera eller söka, t ex ett spel eller företag, så avbryter citat-rutan markeringen.

mvh


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skulle gärna se att det går att stänga av funktionen, just nu gör den mer skada en nytta för mig. Så jobbigt är det inte att trycka på Citera > Gå till snabbsvaret.


signatur

Rwa?

Medlem

Skulle gärna vilja slå av den irriterande "finessen". Själv klickar jag jämt i text när jag läser för att lättare hålla reda på vilken rad jag är på. Bra förslag.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Instämmer, mycket bra förslag! Jag får också upp rutan i tid och otid och har aldrig använt mig av dess funktion ändå.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

ELF
Medlem

Vill också kunna stänga av det. Irriterande när texten blir avmarkerad varje gång man har markerat den för att kopiera texten.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Hjälper det om man tjatar?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Håller med även jag. När man försöker markera text för att kopiera eller liknande blir det oftast som alltid irriterande med att den automatiskt poppar upp. Jag tror att en liten knapp för att öppna denna rutan vore bättre.

Eller kanske helt enkelt ta bort den? Jag har aldrig använt den, utan trycker alltid citera och skriver längst ner. Så i min mening ger denna funktionen mer problem än den ger lösningar.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Någon från crew som kan svara?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

Hej, missat tråden helt och hållet. Ska slänga på bevakning på hela Synpunkter-forumet.

Hursomhelst, det borde nog gå att göra det till en user-setting.


signatur
ELF
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hej, missat tråden helt och hållet. Ska slänga på bevakning på hela Synpunkter-forumet.

Hursomhelst, det borde nog gå att göra det till en user-setting.

Det vore underbart.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Får man en update om hur det går med detta?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Satt precis och funderade på detta då jag hade samma problem igår och nyss.

En uppdatering vore fint!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skägg.
10 Chambers

Våra kodare har mycket att göra, de sköter om alla Egmonts sajter, så man får koppla på tålamodet.


signatur
Medlem

Uppfattat! Inte så kritiskt, det är väl mest en bekvämlighetssak egentligen. Tackar för uppdateringen dock!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar