Tomb Raider kommer till Mac-datorer

Robot
dmn
Medlem
Tomb Raider kommer till Mac-datorer

Onödigt...släpp det till linux istället...om det nu inte redan finns.

Medlem

Synd bara att mac ägarna får nöjja sig med medium grafik eller låg fps

Medlem
Skrivet av dmn:

Onödigt...släpp det till linux istället...om det nu inte redan finns.

Det går redan om man är pillig http://www.youtube.com/watch?v=V2YuVKE8Y14

phi
Medlem

Det ironiska är att flera wineskin wrappers för os x av vissa spel har funkat bättre än de officiella portningarna.

Medlem
Skrivet av matnojje:
Skrivet av dmn:

Onödigt...släpp det till linux istället...om det nu inte redan finns.

Det går redan om man är pillig http://www.youtube.com/watch?v=V2YuVKE8Y14

att köra med wine är inte direkt nånting man vill
Skulle vara kul om sattsningen på Linux vart större.. Enligt mig så borde den marknaden även vara lite större än mac med tanken på att det finns gratis linuxdistrar

Medlem

Släpp det till linux och wii u istället.. större spelarbas än mac.

Medlem
Skrivet av matnojje:

Synd bara att mac ägarna får nöjja sig med medium grafik eller låg fps

Är inte så säker på det du. Min 27" iMac med 2GB grafikminne brukar kunna dra på både grafikinställningar och upplösning rätt bra faktiskt. Jag kör till exempel Max Payne 3 i native-upplösning (2560*1600) utan problem. Så jag är rädd att du inte vet vad du pratar om.

Medlem
Skrivet av Emret:
Skrivet av matnojje:

Synd bara att mac ägarna får nöjja sig med medium grafik eller låg fps

Är inte så säker på det du. Min 27" iMac med 2GB grafikminne brukar kunna dra på både grafikinställningar och upplösning rätt bra faktiskt. Jag kör till exempel Max Payne 3 i native-upplösning (2560*1600) utan problem. Så jag är rädd att du inte vet vad du pratar om.

Det är ju rätt vanligt när folk uttalar sig om Mac. De flesta kommentarsfält är en tragedi av ignorans Men men, bara att skita i det, det kanske blir bättre med tiden Bara att njuta av att man har en dator som fungerar klockrent

Medlem
Skrivet av Draxx:
Skrivet av Emret:
Skrivet av matnojje:

Synd bara att mac ägarna får nöjja sig med medium grafik eller låg fps

Är inte så säker på det du. Min 27" iMac med 2GB grafikminne brukar kunna dra på både grafikinställningar och upplösning rätt bra faktiskt. Jag kör till exempel Max Payne 3 i native-upplösning (2560*1600) utan problem. Så jag är rädd att du inte vet vad du pratar om.

Det är ju rätt vanligt när folk uttalar sig om Mac. De flesta kommentarsfält är en tragedi av ignorans Men men, bara att skita i det, det kanske blir bättre med tiden Bara att njuta av att man har en dator som fungerar klockrent

Tru dat!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Släpp det till linux och wii u istället.. större spelarbas än mac.

Det finns ungefär dubbelt så många användare av Mac datorer än Linux.

1
Skriv svar