Camelot Unchained – frågestund med utvecklarna

Robot
Medlem
Camelot Unchained – frågestund med utvecklarna

Det har ju iofs släppts massor info via kickstarter updates.

Skribent
Skrivet av Ichabod:

Det har ju iofs släppts massor info via kickstarter updates.

Ja det har du helt rätt i, fast jag tycker mest det handlar om konceptbilder, lore och information om vad teamet jobbar med för stunden. Jag tolkar det som att piercing the veil-konceptet ska bana vägen för mer information som är intressant för allmänheten (de som inte är backers).

Den som lever får se.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Har gett upp på MMO's men ska ge detta en chans då jag verkligen älskade DAOC.

Medlem

Det känns märkligt, men jag drömmer fortfarande DAoC-drömmar lite då och då en sisådär 10 år efter man slutade spela. Att man har en full group springandes i Emain Macha och pulsen vid incoming lag, att man farmar Diamond Seals djupt nere i Darkness Falls eller dödar drakar i jakt på respec stones. Likt en förälskelse som inte vill släppa taget om ens undermedvetna. Om Camelot Unchained kommer att bli en lika vacker flört återstår att se, men jag kommer alltid att se tillbaks till DAoC-eran och dess RvR med glädje.

Medlem

Är väl lite som om det skulle komma en FFVII remake, inget toppar originalkänslan som ligger en varmt om hjärtat. Men jag tänker utan tvekan ge detta en chans!

Medlem

DAOC är gamlat och döt, min polare spelar det men ser så jävla stelt och tråkigt ut, smat buggit , inget liv alls i det, varfer ska man betala för såna spell som inte ka levirera, får se om det blir samma igen med deta nya, mmo brukar vara långdragna och stela om man inte spelar med några andra,

Inaktiv
Skrivet av gecchi:

DAOC är gamlat och döt, min polare spelar det men ser så jävla stelt och tråkigt ut, smat buggit , inget liv alls i det, varfer ska man betala för såna spell som inte ka levirera, får se om det blir samma igen med deta nya, mmo brukar vara långdragna och stela om man inte spelar med några andra,

Stavar du fel med flit?
DAoC är 12 år gammalt kanske därför det är så stelt? Jag spelar det en del och under "prime time" är det gott om action.

Medlem

Hoppas också på detta. var en flitig Daoc spelare förr. Inget har ens kommit i närheten (warhammer online var o nosa lite). Daoc hade ett mycket bra PvP (RvR) system. På den tiden då inte allt skulle vara loot o 16-64manna raidbossar. Hoppas verkligen de kollar mer på hur DaoC var och inte på hur dansande pandor förhåller sig till alver... Finns på tok för många PVE MMORPGS nu, ett nytt bra RvR-spel finns det många som vill se.

Medlem

Hoppas på detta. Min kärlek till DAoC kommer aldrig fullt dö ut, men det behövs något nytt. Detta är väl det närmaste DAoC 2 man kommer komma.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar