Call of Duty: Ghosts-kraven inte officiella

Robot
Call of Duty: Ghosts-kraven inte officiella

Gårdagens snackis gällande hårdvarukraven för Call of Duty: Ghosts kan komma att revideras.

#call-of-duty-ghosts


Medlem
Call of Duty: Ghosts-kraven inte officiella

Ingen trodde på det där ändå.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

50GB HDD utrymme, hah. Låter ju troligt för ett spel som inte är ett MMO.

Inaktiv

DX11 är förstås lite väl ambitiöst för IW Engine (2005).

Medlem

Tyckte väl att det lät för bra för att vara COD.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

DX11 är förstås lite väl ambitiöst för IW Engine (2005).

men alltså fiskarna flyttar på sig när man simmar nära.. det är ju helt SJUKT! förstår inte hur de har fått ihop det, verkligen helt otroligt

Medlem
Skrivet av baggso:
Skrivet av Raklödder:

DX11 är förstås lite väl ambitiöst för IW Engine (2005).

men alltså fiskarna flyttar på sig när man simmar nära.. det är ju helt SJUKT! förstår inte hur de har fått ihop det, verkligen helt otroligt

Det som håller ihop det hela är Catatafish.

Avstängd

Nvidia vill bara få tjäna pengar och ljuga lite innan sann fakta kommer fram.
Dock kan jag inte hålla med om folket som säger att ingen cod spel är krävande, utan att man kan köra med en gammal daor alla nya cod spelen. Det är lögn, jag kan köra mw1, mw2 och mw3 på hög grafik men i black ops 1 och 2 så måste jag sänka till low för att få det att fungera dugligt, ghosts kommer kräva en hel del med men inte så mycket som lögnare nvidia drog upp.

Medlem

De officiella lär troligtvis vara högre.

Det har ju blivit lite "hippt" numera.

Medlem

No shit sherlock.

Medlem

Soft att nvidia som inte ens tar fram spelet säger vad som krävs. ^^ "hey Joe, how about HD space man??-you know, its like 50, 1 GB for every cod version out there dude."

Medlem

men vafan har nvidia noll koll då eller? idioter....

Medlem

Nvidia och Infinity Ward är ju partners på det här projektet så det är väl inte omöjligt att informationen har "läckts" för att få folk att köpa Nvidias nya kort.

Medlem
Skrivet av baggso:
Skrivet av Raklödder:

DX11 är förstås lite väl ambitiöst för IW Engine (2005).

men alltså fiskarna flyttar på sig när man simmar nära.. det är ju helt SJUKT! förstår inte hur de har fått ihop det, verkligen helt otroligt

Okej....nu får det vara nog med fiskskämtet....okej det var roligt de första hundra gångerna men nu börjar det bara bli drygt...

Medlem
Skrivet av baggso:
Skrivet av Raklödder:

DX11 är förstås lite väl ambitiöst för IW Engine (2005).

men alltså fiskarna flyttar på sig när man simmar nära.. det är ju helt SJUKT! förstår inte hur de har fått ihop det, verkligen helt otroligt

Det skämtet var redan sämst från början det räcker nu. Sen hjälper det inte när kommentaren du citerade redan failade där då Black Ops 2 har DX 11 t.o.m

Skrivet av olafpawbelt:

Nvidia vill bara få tjäna pengar och ljuga lite innan sann fakta kommer fram.
Dock kan jag inte hålla med om folket som säger att ingen cod spel är krävande, utan att man kan köra med en gammal daor alla nya cod spelen. Det är lögn, jag kan köra mw1, mw2 och mw3 på hög grafik men i black ops 1 och 2 så måste jag sänka till low för att få det att fungera dugligt, ghosts kommer kräva en hel del med men inte så mycket som lögnare nvidia drog upp.

Beror nog lite på hur optimiserad motorn är också då black ops 1 släpptes innan mw 3.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

DX11 är förstås lite väl ambitiöst för IW Engine (2005).

Vet du jag köpte min dator 2007 men allt utom chassit och nätagget är uppgraderat 2012/2013 men min dator är från 2007. Att dom skaffade motorn 2005 säger inte ett skit, dom lär ju ha uppgraderat den eftersom.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av Raklödder:

DX11 är förstås lite väl ambitiöst för IW Engine (2005).

Vet du jag köpte min dator 2007 men allt utom chassit och nätagget är uppgraderat 2012/2013 men min dator är från 2007. Att dom skaffade motorn 2005 säger inte ett skit, dom lär ju ha uppgraderat den eftersom.

Motorn i sig är från 1999 dock moddad men föråldrad utav bara helvete som borde få vila i frid. Och nej du kan inte jämföra att uppgradera hårdvara med en en spelmotor.


signatur

God is dead

1
Skriv svar