GTA Online – karaktärsbuggen patchas bort

Robot
GTA Online – karaktärsbuggen patchas bort

Förhoppningsvis slipper du snart fundera vart alla personer, prylar och pengar tagit vägen.

#rockstar, #grand-theft-auto-v


Medlem
GTA Online – karaktärsbuggen patchas bort
Medlem

Den som väntar på en release till PC väntar aldrig för länge. (Förutom i fallet Red Dead Redemption).

Plattformen med first access till ett spel får hursomhelst i praktiken nöjet att agera late beta-testare.

Medlem

Hahahaha! Den blir aldrig gammal!

Medlem
Skrivet av Arizato:

Hahahaha! Den blir aldrig gammal!

Känner precis tvärt om.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Var iofs igår denna updatering kom, iaf för mig samt då nyheten kom upp på rockstars hemsida.. Har som tur är dock inte upplevt några problem med att min gubbe har försvunnit.

Medlem
Skrivet av humziz:

Var iofs igår denna updatering kom, iaf för mig samt då nyheten kom upp på rockstars hemsida.. Har som tur är dock inte upplevt några problem med att min gubbe har försvunnit.

Jag tror patchen kom idag för X360-användarna.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Dom ändrade även att man inte kan replaya missions (som man får av telefonen)

Och andra saker jag inte kommer på på rak arm, denna är mer patch notes för ett PR syfte.

Medlem

bra att dom fixa det här. Men nu kan jag inte ens komma in i en online lobby bra jobb R*

Medlem

Haha, klockren!

inK
Medlem
Skrivet av Hannorden:

Haha, klockren!

Klockren?


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Plötsligt är jag inte lika irriterad att GTA inte har släppts till PC

Spelet blir altså i perfekt skick när det väl kommer till PC

(Förutom att det säkert är asdåligt portat...)

Medlem
Skrivet av von_lidl:

(Förutom att det säkert är asdåligt portat...)

Då är det ju inte längre i "perfekt" skick.

Medlem

Nu förstår jag varför storspelen kommer till konsol först! Se det som en enorm beta, där de tjänar multum på att folk sitter och spelar och hittar buggar som de sedan fixar i den defenitiva versionen; PC.

KoP
Medlem
Skrivet av Sebovich:

Nu förstår jag varför storspelen kommer till konsol först! Se det som en enorm beta, där de tjänar multum på att folk sitter och spelar och hittar buggar som de sedan fixar i den defenitiva versionen; PC.

Precis som med GTA 4? Sämre version än pc versionen fick man ju leta efter.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Sebovich:

Nu förstår jag varför storspelen kommer till konsol först! Se det som en enorm beta, där de tjänar multum på att folk sitter och spelar och hittar buggar som de sedan fixar i den defenitiva versionen; PC.

Precis som med GTA 4? Sämre version än pc versionen fick man ju leta efter.

GTA 4 var ju bara en alpha för GTA 5 ändå

Medlem

kunnat spela gta v online i över en vecka utan problem, inte stött på några buggar online, endast detta med auto-save'n och så, utöver "Cloud" servrarna som inte hängde med i början, tycker inte att det finns några nämnvärda buggar att klaga på faktiskt.

kommer skaffa detta lir till pc också, tycker online delen är fantastisk, mycket roligare än singleplayer.

1
Skriv svar