Medlem

Jag ser inte riktigt hur spelet kan bli sämre som spel för att kvinnosynen är usel.

Medlem
Skrivet av Famest:

Flejma på, jag bryr mig inte det minsta =)!

Nä, nä...;)

Anyway, har skrattat gott åt alla kommentarer.
Det är dags att folk vaknar upp och slutar bry sig om recensioner. Själv slutade jag med det för ett tag sedan. Varför ska jag låta mig påverkas av någon person jag inte ens känner innan jag överhuvudtaget provar det recenserade spelet själv? Och sedan jaga upp mig över en siffra, Expressen-geting etc.

Det finns ett spel för varje spelare och en spelare för varje spel där ute. Låt killen gnälla över avsaknad av MP i The Witcher, det är hans personliga åsikt.

Personligen så tycker jag att när folk FÅR BETALT för att offentliggöra sina åsikter så är det ett tecken på att det är något fel på vårat "samhälle".(Nu vet jag inte om Max fick betalt för recensionen men jag syftar på sajter/tidningar m.m. där skribenterna får betalt).

Det spelföretagen borde göra är att släppa mera omfattande demos, där spelaren verkligen får känna på hur ett spel verkligen är SJÄLV innan han/hon/det köper produkten.

Kom ihåg: I slutändan är det din egen åsikt som spelar någon roll.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Ujuj, var bara tvungen att läsa igenom recensionen igen, enbart för underhållningen. Det här är verkligen en av de mest tragikomiska och illaluktande recensionerna som skrivits i världshistorien.

Moderator | Testpilot

Har gillat FZ sedan jag kommit hit, men vill nästan seriöst ta och bomba er just för detta spel fick så låg score av er, FY FAN!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

haha, en odödlig klassiker. förstår fortfarande inte hur det går ihopp.

Medlem

Självklart tycker man olika men 1.5/5 för ett spel såhär bra är bara löjligt. Gillar man inte rollspel bör man inte recensera rollspel.

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Sleazarn:

yo

Läget?


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Sleazarn:

yo

Läget?

Ba fint, själv?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Sleazarn:

yo

Läget?

Ba fint, själv?

Härligt å höra, har de själv kanon bra!
Funderar på hur de går med planen om att spränga FZ kontor pga denna usla recension? För är sugen på att dra mitt strå till stacken!


signatur
Medlem

Rätt intressant recension faktiskt. Kul att läsa någon som tycker annorlunda. Kan förstå att man blir upprörd dock om man anser att de saker som recensenten tar upp inte alls är särskilt viktiga i ett spel.

Rent hypotetiskt skulle man ju kunna totalsåga ett spel för att en person har en ful tröja på sig och säga att det sänker allt helt och hållet. Det är inte heller fel, eftersom det är subjektivt. Det går liksom inte i teorin att skriva en felaktig recension så länge den kritiserar vad som faktiskt finns i spelet.

Däremot kan man ju tycka att det känns lite oresonligt att såga något eller hylla något på grund av anledningar som känns bagatellartade eller långsökta. Men fel är det ej.

Medlem
Medlem

Likt FZ:s recension av CS:GO när det släpptes så framstår denna extremt komisk såhär i efterhand

Medlem

Jag tycker att det är förjävligt hur kvinnorna utnyttjar Geralt sexuellt! Usch, stackars man!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Fragtjuv

Och några år senare blev Witcher 3 hyllat stort.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Aj. Det här gjorde ont att läsa. Ironiskt att han nämner Helge Fossmo när hans syn på sex och nakenhet låter som något från min sexualtraumatiska uppväxt i Pingstkyrkan. Och det här säger jag som en bög som är helt ointresserad av de kvinnliga nakenbilderna i spelet. Ge oss manlig nakenhet också - ta inte bort den kvinnliga. Och benämn inte nakenhet som "vidrig".

Som sexualliberal förförde jag både Tess och Yennefer i The Witcher 3 (plus att jag gillade båda karaktärerna). Recensenten hade nog lynchat mig för detta

The Witcher förtjänar 3/5. Dock spelade jag bara Enhanced Edition och inte den första utgåvan.

Skriv svar