GTA V är det bäst säljande spelet på PSN någonsin

Robot
Medlem
GTA V är det bäst säljande spelet på PSN någonsin

Och jag öppnar mer än gärna plånboken ifall ni ger mig spelet på PC! (Alternativt PS4 beroende på hur den versionen blir, vi får se.)

Medlem

Är ett jävligt bra spel väldigt nöjd bara tråkigt att online ska klödda somfan!! men men det kommer ju fixas.

Medlem

finns en sak jag ogillar med gta v.. http://www.youtube.com/watch?v=x47NYUbtYb0 THAT F**KING SONG!

Medlem

Är svindyrt på PSN. Typ 599kr eller något sånt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Jäkligt underhållande spel, inga tvivel om det, fastän jag inte hunnit spela så mycket som jag faktiskt har viljat göra än. Man kanske borde sätta sig och lira lite nu... så får det bli!

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Är svindyrt på PSN. Typ 599kr eller något sånt.

Men de flesta tjänar på de då de bara laddar hem de hemma istället för att ta bilen och lägga en 50kr i bensinpengar, fär att just spara en 50kr..

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Och jag öppnar mer än gärna plånboken ifall ni ger mig spelet på PC! (Alternativt PS4 beroende på hur den versionen blir, vi får se.)

I second that.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag formaterade mitt ps3 (var på tiden) och köpte/laddade ner GTA5 och har inte haft några av de problem ttydligen relaterade till PSN versionen.

Mycket nöjd med spelet också, ett av de mer underhållande jag spelat på länge, och samtliga av de tre huvudkaraktärerna fångar mig och hela tiden får jag kämpa med "bara ett till" känslan!

Synd att online fortfarande inte fungerar så bra. Men är långt ifrån klar med SP så jag överlever


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av booNZXTood:

finns en sak jag ogillar med gta v.. http://www.youtube.com/watch?v=x47NYUbtYb0 THAT F**KING SONG!

Haha, skön ju!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av booNZXTood:

finns en sak jag ogillar med gta v.. http://www.youtube.com/watch?v=x47NYUbtYb0 THAT F**KING SONG!

Inte spelat GTA:V ännu, klickade på länken, förväntade mig någon knasig rapp av något slag. Tack för ett gott skratt! Hahaha

Medlem

hehe den sången jag var tvungen å byta radio kanal

ZF
Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag formaterade mitt ps3 (var på tiden) och köpte/laddade ner GTA5 och har inte haft några av de problem ttydligen relaterade till PSN versionen.

fast du märker egentligen inte nackdelarna helt förrän du jämför med att köra det från skiva, eller installerar på en SSD istället. sen beror det ju på vad man definierar brister som också, så efter GTAIV ser det perfekt ut oavsett medium som väl är.

Medlem

online-läget till xbox 360 har iaf blivit bättre nu i veckan, men det är långt från perfekt med fortfarande långa laddningstider och att mikrotransaktionerna inte fungerar som de ska.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

De gameplay videos jag sett av GTA V Online verkar riktigt skojiga IMO. Hoppas bara det kommer till PC snart.

SE

Medlem

Ingen länk till hur många de sålt?
Vore kul att se siffror från alla system och en sammanslagning

Medlem

Hellre digitalt än den ständigt tuggande BD läsaren.
Hoppas den är tyst på PS4 eller så blir det digitalt all in.
Dax å skicka ut skivan på Tradera.
Out.

Medlem

Braa braa, Mycket bra. Jag gillar när det går bra. Särskilt när det ena nog ger det andra.. sssh lyssna..

pcpcpcpcpcpcpPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCP PC PC PC

P
C

PPPP
CCCC

NAO!!


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av wallde:
Skrivet av marcus8958:

Är svindyrt på PSN. Typ 599kr eller något sånt.

Men de flesta tjänar på de då de bara laddar hem de hemma istället för att ta bilen och lägga en 50kr i bensinpengar, fär att just spara en 50kr..

Bokade genom amazon och dom skickade den torsdagen innan release så fick den på tisdagen hem i brevlådan.
Gick på 35 pund (med svensk skatt) och dom som var snabba med att boka tidigt fick den för 32 pund (med svensk skatt).

Skrivet av S.Bergh:

Hellre digitalt än den ständigt tuggande BD läsaren.
Hoppas den är tyst på PS4 eller så blir det digitalt all in.
Dax å skicka ut skivan på Tradera.
Out.

Var väl bara i Svenska butiker som spelet var grymt dyrt och veckan innan release när det blev klart att det skulle bli brist på spelet.

Skrivet av S.Bergh:

Hellre digitalt än den ständigt tuggande BD läsaren.
Hoppas den är tyst på PS4 eller så blir det digitalt all in.
Dax å skicka ut skivan på Tradera.
Out.

Var problem med digitala versionen av spelet och om man installerade hela spelet på HDn på 360. Tydligen var Rockstar smarta nog att använda HD och BD samtidigt under spelets gång för att läsa in resurser.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Är svindyrt på PSN. Typ 599kr eller något sånt.

Ja det är dyrt, precis som alla andra On Demand-tjänster. Vissa är villiga att betala det lilla extra för att få spelet direkt.

Oftast så är det så att ju mer pengar du tjänar, desto mindre tid har du över till annat. Och detta vet alla stora företag om och utnyttjar läget genom att ta groteska överpriser. Dom vet att du inte har tid att åka in till stan och köpa det i butik, och att beställa tar onödigt lång tid.

ZF
Medlem
Skrivet av S.Bergh:

Hellre digitalt än den ständigt tuggande BD läsaren.
Hoppas den är tyst på PS4 eller så blir det digitalt all in.
Out.

inte troligt att den är tystare eftersom den snurrar ungefär 3x snabbare än i PS3. men tugga mindre kommer den garanterat göra då inget ska läsas direkt från skiva efter ett tags spelande.

Medlem

Tror de redan har druckit upp all champagne, med tanke på hur söndertrasat onlineläget är...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av Soulless:

Jag formaterade mitt ps3 (var på tiden) och köpte/laddade ner GTA5 och har inte haft några av de problem ttydligen relaterade till PSN versionen.

fast du märker egentligen inte nackdelarna helt förrän du jämför med att köra det från skiva, eller installerar på en SSD istället. sen beror det ju på vad man definierar brister som också, så efter GTAIV ser det perfekt ut oavsett medium som väl är.

Nja problemen dom PSN versionen dragits med är ju ganska väl dokumenterade så man märker om de är närvarande eller ej.
Och för mig är de inte närvarande, tänker då på grafiska buggar och dålig "drawdistance" och popups.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

ZF
Medlem
Skrivet av Soulless:

Nja problemen dom PSN versionen dragits med är ju ganska väl dokumenterade så man märker om de är närvarande eller ej.
Och för mig är de inte närvarande, tänker då på grafiska buggar och dålig "drawdistance" och popups.

du kanske haft extra tur med hårddisken i den då. bara att tacka och spela vidare.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Är svindyrt på PSN. Typ 599kr eller något sånt.

Förbokade man spelet genom psn som jag gjorde fick man även rabatt på något av deras andra spel som rockstar gjort så det var en bra deal tyckte jag. köpte red dead redemption för bara 60 kronor har jag för mig. det var iaf 75% avdrag.

Medlem
Skrivet av krille1986:
Skrivet av marcus8958:

Är svindyrt på PSN. Typ 599kr eller något sånt.

Förbokade man spelet genom psn som jag gjorde fick man även rabatt på något av deras andra spel som rockstar gjort så det var en bra deal tyckte jag. köpte red dead redemption för bara 60 kronor har jag för mig. det var iaf 75% avdrag.

Red dead har vi fått gratis genom ps+.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

KoP
Medlem
Skrivet av Pjotor:

Tror de redan har druckit upp all champagne, med tanke på hur söndertrasat onlineläget är...

Har inte haft några problem med GTA Online i å med senaste patchen till 360'n iaf. Trist om det inte fungerar lika smidigt för alla som köpt det till PS3.

Medlem
Skrivet av absimilard:

Braa braa, Mycket bra. Jag gillar när det går bra. Särskilt när det ena nog ger det andra.. sssh lyssna..

pcpcpcpcpcpcpPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCP PC PC PC

P
C

PPPP
CCCC

NAO!!

Borde fixa så att texten inte går utanför chattrutan. Sätt en word-break: break-word; på .comment-body

Medlem
Skrivet av booNZXTood:

finns en sak jag ogillar med gta v.. http://www.youtube.com/watch?v=x47NYUbtYb0 THAT F**KING SONG!

Har aldrig hört den, dock är KAWWA KAWWA-EEEEEH (eller vad han nu sjunger) låten extremt störig.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av krille1986:
Skrivet av marcus8958:

Är svindyrt på PSN. Typ 599kr eller något sånt.

Förbokade man spelet genom psn som jag gjorde fick man även rabatt på något av deras andra spel som rockstar gjort så det var en bra deal tyckte jag. köpte red dead redemption för bara 60 kronor har jag för mig. det var iaf 75% avdrag.

Red dead har vi fått gratis genom ps+.

Jaha där ser man, har inte haft mitt PS3 så länge men man kunde även välja att få 75% på vilket rockstar spel man ville. Tex max payne 3
Eftersom jag inte varit ps+ medlem så länge så missade jag red dead gratis.

12
Skriv svar