Blizzards hemliga MMO bygger på ett nytt IP

Medlem
Blizzards hemliga MMO bygger på ett nytt IP

Universe of Starcraft borde det väl vara, hade iaf ansetts som lite nyskapande.

Medlem

Detta sa dom ju redan 2008. Och att cataclysm kommer släppas 2010 sa dom när de annonserade spelet för ett år sedan.

Medlem

Jag skulle gärna vilja ha ett Stracraft MMO, nu efter Starcraft 2 har kommit ut så skulle de kunna göra det utan att fansen får damp. Men i och med detta uttalande så blir det något annat.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Detta är ingen nyhet.

Inaktiv

Intressant men... varför ett MMO?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Är det bara jag som ser $ på Bobby Koick?

Medlem
Skrivet av lasershock:

Detta är ingen nyhet.

Catalysm är den sista expansionen blizzard släpper väl? Det jag har läst är att de inte ens håller på med nåt expansion till.

Medlem

Nytt IP ? Gärna för mig, då slipper de såga en gammal klassiker som diablo eller dylikt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag vill minnas att det är 1-2 till faktiskt men jag har säkerligen fel. Känns lustigt att inte göra fler med tanke på vilken kassako det faktiskt är.
Hur som helst kan det bli intressant med nya IP från Blizzard, synd att de scrappat så många projekt som aldrig fått se dagsljus som varit nya IPn :/

En FPS med troll-inslag?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av TheDesertFox:
Skrivet av lasershock:

Detta är ingen nyhet.

Catalysm är den sista expansionen blizzard släpper väl? Det jag har läst är att de inte ens håller på med nåt expansion till.

Läste på en wow sida förra året att efter cataclysmen blir det högst två expansioner till sen lägger dom ner det.

Inaktiv

Med tanke på hur Activision är nuförtiden så tror jag inte detta blir någon höjdare...

Medlem
Skrivet av TheDesertFox:

Är det bara jag som ser $ på Bobby Koick?

Det är därför jag har svårt att ta denna nyhet på allvar.

Medlem

det var väll inge nytt

Medlem

Jag är så trött på det här. Blizzard har sagt att det är ett nyt IP SEN 2007!!! Och fortfarande är det folk som inte fattar. SIGH!

Medlem

Old news.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

ee skit i allt annat och lägg bara ner all tid pengar m.m på dibbe 3 allt till dibbe 3.. LONG live dibbe 3 ^^

Medlem

Blizzardinspirerat beat 'em up?

Inaktiv
Skrivet av robineng:

Med tanke på hur Activision är nuförtiden så tror jag inte detta blir någon höjdare...

Skulle tänka mig att det är Blizzard Entertainment som väljer 99.50% av vad dom ska göra.

Medlem

Han har gått upp i vikt ser jag, den lilla pengatjyven. Hoppas krabban smakade.

Medlem

"vara lätt att lära sig men svårt att bemästra"
Det är precis det som folk säger då de beskriver Texas Holdem.

Undra när vi får veta exakt vad det handlar om, och hur länge de egentligen redan har arbetat på detta projektet. hur mkt som är klart osv.

Hoppas de lägger ned allt arbete med expansioner osv till WoW snart och koncentrerar sig mer på något nytt.
Tycker det är dags att de släpper spenarna nu!!!

Medlem
Skrivet av TheDesertFox:

Catalysm är den sista expansionen blizzard släpper väl? Det jag har läst är att de inte ens håller på med nåt expansion till.

Vad jag förstått (läst för några år sedan) är att Blizzards orginalplan är att sluta med WoW innan level 100 och under år 2012. Det betyder plats för en till två expansioner till.

Synd bara att Koticks nuna ska synas mer i media. Man kan ju skrämma småbarn till lydnad bara genom att visa bilder på honom.

Medlem

Intressant, så länge som inte behåller warcraft grafiska stil och gameplay. Lite nytt skulle smaka.

Medlem

"vara lätt att lära sig men svårt att bemästra" ...hmm WoW?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

"vara lätt att lära sig men svårt att bemästra" ...hmm WoW?

WoW är lätt att bemästra.

Medlem

Detta har man ju vetat ett bra tag faktiskt

Medlem

Full loot please.

Medlem

Tänk om de återupplivar Starcraft: Ghost?


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem
Skrivet av Inkompetent:
Skrivet av TheDesertFox:

Catalysm är den sista expansionen blizzard släpper väl? Det jag har läst är att de inte ens håller på med nåt expansion till.

Vad jag förstått (läst för några år sedan) är att Blizzards orginalplan är att sluta med WoW innan level 100 och under år 2012. Det betyder plats för en till två expansioner till.

Synd bara att Koticks nuna ska synas mer i media. Man kan ju skrämma småbarn till lydnad bara genom att visa bilder på honom.

Jag är 30+ och blir lite småskraj :\

En sak är säker, han behöver inga masker på Halloween-fester


signatur

Did you grab my ass?

123
Skriv svar