Smyg dig igenom 95% av Watch Dogs

Robot
Medlem
Smyg dig igenom 95% av Watch Dogs

Trevligt. Hoppas detta blir bra

Medlem

Trevligt, hatar när man tvingas in i en spelstil. Mer val åt folket!

Medlem

I like me some smyging!

Medlem

Lika som i Deus Ex HR då alltså...

Medlem

Låter bra, jag gillar att smyga runt. Och jag älskar när spel ger en fler olika sätt att klara saker på.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Ibland gillar jag smyga, ibland vill jag bara skjuta allt som rör sig, gott att man kan välja båda alternativen

Medlem

pacifist mode engage


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Det var så nice i deus ex, hade aldrig dödat någon ( om man inte räknar den gången jag sköt en sömnpil rakt i huvet på en vakt så han fick en överdos och dog ç_ç) så kom jag till första bossen slutade spela spelet då

Medlem

Nice, hoppas dom har en svårighetsgrad som innebär att man behöver smyga mycket och vara försiktig i eldstrider, då är jag såld. Skulle vilja känna mig som en sårbar person, inte en supersoldat a´la Halo


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det här spelet ser ju väldigt bra ut i sig, däremot är jag inte så förtjust i att det är Ubisoft som håller i det. Risken att de gör en Assassins Creed och mjölkar sönder det är överhängande.

Medlem
Medlem

Tänkte spränga mig igenom 100% av spelet.

Medlem
Skrivet av pippen1001:

Det var så nice i deus ex, hade aldrig dödat någon ( om man inte räknar den gången jag sköt en sömnpil rakt i huvet på en vakt så han fick en överdos och dog ç_ç) så kom jag till första bossen slutade spela spelet då

Haha samma som mig då, väldigt frustrerande spel.

Medlem

Jag gillar inte smygisar, de är dödliga...

Medlem

Det tråkiga med många smygarspel är dock att det nästan alltid är enklare/smidigare att bara mörsa ned istället för att smyga. Hoppas att Watch dogs förändrar det.

ZF
Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av pippen1001:

Det var så nice i deus ex, hade aldrig dödat någon ( om man inte räknar den gången jag sköt en sömnpil rakt i huvet på en vakt så han fick en överdos och dog ç_ç) så kom jag till första bossen slutade spela spelet då

Haha samma som mig då, väldigt frustrerande spel.

är det aset som är osynlig, springer runt som en dåre, har en 20cm lång regenererande livstapel, skyddas av 2 flygande robotar, samt knappat in oändligt ammunitionsfusk ni menar?

jo den grabben hade ju vart fint att kunna smyga sig förbi..

Medlem

alltid trevligt med möjlighet att välja alternativa spelstilar, så länge dom blir balanserade så att ingen känns tvingande.

Frågan är ju vad de resterande 5% är?

Jag tror att ingen vill ha en situation liknande DX:HR där boss fighterna tvingade en skjuta hejvilt omkring sig oavsett vilken inriktning man hade valt i övriga spelet.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Nice, jag vill gärna spela det här lite ungefär som splinter cell the early years

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av pippen1001:

Det var så nice i deus ex, hade aldrig dödat någon ( om man inte räknar den gången jag sköt en sömnpil rakt i huvet på en vakt så han fick en överdos och dog ç_ç) så kom jag till första bossen slutade spela spelet då

Haha samma som mig då, väldigt frustrerande spel.

är det aset som är osynlig, springer runt som en dåre, har en 20cm lång regenererande livstapel, skyddas av 2 flygande robotar, samt knappat in oändligt ammunitionsfusk ni menar?

jo den grabben hade ju vart fint att kunna smyga sig förbi..

Nä den första bossen är han som är två meter lång och bara går rakt mot dig och skjuter sönder allt i sin väg. Men det blir konsigt när man man spelat hela spelet genom att unvika den typen av combat

Testpilot

Love it , smyga och planera sina fighter är precis vad man önskat sig!

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av ZF:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av pippen1001:

Det var så nice i deus ex, hade aldrig dödat någon ( om man inte räknar den gången jag sköt en sömnpil rakt i huvet på en vakt så han fick en överdos och dog ç_ç) så kom jag till första bossen slutade spela spelet då

Haha samma som mig då, väldigt frustrerande spel.

är det aset som är osynlig, springer runt som en dåre, har en 20cm lång regenererande livstapel, skyddas av 2 flygande robotar, samt knappat in oändligt ammunitionsfusk ni menar?

jo den grabben hade ju vart fint att kunna smyga sig förbi..

Nä den första bossen är han som är två meter lång och bara går rakt mot dig och skjuter sönder allt i sin väg. Men det blir konsigt när man man spelat hela spelet genom att unvika den typen av combat

Släppte de inte ganska nyligen en stor patch som fixade till bosstriderna? Kanske något att kolla in om man slutade vid första bossen. Det är ett kul spel ju

Medlem

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17611927.ab

watch dogs for real! nu kan man hacka butikers larm innan man går in!

Medlem
Skrivet av Kruwlabras:

Släppte de inte ganska nyligen en stor patch som fixade till bosstriderna? Kanske något att kolla in om man slutade vid första bossen. Det är ett kul spel ju

Om det är tvåan vi pratar om (vilket jag förmodar då den första bossen är "två meter lång och bara går rakt mot dig och skjuter sönder allt i sin väg") så kommer den nya versionen, "The Directors Cut" i slutet av okt. Då kan man t.ex hacka två turrets som kan ta hand om honom åt dig...

1
Skriv svar