Double Fines Costume Quest ute nu till Iphone och Ipad

Robot
Double Fines Costume Quest ute nu till Iphone och Ipad
Medlem
Double Fines Costume Quest ute nu till Iphone och Ipad

Tre av fem är väl inte så pjåkigt, på dig låter det som om han hade sågat spelet.

Jag rekommenderar att man spelar det på en stor bild, blir roligare så. Men om man hade kunnat småspela det på bussen på väg hem och sedan kunnat fortsätta på stor skärm (Som Monster Hunter) hade det ju varit en smart funktion.

När jag spelade det här (på 360 eller PS3, PS3 var det nog) tog det mig runt 5 timmar från start till mål. Småtrevligt spel. Har för mig att det släpptes en expansion med lite DLC också, en extra quest?

Medlem

Oh trevli.. oh wait, ios? Nevermind..

Skribent
Skrivet av Banjo:

Tre av fem är väl inte så pjåkigt, på dig låter det som om han hade sågat spelet.

Jag rekommenderar att man spelar det på en stor bild, blir roligare så. Men om man hade kunnat småspela det på bussen på väg hem och sedan kunnat fortsätta på stor skärm (Som Monster Hunter) hade det ju varit en smart funktion.

När jag spelade det här (på 360 eller PS3, PS3 var det nog) tog det mig runt 5 timmar från start till mål. Småtrevligt spel. Har för mig att det släpptes en expansion med lite DLC också, en extra quest?

Nej, det är ett bra betyg, men inte jättebra


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Banjo:

Tre av fem är väl inte så pjåkigt, på dig låter det som om han hade sågat spelet.

Jag rekommenderar att man spelar det på en stor bild, blir roligare så. Men om man hade kunnat småspela det på bussen på väg hem och sedan kunnat fortsätta på stor skärm (Som Monster Hunter) hade det ju varit en smart funktion.

När jag spelade det här (på 360 eller PS3, PS3 var det nog) tog det mig runt 5 timmar från start till mål. Småtrevligt spel. Har för mig att det släpptes en expansion med lite DLC också, en extra quest?

Nej, det är ett bra betyg, men inte jättebra

Ja jag tyckte du lät onödigt negativ. Men strunt i det

När kommer Plants vs Zombies 2 till Android?

Killmonday Games

Är det sånt här dom spenderar pengarna på och sen ber om mer?


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

1
Skriv svar