Städa upp efter massakern i Shadow Warrior

Robot
Medlem
Städa upp efter massakern i Shadow Warrior

Har inte testat det än, men la märke till det igår förmiddag. Lite kul att de kör lite sånt här skoj. Varit mycket cross-promotion på senaste! Alltid trevligt.

Medlem
Medlem

den tanken ställde jag mig när jag var liten å spelade duke 3d, doom å wolfenstein, vilken stackare får skura upp efter allt xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Haha, jävligt klockren tanke!

Känns som ett väldigt Gmod-inspirerat (eller kanske snarare Facepunch-artat) minigame.

Muzaken påminde väldigt mycket om en uppsnabbad version av Tenpenny Tower-musiken ur Fallout 3;

Inaktiv

Känns rimligt


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Påminner lite om postal tyckte jag. Lite tveksam idé eller?


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Oseriöst det gillar vi


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Super Mario Sunshine?

Medlem

Undra hur lång tid det tar innan PewdiePie sitter och skriker framför det här spelet. Suck.

Inaktiv
Skrivet av von_lidl:

Undra hur lång tid det tar innan PewdiePie sitter och skriker framför det här spelet. Suck.

Nämen, förstör detta det roliga med spelen eller?


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Haha, jag har nu städat upp allt och tagit med mig dom 2 miljoner dollarna. Tog typ två timmar. Älskar såna här random grejer. Shadow Warrior är också så jävla kung! Klarat det två gånger redan!

Medlem

Hade dock gärna sett att man kunde göra något sådant i hitman, typ moppa upp massa blod för att få mindre noterity, dessvärre var ju senaste riktigt dålig.

Skrivet av von_lidl:

Undra hur lång tid det tar innan PewdiePie sitter och skriker framför det här spelet. Suck.

Vem f*n bryr sig om honom förutom illaluktande p12or.

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av von_lidl:

Undra hur lång tid det tar innan PewdiePie sitter och skriker framför det här spelet. Suck.

Nämen, förstör detta det roliga med spelen eller?

Det skrev jag aldrig.

Medlem

Orkade aldrig harva mig igenom hela spelet Iden är väl lite småkul, men att spendera två timmar åt städa.. utan möjlighet att spara? Nä, det orkar jag inte. Erbjuds det möjlighet att spara så man kan ta det i omgångar, då kanske jag orkar. 39 minuter, sen fick det vara nog Men så tilltalar inte Visscera Cleanup Detail mig heller, även om iden är lite småkul.

Medlem

signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar