Tittar du ofta på Starcraft 2 casts?

Medlem
Tittar du ofta på Starcraft 2 casts?

Hej!

Jag har tillsammans med mitt team skapat en ny Starcraft 2 sida som listar casts.
Det som skiljer oss åt från liknande sidor idag är att vi ser djupare på varje enskild match.
Det finns i nu läget ingen garanti på att man som tittare kommer att få se en bra match fast det är två pro gamers som möts. Det är den biten som vi vill ändra på och ge alla tittare mer möjligheter för bättre kvalitet på games. Dem flesta Starcraft 2 cast webbsidor idag har endast staplade, långa listor på visserligen matcher med kända pro gamers men många utav matcherna saknar spänning.

Jag som många andra tittare av casts vill ha en ordentligt webbsida där man har plockat ut dem bästa guld matcherna av alla matcher som dyker upp dagligen. Såna matcher som får tittarna att skrika till av förvåning, som innehåller intensiva vändningar och får pulsen att stiga. Det är såna matcher som man minns.

Jag och mitt team tror på vårt koncept och därför har vi skapat just den rätta Starcraft 2 sidan som ger dem bästa matcherna den uppmärksamheten dem förtjänar.

Nu letar vi efter dig som precis som oss tittar mycket på Starcraft 2 matcher och vet när en match sticker ut från mängden! Om du älskar att titta på matcher och vill bidra till Starcraft 2 community genom att få chansen att recensera matcherna också så hör av dig till mig med ett PM så kan vi diskutera mer.

Vi är ett svensk team som har sedan november förra året arbetat hårt med webbsidan som kommer att lanseras globalt och hela siten är då självklart på engelska. Snart närmar sig lansering av vad som kan bli den största siten för Starcraft 2 casts. Vi glömde även nämna att vi har byggt upp en helt ny webb community också där man som användare kan komma närmare proffsen.

Medlem

Vad jag känner att jag kan sakna är 2on2,3on3 eller 4on4 casts man ska inte underskatta dem. ( Många spelare)
Det kan blir riktigt spännande builds i de högre nivåerna där, sånna som man inte ser i 1on1.
Tycker det är ett bra initiativ, sen får man hoppas det fungerar!
Lycka till, kommer föjas.

Medlem

Tänkte det var lite onödigt att starta en ny tråd för en liten fråga som jag hoppas någon kan ha svar på.
Om man morphar en drone som håller i mineraler/gas till en byggnad, går dessa förlorade då?

Medlem
Medlem

Hemsidan är efter många månaders hårt arbete äntligen lanserad. Kan nu presentera: www.sc2tv.com Vad tycker ni? Tror ni också detta är sättet casts ska visas upp?

Medlem

Någonting ni Måste fixa på en annars kanonsida är att man ser längden på casten utan att behöva starta den. Varje gång jag kollar på en cast så ligger jag i sängen och är ganska trött. Så då vill man ju ha en lång cast, så man slipper sträcka sig till datorn var 10de min. Därför går jag ofta tillbaka till Youtube(då man ser längden direkt), istället för er sida tyvärr.

Medlem

Jag hoppas att christofer84 ser detta. Jag skulle vilja att ni tar bort alla spambottar som ex "eyfhxtyfj".


signatur
Medlem
Skrivet av MattiasD:

Jag hoppas att christofer84 ser detta. Jag skulle vilja att ni tar bort alla spambottar som ex "eyfhxtyfj".

Det var en del men nu är det bortrensat

Medlem

Underbart tack


signatur
Medlem
Medlem

spännande sida, dock störde jag mig direkt på att man måste bli medlem för att kunna läsa i forumet.
Läsa brukar man väl få göra utan men man måste bli medlem för att skriva?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

"Error establishing a database connection"

Är det tillfälligt eller har ni lagt ner projektet?


signatur
1
Skriv svar