20 minuter lång presentation av Titanfall

Robot
20 minuter lång presentation av Titanfall

Respawn Entertainment förklarar varför Titanfall inte bara är Call of Duty med jätterobotar.

#titanfall


Medlem
20 minuter lång presentation av Titanfall

CoD in space - ohh exciting news!

Medlem

Förläggare: Electronic Arts

Nej tack.

Medlem

Skandalöst! Det är ju en kvinna på scen!

Sarkastisk.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ps4:ans fiende..

Inaktiv

Give her a massive hand!

Medlem

Känns lite some QuakeWorld med allt hoppande, kvicka vändningar och aldrig stå still. Ser helt klart ut som att det blir ett köp detta.

Medlem

Gillar Parkour stuket i spelet, sen mechsen är bara för underbart Ännu ett spel och se framemot.

Utan tvekan är det duktiga spelproducenter; men jag tror inte det kommer bli en stor hit. Det finns en anledning till att Quake inte har fortsatt att utvecklats, man blir snabbt trött på allt hoppande och frenetiska gameplay. Det behövs variation.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av walter_iego:

Utan tvekan är det duktiga spelproducenter; men jag tror inte det kommer bli en stor hit. Det finns en anledning till att Quake inte har fortsatt att utvecklats, man blir snabbt trött på allt hoppande och frenetiska gameplay. Det behövs variation.

Blasphemy!


signatur
Medlem

hon har en piratebay tatuering på armen.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av walter_iego:

Utan tvekan är det duktiga spelproducenter; men jag tror inte det kommer bli en stor hit. Det finns en anledning till att Quake inte har fortsatt att utvecklats, man blir snabbt trött på allt hoppande och frenetiska gameplay. Det behövs variation.

Blasphemy!

Haha, jag vet, men någon måste säga det


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av walter_iego:

Utan tvekan är det duktiga spelproducenter; men jag tror inte det kommer bli en stor hit. Det finns en anledning till att Quake inte har fortsatt att utvecklats, man blir snabbt trött på allt hoppande och frenetiska gameplay. Det behövs variation.

Blasphemy!

Haha, jag vet, men någon måste säga det

Nej.


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av walter_iego:

Utan tvekan är det duktiga spelproducenter; men jag tror inte det kommer bli en stor hit. Det finns en anledning till att Quake inte har fortsatt att utvecklats, man blir snabbt trött på allt hoppande och frenetiska gameplay. Det behövs variation.

Blasphemy!

Haha, jag vet, men någon måste säga det

Nej.

Haha, underbar film


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Brasetvik:

KHAAAAAAN!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Medlem
Skrivet av SettleR:

Förläggare: Electronic Arts

Nej tack.

Tänkte precis samma. Simcity .. Skandal. Bf4:a... O klar och en patch till 3:an som dem kräven 1300 kr av för spelet och premium via origin. 1300 kr för att då en patch många önskat till bf 3 och några banor. woho! Är vi säkra på att dem inte äger Arla?

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

hon har en piratebay tatuering på armen.

Jag försökte komma på vad det var för något - tack!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Rentah:
Skrivet av SettleR:

Förläggare: Electronic Arts

Nej tack.

Tänkte precis samma. Simcity .. Skandal. Bf4:a... O klar och en patch till 3:an som dem kräven 1300 kr av för spelet och premium via origin. 1300 kr för att då en patch många önskat till bf 3 och några banor. woho! Är vi säkra på att dem inte äger Arla?

Har du spelat den färdiga versionen av BF4, hur gick det till?

Huvudspelet + Premium kostar inte 1300:- Man kan få båda för under 500:- beroende på var man väljer att köpa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av SettleR:

Förläggare: Electronic Arts

Nej tack.

Tänkte precis samma. Simcity .. Skandal. Bf4:a... O klar och en patch till 3:an som dem kräven 1300 kr av för spelet och premium via origin. 1300 kr för att då en patch många önskat till bf 3 och några banor. woho! Är vi säkra på att dem inte äger Arla?

Har du spelat den färdiga versionen av BF4, hur gick det till?

Huvudspelet + Premium kostar inte 1300:- Man kan få båda för under 500:- beroende på var man väljer att köpa.

Jag antar att du har hittat information och uppfattat den annorlunda än vad jag gjort. Är det Bf4:a limited edition du tänkeer på? Det är 700 kr för första expansionen + spelet som i bf3. Kan jag få källa? Jag vill gärna kunna spelet spelet billigare

Skrivet av Rentah:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av SettleR:

Förläggare: Electronic Arts

Nej tack.

Tänkte precis samma. Simcity .. Skandal. Bf4:a... O klar och en patch till 3:an som dem kräven 1300 kr av för spelet och premium via origin. 1300 kr för att då en patch många önskat till bf 3 och några banor. woho! Är vi säkra på att dem inte äger Arla?

Har du spelat den färdiga versionen av BF4, hur gick det till?

Huvudspelet + Premium kostar inte 1300:- Man kan få båda för under 500:- beroende på var man väljer att köpa.

Jag antar att du har hittat information och uppfattat den annorlunda än vad jag gjort. Är det Bf4:a limited edition du tänkeer på? Det är 700 kr för första expansionen + spelet som i bf3. Kan jag få källa? Jag vill gärna kunna spelet spelet billigare

Googla gärna och kolla så finns det information om billiga ställen att handla, här är en sida:

http://cdkeywatch.com/games/battlefield-4

Vad det gäller att hamna under 500:- så får man vara aktiv och kolla bland alla erbjudanden som finns. Jag själv vill ha spelet på DVD, så slipper man ladda ned 30gb.

Alla betor dras med problem; BF4 är inget undantag, men det finns tusentals saker de ändrat på i BF4, från ljud, till grafik, till animationer m.m.

Om det skulle vara ett spel som såg helt annorlunda ut då skulle det inte ha en 4:a på slutet, folk glömmer bort detta i tid och otid.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av SettleR:

Förläggare: Electronic Arts

Nej tack.

Tänkte precis samma. Simcity .. Skandal. Bf4:a... O klar och en patch till 3:an som dem kräven 1300 kr av för spelet och premium via origin. 1300 kr för att då en patch många önskat till bf 3 och några banor. woho! Är vi säkra på att dem inte äger Arla?

Har du spelat den färdiga versionen av BF4, hur gick det till?

Huvudspelet + Premium kostar inte 1300:- Man kan få båda för under 500:- beroende på var man väljer att köpa.

Jag antar att du har hittat information och uppfattat den annorlunda än vad jag gjort. Är det Bf4:a limited edition du tänkeer på? Det är 700 kr för första expansionen + spelet som i bf3. Kan jag få källa? Jag vill gärna kunna spelet spelet billigare

Googla gärna och kolla så finns det information om billiga ställen att handla, här är en sida:

http://cdkeywatch.com/games/battlefield-4

Vad det gäller att hamna under 500:- så får man vara aktiv och kolla bland alla erbjudanden som finns. Jag själv vill ha spelet på DVD, så slipper man ladda ned 30gb.

Alla betor dras med problem; BF4 är inget undantag, men det finns tusentals saker de ändrat på i BF4, från ljud, till grafik, till animationer m.m.

Om det skulle vara ett spel som såg helt annorlunda ut då skulle det inte ha en 4:a på slutet, folk glömmer bort detta i tid och otid.

Jag håller med fullständigt. Det jag kan problem med är att dem vill släppa ett till spel så snart. Utan att tänka på det grafiska för mycket. Det är som en ny CoD. Det praktiskt tagen likadan ut men ska vara olika spel liksom. Däremot. Ljuden är helt underbara. Det var nästan så att man kom till sniper skotten. problemet är dock att det ser ut som och låter i hududsak som ett BF3.5. Och det är oroande

Medlem

Jag tror på detta spel, det har det jag önskar av ett FPS spel, visst vore det trevlig med terräng deformering och så, men om det skulle paja level designen eller helt enkelt inte passar så för all del, låt bli.

Vapenkänslan och lagom snabba rörelser med mer vertikala strider, jo jag är faktiskt ganska såld på det.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Jag tror på detta spel, det har det jag önskar av ett FPS spel, visst vore det trevlig med terräng deformering och så, men om det skulle paja level designen eller helt enkelt inte passar så för all del, låt bli.

Vapenkänslan och lagom snabba rörelser med mer vertikala strider, jo jag är faktiskt ganska såld på det.

Håller med dig till fullo, detta spelet är ett av de spelen jag längtar mest till just nu.
Här har de i alla fall lite nytänkande med i bilden också, så hoppas verkligen att det blir bra!

Geeks Gaming

Hellre detta än CoD
CoD med robotar? Nja hade de varit CoD med robotar så hade det varit som Black Ops 2

Dessa gör något nytt i alla fall. Så tänker ge dom en chans.

Får hoppas på dedicerade servrar och lite extra pc saker.

Medlem

Jag hoppas bara inte detta blir för konsolifierat, då han som visat spelade på konsol.

exempelvis skott gör lika mycket skada på pc som på konsol eller explosiva skott har samma aoe damage och lika hög dmg som på konsol.

Det brukar vara ett extremt problem på pc/konsol spel, varav det blir obalanserat noskill spel direkt.

Allt behöver inte vara skicklighet i get it, men spel i denna generen med fast movement vore ju bara riktigt tragiskt om dom ej siktar emot att ha det som ett nytt roligt quake/cs spel all in one

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Utan tvekan är det duktiga spelproducenter; men jag tror inte det kommer bli en stor hit. Det finns en anledning till att Quake inte har fortsatt att utvecklats, man blir snabbt trött på allt hoppande och frenetiska gameplay. Det behövs variation.

Som aktiv quakespelare förstår jag inte alls va du menar. Ser man spelet som avkopplingsform har man nog kommit fel. Det finns inget spel som kombinerar skill, teamplay och känsla lika bra som quake. Jag antar att du har rätt, om man bara är ute efter public lir. Men quake är till för att tävla i. Dess simpla form är även dess största styrka. Anledningen att det inte har utvecklats mer är för att spelarna mer eller mindre är nöjda, det är bra som det är. Nya banor kommer då och då, det räcker. Skaffa ql och kör lite pickups och lär känna folket, så är du garanterat snart hooked.

Skrivet av Nunk:
Skrivet av walter_iego:

Utan tvekan är det duktiga spelproducenter; men jag tror inte det kommer bli en stor hit. Det finns en anledning till att Quake inte har fortsatt att utvecklats, man blir snabbt trött på allt hoppande och frenetiska gameplay. Det behövs variation.

Som aktiv quakespelare förstår jag inte alls va du menar. Ser man spelet som avkopplingsform har man nog kommit fel. Det finns inget spel som kombinerar skill, teamplay och känsla lika bra som quake. Jag antar att du har rätt, om man bara är ute efter public lir. Men quake är till för att tävla i. Dess simpla form är även dess största styrka. Anledningen att det inte har utvecklats mer är för att spelarna mer eller mindre är nöjda, det är bra som det är. Nya banor kommer då och då, det räcker. Skaffa ql och kör lite pickups och lär känna folket, så är du garanterat snart hooked.

Jag spelade mycket Quake för tio år sedan, men tröttnade. Det är kul om ni håller liv i det, det är aldrig fel; dagens spelare känns lite mer kräsna om du förstår hur jag menar. Jag ska självfallet testa TF när det släpps.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar