Vanquish filmat

Robot
Vanquish filmat

Full fart, full fräs i den senaste gameplay-rullen.

#vanquish


Medlem
Vanquish filmat

Mass Vanquish!

Medlem

om man tittar på hur snabbt vissa saker går till känns det ju lite som att man trycker på A respektive X, förljt av ngra andra knappar i rad, sen gören automatiskt massa kombos.


signatur

Rwa?

Medlem

Otroligt hypad inför detta spel, och kan inte minnas att jag varit hypad inför ett actionspel förut. Möjligtvis Max Payne 2 i så fall.

Medlem

Ser ut att bli imba^^


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Hörde ordet "sega" tänkte då att spelet skulle vara rätt lame och ja efter den trailern tycker jag verkligen det :/

Medlem

Hej Lost Planet 2.

Medlem

Hej sämsta one-liners. GoW använder dem snyggt utan att de blir allt för "klicheeigt"

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ser ut att bli imba^^

Hur fan har du tänkt dig att detta kan bli obalanserat? Det är väl ett single player spel om jag inte minns fel.

Medlem

tyckte väl att det såg plant och trist ut.. sen såg jag att det var 360-exklusivt..


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Inaktiv
Skrivet av Lightweight:

tyckte väl att det såg plant och trist ut.. sen såg jag att det var 360-exklusivt..

plant? Utveckla gärna.

360-exklusivt nej, kommer till PS3 också.

Platinum games har hittils släppt kvalitets titlar som:

Mad World (Wii)

Bayonetta (Xbox360/PS3)

och RE skaparen bakom spakarna för vanquish kommer med högsta sannolikhet generera ännu en grym titel.


signatur

Do you want to wash Wang or do you want to watch Wang wash Wang? - Lo Wang: [to naked lady]

Verkar ok som actionspel men synd att de inte kan läsa sig att göra dialoger. Hoppas man kan ha på japanska rösterna och subtitles...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
1
Skriv svar