Farming Simulator 2013-expansion nästa torsdag

Robot
Farming Simulator 2013-expansion nästa torsdag
Medlem
Farming Simulator 2013-expansion nästa torsdag

Den släpptes den 2:a Oktober via deras egna officiella hemsida och jag fick min i onsdags. Gör om gör rätt

Medlem

signatur

Hej! jag är ny här.

Skribent
Skrivet av ToRcH:

Den släpptes den 2:a Oktober via deras egna officiella hemsida och jag fick min i onsdags. Gör om gör rätt

Tack, lade in din länk i nyheten. I pressmeddelandet de skickade ut om expansionen nämnde de inte alls att de redan släppt på officiella hemsidan.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av ToRcH:

Den släpptes den 2:a Oktober via deras egna officiella hemsida och jag fick min i onsdags. Gör om gör rätt

Tack, lade in din länk i nyheten. I pressmeddelandet de skickade ut om expansionen nämnde de inte alls att de redan släppt på officiella hemsidan.

Jag menade inte att vara nedlåtande blev nog bara en smula irriterad efter en hård arbetsdag. men jag tänkte att rätt ska vara rätt. Nu ska jag ha en kanon lördag

Hela Skåne applåderar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av ToRcH:

Den släpptes den 2:a Oktober via deras egna officiella hemsida och jag fick min i onsdags. Gör om gör rätt

Visst, men på Steam släpps DLC:t den 10:e. Vilket irriterar Steam-användare som jag, men det är förstås för att Giants ska sälja så många som möjligt via hemsidan först, eftersom de får behålla mer pengar då.

Medlem

Märkligt nog syns inte min recension (http://www.fz.se/artiklar/recension/20130909/farming-simulato...) av konsolversionen på FS2013-sidan på FZ... Fast jag föredrar att spela det på PC ändå :).

Inaktiv

Är det någon som tycker spelet är bra / kul då ?
Själv så tyckte man det var sjukt tråkigt.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

En miljon köpare tycker att spelet är bra/kul.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hela Stockholm applåderar

Jag rättade åt dig, för här nere behöver vi inte simulatorer för att nå naturen. Det räcker genom att gå ut genom dörren!

ZF
Medlem

hade det inte varit både billigare och mer intressant att göra en uppdatering som faktiskt gör det till en fungerande simulator istället för att plöja ner resurser på en massa fordon som ändå gör exakt samma sak som de som finns. (och som samtliga fortfarande kommer köra fast på närmaste trottoarkant)

ett farmarspel där det minst farmvärderade är att just farma, engineious!

Skrivet av Nelfie:
Skrivet av walter_iego:

Hela Stockholm applåderar

Jag rättade åt dig, för här nere behöver vi inte simulatorer för att nå naturen. Det räcker genom att gå ut genom dörren!

Sant


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar