Dice: "Bad Company inte glömt, bara på en lång semester"

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bojkott:

Kan inte hela BF-serien ta en lång semester?

Det kan du också göra från alla BF threads

BUUUUURN!

Medlem

Ge oss Battlefield Bad Company (1) Storyn tillbaka, komisk och helt oförglömlig!

Tvåan hade inte samma roliga komedi, tråkigt nog, fast det var inte dåligt!


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem
Skrivet av Bondpä Pontus Håkansson:

Jag hade hellre sett ett nytt 1942 eller ett Vietnam . börjar bli lite tjatigt med NU tid. Tillbaka till rötterna !

Jag saknar också ett WW2 eller vietnam fps, känns som det inte kommit något sånt på år, åtminstone ingen AAA-titel. DLC:n till bad company 2 räknas inte.

Inaktiv

Jag är rätt säker på att nästa BF efter BF4 kommer att bli WW2 eller vietnam kanske. Tror ej det blir ett nytt modern warfare.

Jag älskar BF4betan dock pga att det känns mer som BC2 i känsla, vapen etc. Mycket nice

Medlem
Skrivet av muvoTX:

Vill fortfarande höra DICE säga att de har en 2142 uppföljare planerad...

Håller med! 2142 var ett riktigt grymt Battlefield spel! Tycker det är dags att spelet får en uppföljare nu!

Medlem

Yes please, hellre detta. Krävdes lite skills åtminstone, rekyl + mer hp = bättre BF imo. BF3 / 4 är där så lite rekyl och man har så lite HP att de flesta noobsen kan köra full auto och döda någon på 100m. Bäst hade varit en värdig uppföljare till 2142/BF2

Medlem

Jag gillar Bad Company serien, tyvärr så var det ju den som förstörde Battlefield.

Medlem

BC2 spårade ju helt mot slutet, blir väl en reboot mellan BF5 och BF6 år 2015

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kan inte hela BF-serien ta en lång semester?

Du behöver inte spela BF om du inte vill...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

vill ha BF gunsmoke med indianer och cowboys.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Bojkott:

Kan inte hela BF-serien ta en lång semester?

Du kan gå på semester. BF är en av de få spelserierna som håller skyhög klass i jämförelse med mycket annat skräp

BF1942 hade klass. BF2 hade klass. BF2142 hade klass. BC, BC2 och BF3 handlar bara om att jaga exp och köpa sig till framgång genom olika genvägar. Dessa spel saknar klass totalt, och jag ser inte att BF4 kommer va ett undantag.

Medlem

Star Wars Battlefront, spelet jag längtar allra mest efter på PS4, come on DICE make it epic!

Medlem

Vietnamexpansionen till BC2 var faktiskt rätt underhållande.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

ett bad company 3 hade varit roligt att få se. Jag tycker personligen att 1:an och 2:an var underhållande.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av Kane:

Vietnamexpansionen till BC2 var faktiskt rätt underhållande.

Håller med spelade den mycket

Medlem

Varför pratar alla om bc2 som om det vore dött? Lägg till mig (samma namn som här) så pangar vi ryssar!

Medlem
Skrivet av 2c1c:

Varför pratar alla om bc2 som om det vore dött? Lägg till mig (samma namn som här) så pangar vi ryssar!

Precis, det går viss lira mp fortfarande. Iallafall på PS3.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Bojkott:

Kan inte hela BF-serien ta en lång semester?

Du kan gå på semester. BF är en av de få spelserierna som håller skyhög klass i jämförelse med mycket annat skräp

BF1942 hade klass. BF2 hade klass. BF2142 hade klass. BC, BC2 och BF3 handlar bara om att jaga exp och köpa sig till framgång genom olika genvägar. Dessa spel saknar klass totalt, och jag ser inte att BF4 kommer va ett undantag.

BF2142, Vietnam och Bad Company är dom 2 spelen i serien som är dom absolut sämsta. Resten av Battlefieldserien är riktigt grymma spel. (Har ej spelat MC, Heroes och play)

BC2, BF3 och BF4 är helt geniala, grym grafik, många moment, bra balansering, snygga animationer, många vapen och customize, grymma maps osv. För den delen kan du inte ha spelat BF2 eftersom det krävde mest exp av alla att levla max. Var dubbla guldtackor efter 600 timmars lirande och inte i närheten av 4 stjärnor som var max. i BF3 krävdes det inte mycket att levla 100 fåglar i jämförelse mot BF2 levling system.

Gillar inte ni kläppar som kommer och påstå att ni spelat alla BF och påstår att det var bättre förr. Sluta whinea och lär er leva i nuet.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Bojkott:

Kan inte hela BF-serien ta en lång semester?

Du kan gå på semester. BF är en av de få spelserierna som håller skyhög klass i jämförelse med mycket annat skräp

BF1942 hade klass. BF2 hade klass. BF2142 hade klass. BC, BC2 och BF3 handlar bara om att jaga exp och köpa sig till framgång genom olika genvägar. Dessa spel saknar klass totalt, och jag ser inte att BF4 kommer va ett undantag.

BF2142, Vietnam och Bad Company är dom 2 spelen i serien som är dom absolut sämsta. Resten av Battlefieldserien är riktigt grymma spel. (Har ej spelat MC, Heroes och play)

BC2, BF3 och BF4 är helt geniala, grym grafik, många moment, bra balansering, snygga animationer, många vapen och customize, grymma maps osv. För den delen kan du inte ha spelat BF2 eftersom det krävde mest exp av alla att levla max. Var dubbla guldtackor efter 600 timmars lirande och inte i närheten av 4 stjärnor som var max. i BF3 krävdes det inte mycket att levla 100 fåglar i jämförelse mot BF2 levling system.

Gillar inte ni kläppar som kommer och påstå att ni spelat alla BF och påstår att det var bättre förr. Sluta whinea och lär er leva i nuet.

Allt var inte bättre förr, men mycket var det. I alla fall om man är PC gamer. BF2 må ha haft ett levlingssystem, men det fanns även grym mod support från en community som lever än idag. Detsamma gäller även 2142.

Tack vare grymt stöd för moddar så spelar det ingen roll hur spelen är i originalskick, och därför så kommer aldrig ett Battlefield utan stöd för moddar slå ett Battlefield som har stöd för moddar.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Kappvändare där!

När jag spelade BC2 och det var nytt så hatade alla det spelet på samma sätt som folk hatar bf3-4 nu.

Så om något år 3-4? Då kommer förmodligen folk sitta och hata det nya BF (valfritt nummer och bokstav). Och sen kommer de skriva, fan när bf3 kom var det så jävla bra fyfan för allt nytt!

Hmm interesting, roliga är att jag älskade det över allt annat D1. Kanske bara jag, speciellt sniping. Må spelet alltid ha spelare och servrar igång plz

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:

Gillar inte ni kläppar som kommer och påstå att ni spelat alla BF och påstår att det var bättre förr. Sluta whinea och lär er leva i nuet.

Achievement uteblir tyvärr! Inte heller får du nån unlock. Men min respekt för att ha skrivit det mest korkade JAG någonsin läst här på Fz har du i alla fall.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Tack vare grymt stöd för moddar så spelar det ingen roll hur spelen är i originalskick, och därför så kommer aldrig ett Battlefield utan stöd för moddar slå ett Battlefield som har stöd för moddar.

Du har rätt i allt du skriver men du kommer inte få se ett BF med modstöd igen. Någonsin. Att avliva en kassako genom att tilllåta privatpersoner göra bättre och mer utvecklade "DLC" än de själva och dessutom gör samma folk detta gratis är... ...inte EA's melodi och Dice lyder under EA eftersom de sålde sig och sålde ut sig till EA.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

12
Skriv svar