Star Wars: Tiny Death Star – den mörka sidan i mobilen

Robot
Inaktiv
Star Wars: Tiny Death Star – den mörka sidan i mobilen

Inga screenshots eller annat?

Medlem

hmm detta låter kul på något sätt

Skägg.
10 Chambers

Livsfarligt! Tiny Tower är ett slukhål!


signatur
Medlem
Medlem

Intresserad så länge det inte är f2p.

Medlem

Vad jag läst så kommer det till android också, kanske ska lägga till det i bland formaten? Det varkar dock bli f2p.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Intresserad så länge det inte är f2p.

Blir nog troligen f2p då deras andra spel är det också

Medlem
Skrivet av kebbe:

Intresserad så länge det inte är f2p.

Måste säga att iaf Tiny Tower funkar väldigt bra utan att betala en krona.

Tror tom att det blir tråkigt om man köper pengar.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Vad jag läst så kommer det till android också, kanske ska lägga till det i bland formaten? Det varkar dock bli f2p.

haha skön diss! android är visst inte smart nog att kallas smart telefon. ^^

Skribent
Skrivet av Hydraah:

Inga screenshots eller annat?

Det här är allt, som finns just nu.

Skrivet av Blackwolfe:

Vad jag läst så kommer det till android också, kanske ska lägga till det i bland formaten? Det varkar dock bli f2p.

Antar att Android är ett av formaten, men avvaktar lite tills de sagt det rakt ut


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Låt se, de flesta (om inte alla) av deras spel finns också till Android, massvis av sidor stora som små listar android som ett av formaten och att det är disney som utgivare (vilka är utgivare till en hel drös spel på google play).. jag skulle säga att det är 110% att det kommer till android. Vad vet alla andra som ni inte vet Ios listas ju inte heller på disneys egna announcement, så egentligen skulle man lika gärna kunna säga samma sak om att det ska komma till iOS Jag menar, med din logik kan man ju inte lista iOS heller, haha.

Citat:

Antar att iOS är ett av formaten, men avvaktar lite tills de sagt det rakt ut

Är jag jobbig nu?

Skribent
Skrivet av Blackwolfe:

Låt se, de flesta (om inte alla) av deras spel finns också till Android, massvis av sidor stora som små listar android som ett av formaten och att det är disney som utgivare (vilka är utgivare till en hel drös spel på google play).. jag skulle säga att det är 110% att det kommer till android. Vad vet alla andra som ni inte vet Ios listas ju inte heller på disneys egna announcement, så egentligen skulle man lika gärna kunna säga samma sak om att det ska komma till iOS Jag menar, med din logik kan man ju inte lista iOS heller, haha.

Citat:

Antar att iOS är ett av formaten, men avvaktar lite tills de sagt det rakt ut

Jag tog det troligaste formatet och hoppas innerligt att ingen tar illa vid sig


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ingen bör ha tagit illa vid sig. Det mesta av det bästa komma till de flesta plattformarna.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Blackwolfe:

Låt se, de flesta (om inte alla) av deras spel finns också till Android, massvis av sidor stora som små listar android som ett av formaten och att det är disney som utgivare (vilka är utgivare till en hel drös spel på google play).. jag skulle säga att det är 110% att det kommer till android. Vad vet alla andra som ni inte vet Ios listas ju inte heller på disneys egna announcement, så egentligen skulle man lika gärna kunna säga samma sak om att det ska komma till iOS Jag menar, med din logik kan man ju inte lista iOS heller, haha.

Citat:

Antar att iOS är ett av formaten, men avvaktar lite tills de sagt det rakt ut

Jag tog det troligaste formatet och hoppas innerligt att ingen tar illa vid sig

Det här är internet. Alla tar illa vid sig, hela tiden, oavsett.

Medlem

Just when I thought I was out they pull me back in!

1
Skriv svar