Fristående Thief-kusinen The Dark Mod släppt

Robot
Fristående Thief-kusinen The Dark Mod släppt

Tror du nya Thief blir för lite Thief? Ta då hem ett gratis icke-Thief.

#thief, #doom-3-2, #thief-the-dark-project


Medlem
Fristående Thief-kusinen The Dark Mod släppt

steam greenlight nästa imo!

Medlem

Wow! Detta måste testas, även om man kommer att sakna en mer sammanhängande kampanj.

Nya Thief verkar ju dessvärre inte alltför lovande.

Avstängd

Hmm kanske man ska testa detta då det verkar rätt trevligt, har inte kört något av thief spelen tidigare så kan själv inte döma ut nya thief ännu. Men har väl en viss förståelse till dom som kör dom äldre spelen och då märker att det nya inte verkar hålla samma standard som sina tidigare titlar.

Medlem

Ska vänta med att spela det tills imorgon. Så mycket hype!

Medlem

Ser genialt ut, måste prövas.

Medlem

Verkar perfekt när höstmörkret börjar krypa på, så många minnen från Thief 1 -3!

Medlem

Har laddat ned och testat och jäklar vad de har förbättrat modden från dess första versioner.

Varför rapporteras det om Thiaf eller Teeeef när denna mod nu är släppt?

Bra att ni tipsar om detta.

Jag har testat förra året. Det funkar rätt bra, men vissa uppdrag är inte så där värst bra ihopsatta, men lider man av gammal Thief-abstinens bör man ladda ned och spela.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

MODS till spel suger och företagen tappar pengar på det. Ge oss det nya Thief ist.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:

MODS till spel suger och företagen tappar pengar på det. Ge oss det nya Thief ist.

Ironisk va?

Medlem

Stealth game.. hmm du klubbar ner en vakt i rustning 10m från en annan utan att han märker det... nja tror inte det va.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:

MODS till spel suger och företagen tappar pengar på det. Ge oss det nya Thief ist.

Medlem
Skrivet av Ringo:

Wow! Detta måste testas, även om man kommer att sakna en mer sammanhängande kampanj.

Nya Thief verkar ju dessvärre inte alltför lovande.

Enda negativa jag sett med nya Theif än är väl den dåliga AI:in så där hoppas jag att den blir grymt förbättrad innan släpp annars kommer Theif faila som fan!

Däremot tyckte jag senaste gameplaytrailern och bilderna ger en nästan Deus Ex känsla, alltså originalet. Känns väldigt Eidos över spelet på ett positivt sätt!

Skrivet av zammeman:

Stealth game.. hmm du klubbar ner en vakt i rustning 10m från en annan utan att han märker det... nja tror inte det va.

Så är det precis i alla andra spel, men "Thief" var först.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:

MODS till spel suger och företagen tappar pengar på det. Ge oss det nya Thief ist.

1
Skriv svar