Alla som spelat GTA Online får en halv miljon dollar

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Zpartan:

Jag har 500 millar redan så jag klarar mig ;D

Vad är "millar" för något?

"Miljoner"

Medlem

Vad gör ni folk i spelet? Jag är level 20 typ och gör fortf. samma uppdrag jag fick vid level 1, "åk och döda några, sno knark, lämna av". x20. I spelet blir man informerad om hur man kan spränga värdetransporter och starta gängkrig... men jag har inte sett något av dessa två :S köa 10 minuter försöka få ihop 2-3 spelare till ett race eller ett mission, mjeeh?

Inaktiv

Hoppades ju på irl cash. Aja..

Medlem
Skrivet av floke:

Men blir det inte en jäkla inflation i spelet nu??

Nej, eftersom priserna är statiska och Bawsaq ännu inte fungerar i Online-läget. Dessutom är inte $500,000 så mycket som folk verkar tro att det är.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av floke:

Men blir det inte en jäkla inflation i spelet nu??

Nej, eftersom priserna är statiska och Bawsaq ännu inte fungerar i Online-läget. Dessutom är inte $500,000 så mycket som folk verkar tro att det är.

Men tillräckligt för att skaffa sig en fin bostad!

Medlem

har redan dyraste bostaden så lär bli att samla till en fin bil.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Nimr0d:
Skrivet av vuze2143:

Tackar tackar Mitt största problem i dagsläget är att det är väldiga loadings....

Hinner göra en sväng till ica och köpa mat innan man hittar folk till missions etc =P

Exakt, vänta i lobbyn i 5 minuter för att köra ett race som är över på 1 minut känns så ovärt stundtals.

Herregud, skaffa vänner spela bara med dom :S


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem
Skrivet av poorks:

Vad gör ni folk i spelet? Jag är level 20 typ och gör fortf. samma uppdrag jag fick vid level 1, "åk och döda några, sno knark, lämna av". x20. I spelet blir man informerad om hur man kan spränga värdetransporter och starta gängkrig... men jag har inte sett något av dessa två :S köa 10 minuter försöka få ihop 2-3 spelare till ett race eller ett mission, mjeeh?

Ha en kompis, Hosta ett race, kör. Jag är lvl 81.


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem
Skrivet av floke:

Men blir det inte en jäkla inflation i spelet nu??

Nej, Auktionshuset är ej öppet än, och att stylea 1 bil så man är riktigt nöjd kostar runt 200k kr vid min lvl xD (Lvl 81)


signatur

Requiēscat in pāce ~

Inaktiv
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av edgren:
Skrivet av Zpartan:

Jag har 500 millar redan så jag klarar mig ;D

Vad är "millar" för något?

"Miljoner"

Jasså -.- Jag som trodde att "mille" var den enda förkortningen på "miljoner". Så fel jag hade!

Medlem

Jag är osäker på om jag kommer att få pengarna. Hur vet man om man får dem? Jag menar, jag har försökt att logga in på GTA Online sedan starten men inte ens lyckats att ens skapa en karaktär. Allt har blivit nollställt. Kommer jag ändå få cashen? Och när får man dem?

Medlem

Hur kan jag ändra min "standardbil"?
Alltså, om jag hittar ett raceråk på gatorna, kan jag då spara den på något sätt?

Medlem

Jag har inte ens hunnit testat online, är inne på mitt andra varv i singleplayer. Men gjorde ett försök att logga in online igår, skapade gubben men i inledning-sekvensen hängde sig spelet, då vart det sovdags istället...

Medlem
Skrivet av totte1015:

Hur kan jag ändra min "standardbil"?
Alltså, om jag hittar ett raceråk på gatorna, kan jag då spara den på något sätt?

Tar du den till LS Customs kan du skaffa en försäkring och installera en "sändare" i bilen. Har du sändaren sparas bilen som din. Vad jag läst av onlinetipsen fungerar det inte med de dyra bilarna dock, de måste man köpa.

Medlem

vill hellre att dom lägger till så man kan råna banker på online delen dock då ska de vara svåååååååårt

Avstängd

Tjaa..jag har ju redan fått ihop 7 miljoner på Los Santos custom glitchen så 500 extra skadar väl inte

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Zpartan:

Jag har 500 millar redan så jag klarar mig ;D

Vad är "millar" för något?

"Miljoner"

Jasså -.- Jag som trodde att "mille" var den enda förkortningen på "miljoner". Så fel jag hade!

Man lär sig nytt varje dag!

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Skippar RDR 2 ändå. Detta ändrar inget

Varför vill du inte har rdr2? Eller tolkar jag fel. Menar du inte red dead?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tycker hela iden har failat lite...

Försöker man på något sätt joina en host eller skapa något själv blir det ALDRIG över 4 spelare.
Totalt jävla ubertråkigt är det.
Och 2vs1 är så jävla fittkul det med.

Medlem

Eller hur.. man vill ju känna att man har förstjänat pengarna. Alltså att göra missions för att få en bra ekonomi. 500k i handen? njaaa a biiit too much.

Medlem

Alla dessa förutfattade meningar, försvinn.

Medlem

Det är uppskattat med lite extra klirr i kassan, inte för att det tar lång tid att skrapa ihop 500k i spelet heller. på 20 spelade timmar i online läget har jag dragit ihop strax över en miljon och då är jag bara rank 40 än så länge och har inte tillgång till de riktigt väl betalda jobben ännu!

Medlem

500K är ingenting, så jag tar gärna mot den lilla boosten.
LVL 60 speaking.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Synd att det inte vore riktiga pengar;)

Medlem
Skrivet av p1mm3:

Tjaa..jag har ju redan fått ihop 7 miljoner på Los Santos custom glitchen så 500 extra skadar väl inte

dock bannar rockstar folk som har gjort den gltichen.


signatur

God is dead

Medlem

Lirar du på PS3 Angust?
Jag vill köra över dig med en långtradare


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av NoiizeR:

Skippar RDR 2 ändå. Detta ändrar inget

Va?

RED DEAD REDEMPTION 2!!!

Ursäkta om jag var lite otydlig, skall ej upprepas ^^

Medlem
Skrivet av NoiizeR:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av NoiizeR:

Skippar RDR 2 ändå. Detta ändrar inget

Va?

RED DEAD REDEMPTION 2!!!

Ursäkta om jag var lite otydlig, skall ej upprepas ^^

Jag vet mycket väl vad du menade. Jag undrade snarare över vad det eventuella släppet av just Red Dead Redemption 2 har att göra med lanseringen av Grand Theft Auto: Online.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av NoiizeR:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av NoiizeR:

Skippar RDR 2 ändå. Detta ändrar inget

Va?

RED DEAD REDEMPTION 2!!!

Ursäkta om jag var lite otydlig, skall ej upprepas ^^

Jag vet mycket väl vad du menade. Jag undrade snarare över vad det eventuella släppet av just Red Dead Redemption 2 har att göra med lanseringen av Grand Theft Auto: Online.

Inte mö. Det e inte ens det som diskuteras här. Rockstar försöker ju köpa tillbaka missnöjda spelare. Det är fel tycker jag. Bojkott ftw

123
Skriv svar