Sonic Colors släpps i november

Robot
Inaktiv
Sonic Colors släpps i november

Luktar fail som alla andra nya sonic spel.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Luktar fail som alla andra nya sonic spel.

Jag tyckte det luktade hamburgare.

Medlem

Sonic meets Super Mario Galaxy

Senaste 3D Sonic jag körde var Sonic Heroes, har ju hört att många andra 3D sonic-spel har varit mer eller mindre dåliga. Jag tänker nog skaffa det här dock för det ser väldigt bra ut.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

MFC
Medlem

Stackars Sonic...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Sonic the Hedgehog 4 Please.

Medlem

Det känns som det är fail hur bra Sonic spel de än gör. Tror de flesta är trötta på Sonic.

Moderator | Testpilot

Detta Sonic spel ser iallafall bra ut gemfört med resten som failat nå grovt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Det känns som det är fail hur bra Sonic spel de än gör. Tror de flesta är trötta på Sonic.

Det är ungefär som att säga att Nintendo kan sluta göra Mario-spel för att alla har tröttnat på honom.

Visserligen så har Sonic inte varit särskilt lyckat sen de tog steget över till 3D. men Sonic Hedgehog 4 som verkar bli ruggigt bra.

Medlem

Tycker det värsta är att dom har tappat stilen totalt. Orginalen hade ju mörkare och ofta industriella teman. Mycket eld och explosioner och sånt, jämfört med de här jävla gullefjun-fasonerna.

Dessutom saknar jag ord för musiken i trailern. Så obeskrivligt gay.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Tycker det värsta är att dom har tappat stilen totalt. Orginalen hade ju mörkare och ofta industriella teman. Mycket eld och explosioner och sånt, jämfört med de här jävla gullefjun-fasonerna.

Dessutom saknar jag ord för musiken i trailern. Så obeskrivligt gay.

allt du sa va så sant hoppas det kommer nåt bra sonic spel nån gång

Medlem

"Sonic Pride"

Medlem

Är det bara min mage som vänder sig ut och in av låten?

1
Skriv svar