Mycket DLC till Lara Crofts nya

Medlem
Mycket DLC till Lara Crofts nya

Alltid kul med lite Lara!

Medlem

General manager Darrell Gallagher berättar att de kommer att mjölka kunderna inte mindre än fem gånger, samt en och annan överraskningsmjölkning utöver det.

Medlem

Vad fan har Tomb Raider med Diablo att göra?

Medlem

Asså Ni skriver som att 5st DLC är en bra grej?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

KoP
Medlem
Skrivet av asdfg:

General manager Darrell Gallagher berättar att de kommer att mjölka kunderna inte mindre än fem gånger, samt en och annan överraskningsmjölkning utöver det.

Blir man "mjölkad" är det väl bara ens eget fel om man nu känner sig tvingad att köpa samtliga dlc?
Eller hur? För dom som gillar spelet och vill ha mer är det väl bara bra.

Dock trist att det inte är co-op ifrån början när
det släpps på xbla. Såg fram emot det. :/

Inaktiv

Tycker sånt här DLC är de värsta som finns när de lovar sånt innan de släppts spelet ens.

DLC ska ju komma till när allt är klart om fansen vill.
Tex varför får inte fansen säga vad de vill ha så kan de ha ett vote system på hemsidan?

Medlem
Skrivet av KoP:

Blir man "mjölkad" är det väl bara ens eget fel om man nu känner sig tvingad att köpa samtliga dlc?
Eller hur? För dom som gillar spelet och vill ha mer är det väl bara bra.

Dock trist att det inte är co-op ifrån början när
det släpps på xbla. Såg fram emot det. :/

Självklart är det ens eget fel om man går på mjölkningsförsöken, men spel i tapas-form smakar inte gott. Köper man ett spel borde man få mer än en munsbit.

Medlem
Skrivet av atiko:
Skrivet av KoP:

Blir man "mjölkad" är det väl bara ens eget fel om man nu känner sig tvingad att köpa samtliga dlc?
Eller hur? För dom som gillar spelet och vill ha mer är det väl bara bra.

Dock trist att det inte är co-op ifrån början när
det släpps på xbla. Såg fram emot det. :/

Självklart är det ens eget fel om man går på mjölkningsförsöken, men spel i tapas-form smakar inte gott. Köper man ett spel borde man få mer än en munsbit.

bara man får dlc betyder väl inte det att första spelet skulle vara dåligt eller kortare för det?

De kanske blev uttråkade att göra den vanliga stilen, det var inte vi som spelade det, men, kanske är det bra, men ovanligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@TruB
Jag tror risken är överhängande att dom lämnar ute saker som borde ha varit en del av spelet vid release när dlc är en stor del av affärsidén.

Medlem
Skrivet av atiko:

@TruB
Jag tror risken är överhängande att dom lämnar ute saker som borde ha varit en del av spelet vid release när dlc är en stor del av affärsidén.

absolut, men det är inget likhets tecken

Medlem

Varför kissar jag inte i byxan av glädje? Är jag född på fel sida om 1990?

Medlem
Skrivet av atiko:

@TruB
Jag tror risken är överhängande att dom lämnar ute saker som borde ha varit en del av spelet vid release när dlc är en stor del av affärsidén.

Absolut, vilket jag anser är att lura kunden om matrialet nu redan är planerat från början, men jag antar att vi får väl vänja oss vid att branchen kommer se ut så här, mend DLC, minitransaktioner och månadskostnader... jag kommer i alla fall inte köpa ett enda spel som tar någon som helst avgift utöver vad spelat kostar. Finns andra sätt att spela det på...

Undra hur länge det dröjer innan filmindustrin kommer med liknande idiotier... orginalfilmen kostar xx och är 1 tim och 30 min lång. vill du sen ha en mer utvecklad handling så filmen blir 2 tim och kanske lite extra scener så får du köpa till det efteråt... haha!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av asdfg:

General manager Darrell Gallagher berättar att de kommer att mjölka kunderna inte mindre än fem gånger, samt en och annan överraskningsmjölkning utöver det.

Blir man "mjölkad" är det väl bara ens eget fel om man nu känner sig tvingad att köpa samtliga dlc?
Eller hur? För dom som gillar spelet och vill ha mer är det väl bara bra.

Dock trist att det inte är co-op ifrån början när
det släpps på xbla. Såg fram emot det. :/

Medlem

DLC och MMO är de hetaste grejerna att använda för att förstöra ett spel/en spelserie.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Mmm... boobs.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Med tanke på att spelet i sig kommer att vara väldigt billigt $15, så lär inte DLC vara speciellt dyrt när det väl släpps. Sen får man väl se hur bra det är och om det är värt att köpa.

Jag kommer i alla fall köpa grundspelet, ser kul ut, har co-op och är billigt redan från start.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Undra hur länge det dröjer innan filmindustrin kommer med liknande idiotier... orginalfilmen kostar xx och är 1 tim och 30 min lång. vill du sen ha en mer utvecklad handling så filmen blir 2 tim och kanske lite extra scener så får du köpa till det efteråt... haha!

Finns ju redan: Directors cut, Extended edition etc.

KoP
Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av KoP:
Skrivet av asdfg:

General manager Darrell Gallagher berättar att de kommer att mjölka kunderna inte mindre än fem gånger, samt en och annan överraskningsmjölkning utöver det.

Blir man "mjölkad" är det väl bara ens eget fel om man nu känner sig tvingad att köpa samtliga dlc?
Eller hur? För dom som gillar spelet och vill ha mer är det väl bara bra.

Dock trist att det inte är co-op ifrån början när
det släpps på xbla. Såg fram emot det. :/

http://2.bp.blogspot.com/_OEoNzDCQX5s/TA6IEfTkIeI/AAAAAAAACrA...

Nej.

1
Skriv svar