Metal Gear Rising och Remember Me till PS Plus

Medlem
Metal Gear Rising och Remember Me till PS Plus

Nej alltså, alla spel försvinner inte den 23 oktober när de här fyra nya spelen anländer. Det är fem spel som försvinner från utbudet, bland annat förra månadens Far Cry 3. Men runt tio finns kvar (som Uncharted 3)

Medlem

Härlig timing, satt i tankar om att införskaffa MGR: Revengeance tidigare i veckan och nu dimper det ner utan extra kostnad. PS Plus är ett av mina bättre köp än så länge, utan tvekan tjänat igen kostnaden på de spel jag fått därifrån.

Kanske får bli att spela igenom Strangers Wrath också om tid finns.

Medlem

Känns som att Microsoft tyvärr aldrig kommer kunna erbjuda lika bra spel på grund av att folk får behålla spelen även när prenumerationen går ut, vilket leder till att folk skulle kunna utnyttja systemet för att få billiga spel.

Medans Plus erbjuder spel som har några månader på nacken så får Xbox-kunderna spel som kostar 50kr i reabacken.

Medlem

Gött! Har haft ett sug efter mgr men nu så slipper jag köpa det. Win


signatur
Inaktiv

Man undrar om det nån gång kan komma ett hyrsystem, man hyr spel via psn / xbla eller i butik.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av SpajX:

Känns som att Microsoft tyvärr aldrig kommer kunna erbjuda lika bra spel på grund av att folk får behålla spelen även när prenumerationen går ut, vilket leder till att folk skulle kunna utnyttja systemet för att få billiga spel.

Medans Plus erbjuder spel som har några månader på nacken så får Xbox-kunderna spel som kostar 50kr i reabacken.

Det handlar väl också om att PS + har varit med längre och vuxit till sig.

I början var det inte alls så märkvärdiga titlar.

Medlem

Nja, tycker ändå att sedan de

Skrivet av Banjo:
Skrivet av SpajX:

Känns som att Microsoft tyvärr aldrig kommer kunna erbjuda lika bra spel på grund av att folk får behålla spelen även när prenumerationen går ut, vilket leder till att folk skulle kunna utnyttja systemet för att få billiga spel.

Medans Plus erbjuder spel som har några månader på nacken så får Xbox-kunderna spel som kostar 50kr i reabacken.

Det handlar väl också om att PS + har varit med längre och vuxit till sig.

I början var det inte alls så märkvärdiga titlar.

Nja, tycker de hållit ganska hög klass ända sedan lanseringen. Visst de första spelen var mer Indie riktade i början. Men det var väl snarare bra. Då det sällan var dessa man lade pengar på och vågade testa att köpa.

Lista på spel som Sony haft i kampanjen. http://en.wikipedia.org/wiki/Instant_Game_Collection

Jag har haft PSN+ sedan start och tror inte jag missat några spel nästan. Bara när jag varit bortrest eller liknande och glömt kolla PSN som jag missat något. Tror det är mest småspel eller spel jag redan hade.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

KoP
Medlem

Personligen så har inget av gratis spelen som både Sony och MS lockat med känts som något att ha. :/

Medlem
Skrivet av KoP:

Personligen så har inget av gratis spelen som både Sony och MS lockat med känts som något att ha. :/

Inget? Är du säker på att du gillar att spela?

Titta på högersidan av listan som publicerades ovan: http://en.wikipedia.org/wiki/Instant_Game_Collection

Medlem

Imponerande! Jag lär skaffa PS-plus vid den lanseringen med andra ord.

Medlem
Skrivet av KoP:

Personligen så har inget av gratis spelen som både Sony och MS lockat med känts som något att ha. :/

Dom spyr ju ut bra spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av RykoStars:

Imponerande! Jag lär skaffa PS-plus vid den lanseringen med andra ord.

Om du menar att du tänker skaffa det när Metal Gear Rising med flera släpps så tänk på att det kan vara en bra idé att börja abonnera dagarna innan så hinner du "få" de spel som tas bort också.

Citat:

Leaving PS Plus:

23rd October: Far Cry 3
23rd October: Mafia 2
23rd October: Spec Ops The Line
23rd October: Street Fighter X Tekken
23rd October: Touch My Katamari

1
Skriv svar