GTA V är det bäst säljande spelet på PSN någonsin

Medlem
Skrivet av krille1986:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av krille1986:
Skrivet av marcus8958:

Är svindyrt på PSN. Typ 599kr eller något sånt.

Förbokade man spelet genom psn som jag gjorde fick man även rabatt på något av deras andra spel som rockstar gjort så det var en bra deal tyckte jag. köpte red dead redemption för bara 60 kronor har jag för mig. det var iaf 75% avdrag.

Red dead har vi fått gratis genom ps+.

Jaha där ser man, har inte haft mitt PS3 så länge men man kunde även välja att få 75% på vilket rockstar spel man ville. Tex max payne 3
Eftersom jag inte varit ps+ medlem så länge så missade jag red dead gratis.

Är inte hela världen om man missar ett spel. Har fått fler bra spel genom ps+ än jag hunnit spela färdigt.

och du fick du köpa det så billigt så är inte mycket att klaga över. Är jävligt bra spel som jag gärna hade sett till ett next gen system eller pc för PS3 versionen är lite väl lågupplöst.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av krille1986:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av krille1986:
Skrivet av marcus8958:

Är svindyrt på PSN. Typ 599kr eller något sånt.

Förbokade man spelet genom psn som jag gjorde fick man även rabatt på något av deras andra spel som rockstar gjort så det var en bra deal tyckte jag. köpte red dead redemption för bara 60 kronor har jag för mig. det var iaf 75% avdrag.

Red dead har vi fått gratis genom ps+.

Jaha där ser man, har inte haft mitt PS3 så länge men man kunde även välja att få 75% på vilket rockstar spel man ville. Tex max payne 3
Eftersom jag inte varit ps+ medlem så länge så missade jag red dead gratis.

Är inte hela världen om man missar ett spel. Har fått fler bra spel genom ps+ än jag hunnit spela färdigt.

och du fick du köpa det så billigt så är inte mycket att klaga över. Är jävligt bra spel som jag gärna hade sett till ett next gen system eller pc för PS3 versionen är lite väl lågupplöst.

Nej jag klagar inte. Är super nöjd med mina köp på psn. Det jag ville säga var att jag inte tyckte gta var så dyrt eftersom man fick med rabatten på något annat spel.

Inaktiv
Skrivet av booNZXTood:

finns en sak jag ogillar med gta v.. http://www.youtube.com/watch?v=x47NYUbtYb0 THAT F**KING SONG!

Taxichaufförernas anthem

12
Skriv svar