Kompositör avslöjar Far Cry 4

Robot
Kompositör avslöjar Far Cry 4

Kompositören bakom Drive råkar försäga sig och avslöja att han arbetar på nästa del i actionserien.

#far-cry-3, #far-cry-3-blood-dragon, #ubisoft, #assassins-creed-4-black-flag, #watch-dogs


Kompositör avslöjar Far Cry 4

Far Cry 3 var riktigt bra, men det hade varit skönt om de kunde skippat "Ö"-mentaliteten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Wohoo, gillade 3an riktigt mycket


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Far Cry 3 var riktigt bra, men det hade varit skönt om de kunde skippat "Ö"-mentaliteten.

På ett sätt ja, samtidigt så har Far Cry alltid varit en ö-titel.

Mer coop åt folket också.. Tänk vad mycket det hade gjort att kunna springa runt med en polare i FC3-världen..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

"Ganska väntad" var orden, särskilt med tanke på företaget.

Medlem

Far cry har varit lite som final Fantasy. Dom har lite med varann att göra förutom ö temat. Hoppas de fortsätter med det. Kanske en tripp till gamla Tjernobyl eller nån liknande "avlägsenhet"

Medlem

Fast om de fortsätter ö-temat är ju inte tjernobyl så lämpligt? Eller missuppfattade jag vad du menade?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av Stag:

Fast om de fortsätter ö-temat är ju inte tjernobyl så lämpligt? Eller missuppfattade jag vad du menade?

Jag tänkte på att just "Ö"-temat är lite begränsande. Det blir spännande att se vad de presenterar i framtiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det ska bli väldigt spännande hur de bygger vidare på Far Cry-serien efter succén med trean. Mina förhoppningar är att de faktiskt inte ändrar allt för mycket, utan snarare utvecklar och bygger vidare på det som gjorde FC 3 så underhållande (välgjorda och intressanta karaktärer som DRIVER storyn framåt, samt en innehållsrik och levande spelvärld).

Just spelvärlden är något som alltid varit en stark grundpelare i Far Cry-spelen, då denna använts på ett smart sätt för att förmedla/sätta dess teman. Därför ser jag nästan mest fram emot att få se i vilka miljöer som fyran utspelar sig i, tillsammans med vilka karaktärer som den kommer att innehålla!

Medlem

Far Cry 3 är förövrigt gratis nu på PSN för er som betalar för Playstation Plus.

eh.. ja gratis för de som betalar... japp så är det...

Medlem

Hoppas dom styr upp vettigt coop i FC4 då. För det sög verkligen spene i 3'an. Man vill ju köra singleplayer-storyn fast tillammans!

Medlem

jag vill gärna se ett till Blood dragon men större och längre story

Medlem

bring back the genetic monster monkeys


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

De får GÄRNA ta inspiration från Far Cry 2 så man slipper den gräsliga HUDen 3an hade.

Avstängd

Får för mig att jag läst något tidigare om att det redan var garanterat från ubi att dom skulle göra 4:an. Tror jag läste det för flera månader sedan, men kan ha drömt en sanndröm också vad vet jag.

Medlem

Skulle gärna se en blandning av FC2s tema och omgivning med treans bättre Gameplay. Tyckte inte så mycket om FC2, men Afrika syns inte så ofta i spelsammanhang

Avstängd
Skrivet av Biggles:

Skulle gärna se en blandning av FC2s tema och omgivning med treans bättre Gameplay. Tyckte inte så mycket om FC2, men Afrika syns inte så ofta i spelsammanhang

Nej absolut inte! fc2 var värdelöst om jag får säga min mening. Dom får gärna gå tillbaka till hur fc1 var.

Medlem

Jag vill gärna se mer fokus på ren överlevnad och crafting, ett spel där man hela tiden känner sig utsatt å i fara, som början av tomb raider


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Biggles:

Skulle gärna se en blandning av FC2s tema och omgivning med treans bättre Gameplay. Tyckte inte så mycket om FC2, men Afrika syns inte så ofta i spelsammanhang

Nej absolut inte! fc2 var värdelöst om jag får säga min mening. Dom får gärna gå tillbaka till hur fc1 var.

Ja...alltså, själva spelet var ju ingen vidare (spelade inte ens klart det) men jag tyckte nog att miljön var mer intressant än i FC3. Bättre visuell stil alltså, men annars inget att apa efter

Medlem

Ge mig dinosaurier i djungeln god dammit! Dinos I say! Några mercs i 3an pratar ju t om om att de är glada att de i alla fall inte hamnade på ön med dinosaurier.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:

jag vill gärna se ett till Blood dragon men större och längre story

nej, det funkar inte. Då blir det inte längre roligt. Man ska inte överdriva ett så "speciellt" spel. Lagom är bäst...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Avslöjar är inte rätt ord eftersom Ubisoft redan gått ut att det tänkt/ håller på med FC4 för längesedan.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av M_R_X5432:

jag vill gärna se ett till Blood dragon men större och längre story

nej, det funkar inte. Då blir det inte längre roligt. Man ska inte överdriva ett så "speciellt" spel. Lagom är bäst...

Något som Saints Row inte verkar vilja inse.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar