Thief – ny film med gameplay från spelet

Robot
Thief – ny film med gameplay från spelet
Thief – ny film med gameplay från spelet

Taggad som fan

Medlem

jag har en känsla av att detta kommer inte vara bra

Medlem

Ännu en trailer som känns som att den spoilar hela spelet. Ser dock jävligt kul ut.

Medlem

Plot twist: Det är egentligen inte natt å mörker konstant, huvudkaraktären har egentligen bara förlorat allt färgseende.

Inaktiv

Ser lite B ut..

Medlem

För tankarna till en sämre version av Dishonored. Ser fortfarande fram emot det dock.

Medlem

trailern spoilade lite väl

Medlem

Ser ju riktigt trevligt ut ändå

Medlem

Ser lovande ut! Verkar vara rätt stämning. Gillar färgpaletten också, den är perfekt för Thief.

Medlem

Häftigt hur ansiktsanimatörerna sett till att inkludera den där stelkramps-looken i dialogerna, som ju hör hemma i ett speluniversum med så där många rostiga spikar som sticker ut lite varstans

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

jag har en känsla av att detta kommer inte vara bra

men du sätter ändå en smiley efter? är du en av de som känner att kritik känns lite snällare med en :)? som att säga "du var mig en ful J*vel...:)". aja, nu ska jag inte gnälla mer...borde faktiskt göra mitt jobb


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

De skulle byggt detta på en annan grafikmotor, hade kunnat bli nåt. Nu såg det bara stelt och brunt ut.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Man kan tydligen stänga av vissa funktioner, man behöver inte ens lyssna på Garrett när han går omkring och muttrar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har aldrig spelat thief-serien, är det bara förstapersonsvy eller finns det även tredjepersonsvy ?

Medlem

Härligt att ni länkar via er Youtube kanal, 1080p uppskattas alltid!
OnT: det ser lovande ut!

1
Skriv svar