Systemkraven för Call of Duty: Ghosts

Easy, bring it on!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

50GB hdd och gtx780.

hahaha vilket jefla skämt


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jädra massa skratt Gifs här Men aa löjliga requirements indeed...

Medlem

Fattar inte riktigt, de påpekar minimum kraven, då processorn är en core2 duo, är det samma för rekommenderade kravet då, men att man ska ha ett 780. Fan blir det inte en flaskhals då?
Låter lurt tycker jag. Hur fan kommer spelet att se ut på PS4 med sitt ryktade "GT640" kort :S

Inaktiv

...och detta spel ska alltså gå att köra på Xbox 360 och PS3? Fint jobbat jävla rövtomtar.

Inaktiv
Medlem

och det konstiga är att en sketen dual core räcker men ram måste man ha hela 6gb alltså? nåt som inte stämmer om man jämför med BF4 systemkrav, liknande fast där har du stöd för 32bit os och endast 4gb ram som är rimligt.

Medlem

Go home Nvidia you're drunk.

Medlem

Haha skön nyhet, spottade nästan ut mitt te åt alla bilderna.

Medlem

Spelet ser sämre ut än Battlefield 3 som släpptes för två år sen. Det måste vara riktigt dåligt optimerat :S

Medlem

hmm.. 780?

skönaste tråden på länge underbara bilder ! hahaha!


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Fattar inte riktigt, de påpekar minimum kraven, då processorn är en core2 duo, är det samma för rekommenderade kravet då, men att man ska ha ett 780. Fan blir det inte en flaskhals då?
Låter lurt tycker jag. Hur fan kommer spelet att se ut på PS4 med sitt ryktade "GT640" kort :S

Vad yrar du om? PS4 har inte nvidia-grafik.

Medlem

Hur som helst så kommer CoD alltid vara en tightare shooter än battlefield.

Medlem

Är det för svårt för er som kommenterar att knåpa ihop ett par originella meningar eller varför postar ni massa gif-bilder hela tiden? Tycker det blir mer och mer sånt hela tiden och nog för att det var kul de första två gångerna men vafan, sånt får jag nog av på andra hemsidor.

Det kanske är bättre om jag håller mig till andra forum istället för att klaga över det svenska språkets förfall till 9GAG-mobben.

För att vara någorlunda OnT: 50 GB låter mycket. BF3 med DLC ligger på dryga 30 GB. Ugh blekansikte.

Medlem

lågstadienivå här inne ser jag


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Känns som om denna artikeln borde legat i dagens WTF...

Medlem

Minimum: DirectX: 11

Funkar inte det bara till Windows 8?

Inaktiv
Skrivet av Verdurakh:

lågstadienivå här inne ser jag

FZ är nya 4chan.. Nej vänta jag tar tillbaka det där. Det är trevligare människor på 4chan.

Medlem
Medlem

Måste ha varit en jävla rökutveckling i lokalerna när dom skrev dessa systemkrav. Det är så här det går när man legaliserar cannabis.

Minimum klarar tom jag men recommended va fan? GTX 780 för ett cod-spel? Tror det slagit runt i skallarna lite nu va.

Medlem

Vilka jävla overkill krav för sån simpel grafik.

I'm just sayin'.

Medlem

nästan lika stora systemkrav som watch dogs. Det verkar konstigt då det är COD.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Skrivet av MachOne:

Vilka jävla overkill krav för sån simpel grafik.

http://cdn.bf4central.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads...

I'm just sayin'.

Ljus kan faktiskt falla så märkligt genom en tättbeväxt skog; jag har sett det själv, även om det förefaller väldigt märkligt på bild.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dom kraven stämmer inte, det kan till och med min son se... Så ingen ide och gnälla på något som inte stämmer...

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av MachOne:

Vilka jävla overkill krav för sån simpel grafik.

http://cdn.bf4central.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads...

I'm just sayin'.

Ljus kan faktiskt falla så märkligt genom en tättbeväxt skog; jag har sett det själv, även om det förefaller väldigt märkligt på bild.

Visst kan ljus bete sig lustigt ibland, speciellt om det är mycket dis i luften, men 90-gradigt lustigt? Hade dom varit med på "next-gen"-tåget så hade dom haft dynamiskt volymetriskt ljus. Det är ju trots allt en teknik som funnits väldigt länge och som inte är så värst krävande med dagens hårdvara.

Medlem

Inte ens Watch Dogs kräver nånting i närheten av 780. Det här är som sagt, Nvidia´s pengar som talar. Dom har gjort en deal med Activision, så fler ska köpa 780. Fan t.om BF4 kommer flyta på bra utan att ha en 780. Speciellt när färdiga versionen släpps.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Jag har även sett det på moln när jag var ute och körde, då var det just den märkliga vinkeln, tyvärr kunde jag inte ta ett foto eftersom jag var tvungen att hålla ögonen på vägen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Minimum: DirectX: 11

Funkar inte det bara till Windows 8?

öh nej?

Medlem

Watchdogs har dessa specs:

Rekommenderas
CPU: Core i7 3770 3,5 GHz
RAM: 8 GB
Nvidia: Geforce GTX 460 eller bättre. DX11/SM5.0 – 2 048 MB VRAM
AMD: Radeon HD 5850 eller bättre DX11/SM5.0 – 2 048 MB VRAM
Ljud: Surround 5.1-kanals ljudkort

Skrivet av rigge:

Hur som helst så kommer CoD alltid vara en tightare shooter än battlefield.

LoL! Då menar du väl tightare, för det är så små banor, och tightare för det är så små skillnader mellan olika cod spel?? För då håller jag med. Dom enda bra Cod spelen är COD2-3-4, BlackOps första var ok. BF3 och BF4 ska man inte ens jämföra med COD spel, för COD är mer en ny modern Quake3 (passande med motorn också) och BF spelen är större, mer verklighetstrogna, bra vapen ljud och ljudmotorn (den bästa av alla krigsspel, finns inga spel som mäter sig med DICE ljud system). Bf spelen och tekniken är framtiden, COD är istället old school som försöker hänga med.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

123
Skriv svar