Cataclysm släpps sannolikt i år

Medlem
Cataclysm släpps sannolikt i år

Att Blizzard inte släpper något innan det är färdigt är inget jag direkt litar på längre, åtminstonde inte när det gäller WoW. WotLK kändes inte färdigt för mig när det släpptes. Dual specs fick vi vänta ett tag till på, och de där nya danserna och hårstilarna har vi fortfarande inte sett något av än. Det får mig att undra över hur mycket som kommer offras för att Cataclysm ska komma i år.

Burning Crusade kändes mer klockrent när det kom, och då fördröjde de släppet från lagom till julhandeln till mitten på januari. Troligtvis ingen annan utvecklare skulle ha tagit något sådant vansinnigt beslut. Så jag får en mer cynisk inställning till det här, speciellt eftersom BC var innan Activision kom in i leken.

Medlem

inväntar inkommande gnällinlägg från WoW-hatare.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

inväntar inkommande gnällinlägg från WoW-hatare.

Här är en! Men jag har inget att gnälla över :/

Kul för wowarna förmodligen?

Medlem

ngn som orkar förklara vrf activison är med i bilden för blizzard?


signatur

Rwa?

Medlem

Jag gissar på att det blir i mitten av februari nästa år ändå ja.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

ngn som orkar förklara vrf activison är med i bilden för blizzard?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Activision_Blizzard


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Red_warning:

inväntar inkommande gnällinlägg från WoW-hatare.

Medlem

hmm tog dom inte bort archaelogy ??

Inaktiv

WoW är ju en styggelse till spel nuförtiden. Hade spelet haft ett bättre community som inte bara var 100% fokuserade på att exploita, bugga, grinda gear o klaga på andra spelare så hade det kanske varit ett trevligt spel än idag.

Nice, för de som gillar det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Jävla skitwow. Spelar folk detta idiotspelet fortfarande? Fan vad jag hatar det.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Slutet på året ? finns ju inget att göra i spelet längre, visst över sommaren spelar det ingen roll men kommer det inte till hösten lär dom förlora en massa spelare.

Medlem

Jag tycker Blizzard är en dunder företag som gör bra spel på senaste 12 åren.. Ingen kommentar. Jag är super nöjd med wotlk. Har testat mass mmorpg inget slår wow helt enkelt. Självklart har man blivit lite besviken på support o regler men det går över med en kall vatten.. Folk är för giriga och negativa. Typiskt var glad o nöjd att det finns denna system av mmorpg! Om ni inte tycker om blizzard spela då inte deras spel!

Harre gött folk!!

p:s Njuter fortfarande på deras Starcraft 2! Och WoW


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av ScarFace:

Jävla skitwow. Spelar folk detta idiotspelet fortfarande? Fan vad jag hatar det.

Stackarn som måste läsa en nyhet på FZ om något han inte tycker om, bara för att posta att han inte tycker om det, och helt utan att motivera varför. Kan inte vara lätt att vara både arg och dum.

Medlem

zzzz
flame on!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Inkompetent:
Skrivet av ScarFace:

Jävla skitwow. Spelar folk detta idiotspelet fortfarande? Fan vad jag hatar det.

Stackarn som måste läsa en nyhet på FZ om något han inte tycker om, bara för att posta att han inte tycker om det, och helt utan att motivera varför. Kan inte vara lätt att vara både arg och dum.

Jag gav bara det folket ville ha. Inte mitt fel att du är inkompetent.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Goda nyheter! Jag har sett fram emot Cataclysm ett längre tag nu.


signatur

"Friends applaud, the comedy is over." - Ludwig van Beethoven

Medlem
Skrivet av pippen1001:

hmm tog dom inte bort archaelogy ??

Tror det blev en secondary proffesion

Medlem
Skrivet av pippen1001:

hmm tog dom inte bort archaelogy ??

De tog bort Pat Of The Titans. Archaeology är fortfarande med.

Inaktiv
Skrivet av GeckoYamori:

de där nya danserna och hårstilarna har vi fortfarande inte sett något av än.

Dom har ju lagt till nya hårstilar fast du kan bara nå dom om du går till en av Hårsalonger runt om i Azeroth. Jag har hittat en i Orgrimmar och en i Dalaran men det lär finnas i fler än bara dom städerna.

Medlem

Ska jag komma tillbaka till WoW så får Cataclysm verkligen vara bra, i dagens läge så är det bara levlandet som är bra. Snabbt och smidigt med cross realm dungeons^^


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av GeckoYamori:

de där nya danserna och hårstilarna har vi fortfarande inte sett något av än.

Dom har ju lagt till nya hårstilar fast du kan bara nå dom om du går till en av Hårsalonger runt om i Azeroth. Jag har hittat en i Orgrimmar och en i Dalaran men det lär finnas i fler än bara dom städerna.

De "nya" som finns att välja är bara copypastade från andra raser och majoriteten ser så slafsigt konverterade ut så man tror att det är någon amatörmod. Nej förresten, de amatörmods för frisyrer som finns i t.ex. Elder Scrolls spelen ser bättre ut än vad Blizzard har åstakommit i deras eget spel hittills. Absolut inte den standard som jag förväntar mig från ett företag som Blizzard.

Medlem
Skrivet av ScarFace:

Jävla skitwow. Spelar folk detta idiotspelet fortfarande? Fan vad jag hatar det.

Givande post......

Medlem
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Inkompetent:
Skrivet av ScarFace:

Jävla skitwow. Spelar folk detta idiotspelet fortfarande? Fan vad jag hatar det.

Stackarn som måste läsa en nyhet på FZ om något han inte tycker om, bara för att posta att han inte tycker om det, och helt utan att motivera varför. Kan inte vara lätt att vara både arg och dum.

Jag gav bara det folket ville ha. Inte mitt fel att du är inkompetent.

Din hjärnfunktionalitet verkar inte vara hundraprocentig. Disskutera med dig själv istället så slipper andra bli fördummade av din idioti?

Ot: Kul att det hörs något om cataclysm-släppet. Älskade wow, blev för mainstream för mig dock sen wotlk så har lagt ner det hela. WoW håller nog bara några år till i toppen sen lär intresset dala rätt kraftigt. Respekt till Blizzard dock, fantastiskt mmorpg. Man kan hata hur mycket man vill, men det håller mmorpg toppen ohotat än idag.

Inaktiv
Skrivet av GeckoYamori:
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av GeckoYamori:

de där nya danserna och hårstilarna har vi fortfarande inte sett något av än.

Dom har ju lagt till nya hårstilar fast du kan bara nå dom om du går till en av Hårsalonger runt om i Azeroth. Jag har hittat en i Orgrimmar och en i Dalaran men det lär finnas i fler än bara dom städerna.

De "nya" som finns att välja är bara copypastade från andra raser och majoriteten ser så slafsigt konverterade ut så man tror att det är någon amatörmod. Nej förresten, de amatörmods för frisyrer som finns i t.ex. Elder Scrolls spelen ser bättre ut än vad Blizzard har åstakommit i deras eget spel hittills. Absolut inte den standard som jag förväntar mig från ett företag som Blizzard.

Är du helt säker på det? Jag har inte sett långa dreadlocks som Troll kan välja eller spikes som Orc på nån av dom andra raserna som finns i spelet och jag kan heller inte tycka att det ser copypastat ut. Det låter som att du inte har spelat på ett tag.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Inkompetent:
Skrivet av ScarFace:

Jävla skitwow. Spelar folk detta idiotspelet fortfarande? Fan vad jag hatar det.

Stackarn som måste läsa en nyhet på FZ om något han inte tycker om, bara för att posta att han inte tycker om det, och helt utan att motivera varför. Kan inte vara lätt att vara både arg och dum.

Jag gav bara det folket ville ha. Inte mitt fel att du är inkompetent.

Din hjärnfunktionalitet verkar inte vara hundraprocentig. Disskutera med dig själv istället så slipper andra bli fördummade av din idioti?

Haha.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av robineng:

WoW är ju en styggelse till spel nuförtiden. Hade spelet haft ett bättre community som inte bara var 100% fokuserade på att exploita, bugga, grinda gear o klaga på andra spelare så hade det kanske varit ett trevligt spel än idag.

Hehe... så som communityt ser ut idag har det väl alltid gjort? Folk har alltid haft avsikter att förolämpa andra och hitta genvägar för att försöka bli kungar, så att de kan skratta åt andra och sparka på de som redan ligger ner.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Fan va seg wow är... Det var bara de jag ville säga.. Tack o bock


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

12
Skriv svar