CCP anordnar rymdskola i Eve Online

Robot
Medlem
CCP anordnar rymdskola i Eve Online

Spelvärldens i särklass bästa utvecklare... Det är helt otroligt vad drivande de är.

Det finns mycket för andra att lära sig av här.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Har det dykt upp någon nyhet på FZ om Rubicon än?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

ZF
Medlem

och blir man efter 12 månaders studier kuggad på slutprovet för EVE så får man givetvis ta värvning i och spela Dust 514 istället.

hårda bud i stjärnflottan.

Medlem

Väl behövligt! Jag fattade nästan precis noll när jag började spela free trial. Det var iallfall ett skäl till att jag gav upp försöket.

I övrigt är jag väldigt vänligt ställd mot spelets concept, utvecklaren och communityn. Men ärligt talat så framstod själva gameplayen - baserat på min upplevelse - som en gåta svept i ett mysterium.

Medlem

ja det e snyggt och verkar najs, men som andra fattade jag nada.
detta behövs.

Medlem

CCP <3
Subbade tre månader nyligen men kunde bara spela 1 månad, känns dock bra att pengarna spenderades på en favoritstudio c:

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Har det dykt upp någon nyhet på FZ om Rubicon än?

Jag skickade in allt jag visste för ett tag sedan. Men det verkade inte vara intressant. Har inte sett någon nyhet om Rubicon än!


signatur

Niet.

Medlem

Det enda som är läskigt är att ge sig ut med sin CNR - bara shield bostern kostar ett par miljarder så jag mår dåligt varje gång jag undockar...

Har de lagt av med hulkageddon?
Förlorade två på kort tid så pga blodtryck fick jag lägga av

Medlem
Skrivet av Theade:
Skrivet av Dumlen:

Har det dykt upp någon nyhet på FZ om Rubicon än?

Jag skickade in allt jag visste för ett tag sedan. Men det verkade inte vara intressant. Har inte sett någon nyhet om Rubicon än!

http://www.youtube.com/watch?v=n9ExTsv1pMQ <-- tycker de borde sett den här iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

hur många här spelar eve aktivt nu förresten? Jag gör det och har spelat ca 2år och flyger Apocalypse Navy Issue för tillfället men håller på att träna så jag kan flyga min Paladin. ca 1-2 månader kavr innan jag kan det tror jag

1
Skriv svar