Sleeping Dogs får uppföljare

Robot
Sleeping Dogs får uppföljare

United Front Games utvidgar Sleeping Dogs-världen med uppföljaren Triad Wars.

#sleeping-dogs, #true-crime-2, #united-front-games, #square-enix, #triad-wars


Inaktiv
Sleeping Dogs får uppföljare

Hoppas på multiplayer.

Medlem

Sleeping Dogs var ett såååå underskattat spel och försvann fort och blev ett i mängden. Men detta är ett sjukt bra spel.

Längtar redan efter att få spela Triad Wars!

Ett multiplayer-läge vore väldigt häftigt!

Medlem

Längtar till uppföljaren men hade gärna haft mer att göra i det nuvarande universumet


signatur

"Blott den är vis som förstår att han inget begriper"

Medlem

Härligt! Köpte det spontant utan att veta vad det riktigt var under en sommar/vinter rea har jag för mig på Steam. Ångrar inte det för fem öre!

Medlem

Skönt lir, trevliga miljöer. Blir att köpa alla Dlc när det hamnar på Steam sale.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Härligt! Köpte det spontant utan att veta vad det riktigt var under en sommar/vinter rea har jag för mig på Steam. Ångrar inte det för fem öre!

Faktiskt så gjorde jag detsamma, det var på en Steam sale, det var riktigt billigt.

Medlem

Hade det inte varit för ps+ så hade jag missat Sleeping Dogs. Väldigt bra spel.

Medlem

Jag gillade Sleeping Dogs starkt. Tyckte inte det fick tillräcklig tid i rampljuset. Bra story och kul gameplay.


signatur

I drank what?

Testpilot

Bästa spelet som man spontanköpte då det kom ut , gav otroligt många speltimmar för pengarna.

Ser fram emot uppföljaren!

Medlem

Steam sale och Humble Bundle - helt livsfarligt


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Köpte under sommarens steamrea men det blev bara ett par timmars spelande, när det blev allt mer skjutvapen och mindre flygande knogar så var det inte lika kul längre.

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Triad Wars? Hoppas de byter namn.

Medlem

Yes!! Har hållit tummarna för en uppföljare, hoppas nan får spela som Wei Shen igen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Helt underbart spel Köpte också det på rean (med alla dlcs). Dock fick jag manuellt plocka bort fuskdlcs.

När det hamnar i REA-backen ska det inhandlas.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Kul! Lirade klart Sleeping dogs strax innan GTA V släpptes och får säga att det inte alls var tokigt. Kul med fighting och hyfsad story. Lite GTA light men inte dåligt.

Medlem

Håller med flera av de föregående postarna att Sleeping Dogs var ett kanonspel. Sett till vilket mediautrymme det fick så verkar det vara klart underskattat.

Börjar själv bli ganska kräsen på gamla dagar, detta var ett av de första spelen på flera år som jag körde genom utan att ha uppehåll en eller ett par dagar. Det gick helt enkelt inte...

Rekommenderas varmt till er som gillar öppna världar med action och handling i bra balans.

Medlem

Härligt Sleeping Dogs var grymt. Spelade det i stort sätt hela förra hösten men tröttnade när jag hade 100% completion. Det är inte lika lätt att få 100% i GTA V. Sista street racet tex är helt omöjligt om man inte är ruggigt skillad.

1
Skriv svar