Terraria får uppföljare med oändligt antal världar

Robot
Terraria får uppföljare med oändligt antal världar

Andrew "Redigit" Spinks avslöjar Terraria 2 och ser fram emot ett obegränsat äventyr.

#terraria, #terraria-2


Medlem
Terraria får uppföljare med oändligt antal världar

terraria är så grymt skoj faktist speciellt med några polers och en öl eller 2 på en fredagskväll ^^

Medlem

Och jag ser fram emot ett betydligt bättre nätverksprotokoll den här gången.

Medlem

dom kan ju försöka fixa multiplayer då så man slipper använda hamachi när man ska spela det med polare

Medlem

Hmm "I Terraria 2 vill jag ha oändligt antal världar" låter ju lite som Starbound(www.playstarbound.com)

Medlem

Det är ju inte jättesvårt att konfigurera routern och köra port forwarding för port 7777 när man kör Terraria via internet. Så jag jag när jag hostar min server.

Avstängd
Skrivet av posyko:

dom kan ju försöka fixa multiplayer då så man slipper använda hamachi när man ska spela det med polare

aldrig behövt hamachi för det, det har funkat felfritt för mig.

Medlem

Stora pixlar ligger i modet ser jag

Inaktiv

"Vad fan det är ju asdålig grafik!" Lite off-topic här men blev påminnd om när minecraft kom och jag fick höra de där orden ett flertal gånger. Själv gillar jag "pixelstilen" men har även noterat själv att det ligger i modet.

Medlem

inkludera ett creative mode så blir jag glad.

Inaktiv
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av posyko:

dom kan ju försöka fixa multiplayer då så man slipper använda hamachi när man ska spela det med polare

aldrig behövt hamachi för det, det har funkat felfritt för mig.

Samma här. Det funkar felfritt att skapa ett spel över Internet. Multiplayer > Host & Play > Lösenord > gubbe > värld > klart!

Medlem
Skrivet av posyko:

dom kan ju försöka fixa multiplayer då så man slipper använda hamachi när man ska spela det med polare

Vet inte vad du har för problem isåfall. Fungerar felfritt för min del. :\ Sitter just nu t.om och håller i en server hemifrån åt ett par polare.

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av posyko:

dom kan ju försöka fixa multiplayer då så man slipper använda hamachi när man ska spela det med polare

Vet inte vad du har för problem isåfall. Fungerar felfritt för min del. :\ Sitter just nu t.om och håller i en server hemifrån åt ett par polare.

Han kanske kör piratos.

Medlem
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av posyko:

dom kan ju försöka fixa multiplayer då så man slipper använda hamachi när man ska spela det med polare

Vet inte vad du har för problem isåfall. Fungerar felfritt för min del. :\ Sitter just nu t.om och håller i en server hemifrån åt ett par polare.

Han kanske kör piratos.

...Steam har fått mig att glömma att piratkopiering av spel faktiskt är en grej på PC.

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av posyko:

dom kan ju försöka fixa multiplayer då så man slipper använda hamachi när man ska spela det med polare

Vet inte vad du har för problem isåfall. Fungerar felfritt för min del. :\ Sitter just nu t.om och håller i en server hemifrån åt ett par polare.

Han kanske kör piratos.

...Steam har fått mig att glömma att piratkopiering av spel faktiskt är en grej på PC.

Samma här! Tillgång till spelen vart du än är. Slippa skivor som blir repiga osv. GoG är också en väldigt bra tjänst.

Du har ingen brandvägg/router som bökar?

1
Skriv svar