Assassin's Creed: Brotherhood

Robot
Assassin's Creed: Brotherhood

Ubisoft Paris är inte klara med Ezio Auditore da Firenze. I höst är vår agila lönnmördare tillbaka för en ny utflykt på Roms gator och torg. Och just det, han tar med sig ett gäng vänner också. Hoppas att det är okej.

#assassins-creed-brotherhood, #assassins-creed, #ubisoft, #assassins-creed-ii


Inaktiv
Assassin's Creed: Brotherhood

det var ett jävla kastande med pilar & knivar. Varför inte bara kasta en på målet & sen gå hem? ;P Men men, mer AC är inte fel.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Blir nog hur bra som helst...

Medlem

Detta kan bli hur grymt som hellst både alla mot varandra och coop

Medlem

Detta kan bli hur grymt som hellst både alla mot varandra och coop

Medlem

coop blir nog fett

Medlem

Detta kommer bli såå Grymt!!

Underbart, här ser man vad en riktig spelmotor kan skapa. Blizzard kan glömma att de gör bäst introfilmer längre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Underbart, här ser man vad en riktig spelmotor kan skapa. Blizzard kan glömma att de gör bäst introfilmer längre.

Spelmotor? Tyvärr, men det där klippet är inte in-game grafik.

Medlem

Mulligt !


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Jag tror faktiskt Mafia2 el GTAIV slår allt ingame mellansekvenser...

Medlem

Kommer det vara värdelöst på pc än en gång?

Medlem

Snyggt men ologiskt. Varför använda svärd om det går så lätt att ta ner någon på avstånd?

Men spelet verkar intressant.

Medlem

Jag hoppas att man får mer alternativ om hur man går till väga, likt Hitman-spelen.

Som det är nu så är varenda uppdrag: Döda alla vakter, döda målet, döda de resterande vakterna som gömde sig förut, fly.

Vilken sorts co-op blir det? Couch med splitscreen eller bara online?

Medlem

Ubisoft Paris? Nog för att huvudkontoret deras ligger i Frankrike, men det utvecklas i Montréal.

Medlem

Det ända dom behöver göra är att kopiera ''COMMANDOS1-3'' i spelstilen med 1 gubbe fast 3d och fixa lite till och allt blir helt perfekt som coop.. commandos har gett med oändligt med roliga lantimmar med kompisar

Medlem
Skrivet av mickepe:

Ubisoft Paris? Nog för att huvudkontoret deras ligger i Frankrike, men det utvecklas i Montréal.

+ Singapore, Bucharest och Paris, så nog kan det stå rätt i artikeln.

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av mickepe:

Ubisoft Paris? Nog för att huvudkontoret deras ligger i Frankrike, men det utvecklas i Montréal.

+ Singapore, Bucharest och Paris, så nog kan det stå rätt i artikeln.

Ah, my bad. Antog ju bara att de fortsatt där borta. Skönt med intern off-shore.

Medlem
Medlem

Tar Ubisoft bort sitt förbannade krav att ha internetuppkoppling för SP så köper jag spelet. Annars skiter jag i det, tänker inte för allt i världen stödja något så idiotiskt.

Medlem

Göttans

Hoppas på ett lika storslaget soundtrack också


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Som någon sa, varför inte bara skjuta målet direkt om dom har så jäkla träffsäkra bågskyttar... Men men kanske dags o våga sig på ett Assassins Creed spel igen, första spelet var ju fruktansvärt långtråkigt även om det började bra.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Som någon sa, varför inte bara skjuta målet direkt om dom har så jäkla träffsäkra bågskyttar... Men men kanske dags o våga sig på ett Assassins Creed spel igen, första spelet var ju fruktansvärt långtråkigt även om det började bra.

Börja med 2:an, det är otroligt bra. Allt man störde sig på från första är i princip fixat plus nya fina tillägg.

Medlem

AC är nog ett av de få spel jag fastnat för, storyn och hela miljön gör spelet prisvärt.. sen att man får slakta eller smyga sig på o slakta e ju verkligen ett stort +


signatur

Google is your friend!!!

Medlem

Blev oerhört besviken på AC 1. Vågade mig till slut på att prova AC 2 och blev glatt överraskad. Ser helt klart framemot att träffa Ezio igen! Angående Co-op så verkar det ju inte vara med? Har jag missat något? Fick för mig att jag läste att något sådant läge inte var med (tyvärr).

1
Skriv svar