Watch Dogs på Wii U är snyggare än till PS3 och Xbox 360

Robot
Watch Dogs på Wii U är snyggare än till PS3 och Xbox 360
Medlem
Watch Dogs på Wii U är snyggare än till PS3 och Xbox 360

Eeeh, japp.

Medlem

Gött för oss med WiiU, dock frågan om jag kommer vara så intresserad av Watch Dogs, får se när recensioner ramlar in om det är mer äm bara AssCreed i cyberpunk skrud

KoP
Medlem

Lär ju inte bli så att folk springer och köper en Wii U för att spela Watch dogs.

Skulle dock kunna tänka mig att testa spelet på Wii U (får åka till brorsan) då Wii U's kontroller med skärm borde vara som gjutet för att styra en del av spelet då det kommer till hacking etc.

Medlem

Watch Dogs på PS4 och Xbone är snyggare än till WiiU.

dmn
Medlem

Snyggast på PC.

Medlem

Watch Dogs på PC är snyggast.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Watch Dogs på PS4 och Xbone är snyggare än till WiiU.

No shit, Sherlock.

Medlem

Bröd kan mögla

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av kebbe:

Watch Dogs på PS4 och Xbone är snyggare än till WiiU.

No shit, Sherlock.

Tänkte precis samma sak, haha. Duh..

Medlem

Spelar inte så stor roll. Vissa tycker ett spel är snyggt på konsol och andra måste ha e PC. Ska bli intressnat när jämförelseklippen på YouTube kommer och om man ser någon skillnad på PS3 eller Xbone kontra PC. Hoppas spelet är bättre än GTA V.


signatur

Det var detta...

Medlem

Grafiken är inte allt men blir att skaffa på PC för möjligheten till mods i framtiden om spelet visar sig vara bra.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Pictures or it didnt happen.

Medlem

Det vore så skönt om man kunde köpa ett spel och spela på flera plattformer (kanske mot en liten extra avgift).
Aja, alla multiplatform spel köps ändå till PC.

Medlem

Skit samma om det är snyggare på någon annan konsol, så länge man kan spela spelet är det som räknas eller :P? Dock ett plus om spelet är vackert =).

Medlem
Skrivet av Zarree:

Aja, alla multiplatform spel köps ändå till PC.

Har slutat köpa Ubisofts spel till PC pga Uplay. Nu blir det istället ett budgetköp till någon konsol, om det blir ett köp överhuvudtaget.

jkw
Medlem

PS3/360 kom för hundra år sedan, Wii U kom för typ ett år sedan. Artikeln måste vara ett skämt?

Wii U är inte nugen och inte nextgen utan missplaceradGen.

Medlem

Förutom grafiken så verkar det vara ett oerhört tråkigt spel... kanske kan ha det och titta på ett tag.

ZF
Medlem

men kommer det ha MP?

(inte som i Metroid Prime alltså)

ZF
Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Zarree:

Aja, alla multiplatform spel köps ändå till PC.

Har slutat köpa Ubisofts spel till PC pga Uplay. Nu blir det istället ett budgetköp till någon konsol, om det blir ett köp överhuvudtaget.

U-Play finns där med, men är ännu jobbigare eftersom det "kräver" inloggning i varje spel.

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av kebbe:

Watch Dogs på PS4 och Xbone är snyggare än till WiiU.

No shit, Sherlock.

Precis, likaså är det ganska självklart att WiiU som släpptes förra året presterar bättre än konsoler som släpptes för 7 år sedan.

Medlem

BUT WHAT ABOUT THE FPS ? jag skiter fullständing i om ett spel ser ut som crysis grafiskt eller perfect dark zero, är inte fps stabil kan man ju ändå knappt njuta av grafiken, gta5 är ett udda undantag då stundvis crappy fps var för första gånen något jag inorerade att bli förbannad över


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av jkw:

PS3/360 kom för hundra år sedan, Wii U kom för typ ett år sedan. Artikeln måste vara ett skämt?

Wii U är inte nugen och inte nextgen utan missplaceradGen.

Om du får ett fult barn, är det slut på släktträdet då? En ny generation handlar inte bara om grafik. Det handlar även om att ta spelandet till nästa nivå, och det tycker jag bara Nintendo har lyckats med under dom senaste 15 åren. Konsoler idag är inget annat än wannabe-datorer.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av jkw:

PS3/360 kom för hundra år sedan, Wii U kom för typ ett år sedan. Artikeln måste vara ett skämt?

Wii U är inte nugen och inte nextgen utan missplaceradGen.

Om du får ett fult barn, är det slut på släktträdet då? En ny generation handlar inte bara om grafik. Det handlar även om att ta spelandet till nästa nivå, och det tycker jag bara Nintendo har lyckats med under dom senaste 15 åren. Konsoler idag är inget annat än wannabe-datorer.

This.

Enda anledningen jag har till att egentligen köpa en PS4 är för de exklusiva spelen som inte kommer någon annanstans.

Har inte köpt Wii U än för att de tyvärr inte kommit spel som övertygat mig ännu, men Wii Un känns ju oerhört mycket mer kreativt, innovativt och unikt, precis som Wii var när den konsollen kom. Har man en bra dator så finns det väl egentliigen ingen större poäng med att lägga ner pengar på konsoller, speciellt nu mera när det känns som att utbudet mellan konsoller och pc snart är identiskt.

Hoppas på fler spel som är skapade för just WiiU som kan utnyttja dess mekanik på riktigt, och detta är ju ett steg i rätt riktning ändå.

Medlem

Vad som behövs för att wiiU ska bli en del av fler människors vardagsrum är en helt ny fulländad aaa zelda titel, wiiU behöver ett ocarina of time episkt zelda spel, men om detta spel flyter på bra och ser bra ut så tror jag nog att det kan få några att köpa en wiiu, det är ju ingen dyr konsol direkt


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Zarree:

Aja, alla multiplatform spel köps ändå till PC.

Har slutat köpa Ubisofts spel till PC pga Uplay. Nu blir det istället ett budgetköp till någon konsol, om det blir ett köp överhuvudtaget.

U-Play finns där med, men är ännu jobbigare eftersom det "kräver" inloggning i varje spel.

Inte direkt. Köpte Flashback på PSN förra veckan och det har inte Uplay, medan PC-versionen använder sig av Uplay.

Det är sagt att XB1 och PS4 kommer ha Uplay, men Watch Dogs släpps även till 360 och PS3.

1
Skriv svar