Starcraft II-tävlingen avgjord

Robot
Medlem
Starcraft II-tävlingen avgjord

Och självklart vinner man inte. Därför man fick CE på Måndagen, en dag innan release och började spela redan kl 11 på måndag kväll, före flera miljoner.

Den dagen jag vinner en FZ tävling så kommer Tellus att implodera.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Grattis !


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Btw, han stavar sitt namn Chris Sigaty, inte Segaty

Medlem

Grattis! Härlig vinst

QRT
Medlem
Medlem

Grattis till de som vann...! (kanske man vinner själv, nästa gång...)

Medlem
Skrivet av Remus:

Den dagen jag vinner en FZ tävling så kommer Tellus att implodera.

2012? D:

Btw, grattis till vinnarna

(Nej jag tror inte att jorden går under 2012 )

Medlem

Holy f*ck o.O
Med tanke på hur stort SC är så hade jag aldrig trott jag skulle lyckas vinna, hjärtat tog ett rejält skutt när jag såg mitt namn

Detta i kombination med att jag igår fick veta att jag kommit in på det universitetsprogram jag ville gå har lyft hösten till nya höjder!

Tack FZ! Ni är bäst!

Medlem
Skrivet av Remus:

Och självklart vinner man inte. Därför man fick CE på Måndagen, en dag innan release och började spela redan kl 11 på måndag kväll, före flera miljoner.

Den dagen jag vinner en FZ tävling så kommer Tellus att implodera.

Bitter? Näääää!


signatur

Nerd 4 life, yo.

Inaktiv

Så förlorade man för att ni stavde fel i ett namn på fråga3....

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Remus:

Den dagen jag vinner en FZ tävling så kommer Tellus att implodera.

2012? D:

Btw, grattis till vinnarna

(Nej jag tror inte att jorden går under 2012 )

lol

Grattis till vinnarna.

Redaktör
Skrivet av realin:

Så förlorade man för att ni stavde fel i ett namn på fråga3....

Det smög sig in en typo där, ja, vilket vi är ledsna för. Om en fråga blir fel har vi möjlighet att stryka den ur tävlingen. Men, vi kikade på svarsfördelningen på tredje frågan och eftersom det felaktiga alternativet hade överlägst minst röster (ca 5 procent) ser vi ingen anledning att stryka frågan.


signatur
Medlem

FYFAN VAD UNDERBART! Ville ha detta spel så sjukt mycket men har inte vågat beställa då jag ska flytta och bli en fattig student. MYCKET glad vinnare!

Tack så mycket FZ!


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag hade ju alla rätt, hur kunde jag inte vinna? :evil:
Och sen vem kom etta egentligen??
:O:O

Medlem
Skrivet av Wookiee:

Holy f*ck o.O
Med tanke på hur stort SC är så hade jag aldrig trott jag skulle lyckas vinna, hjärtat tog ett rejält skutt när jag såg mitt namn

Detta i kombination med att jag igår fick veta att jag kommit in på det universitetsprogram jag ville gå har lyft hösten till nya höjder!

Tack FZ! Ni är bäst!

Grattis till dig och dom andra.:up:

Medlem
Skrivet av Wookiee:

Holy f*ck o.O
Med tanke på hur stort SC är så hade jag aldrig trott jag skulle lyckas vinna, hjärtat tog ett rejält skutt när jag såg mitt namn

Detta i kombination med att jag igår fick veta att jag kommit in på det universitetsprogram jag ville gå har lyft hösten till nya höjder!

Tack FZ! Ni är bäst!

Haha vi sitter i samma härligt båt! Grattis.
Underbart..!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Wookiee:

Holy f*ck o.O
Med tanke på hur stort SC är så hade jag aldrig trott jag skulle lyckas vinna, hjärtat tog ett rejält skutt när jag såg mitt namn

Detta i kombination med att jag igår fick veta att jag kommit in på det universitetsprogram jag ville gå har lyft hösten till nya höjder!

Tack FZ! Ni är bäst!

Haha vi sitter i samma härligt båt! Grattis.
Underbart..!

Grattis


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Wookiee:

Holy f*ck o.O
Med tanke på hur stort SC är så hade jag aldrig trott jag skulle lyckas vinna, hjärtat tog ett rejält skutt när jag såg mitt namn

Detta i kombination med att jag igår fick veta att jag kommit in på det universitetsprogram jag ville gå har lyft hösten till nya höjder!

Tack FZ! Ni är bäst!

Haha vi sitter i samma härligt båt! Grattis.
Underbart..!

Grattis själv ^^
Då inviger vi spelen med en match så får du ett par gratisvinster på spelet

Medlem

pust pust oki STORT grattis till vinnarna

Medlem
Medlem

Lite nyfiken.. när kan man förvänta sig att få spelet i brevlådan?


signatur

Have a good time!

Medlem

Jösses. Jag vann...

*har lite tunghäfta*

Man tackar.


signatur
Medlem

Jobbar inte Samwise freelance? Eller har han verkligen slagit sig ner på Blizzard?

Medlem

Grattis Präntare och alla andra!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

nu kommer jag aldrig få reda på om laptopen min pallar med trycket pank och laglig som man är

Medlem
Skrivet av Wookiee:

Holy f*ck o.O
Med tanke på hur stort SC är så hade jag aldrig trott jag skulle lyckas vinna, hjärtat tog ett rejält skutt när jag såg mitt namn

Detta i kombination med att jag igår fick veta att jag kommit in på det universitetsprogram jag ville gå har lyft hösten till nya höjder!

Tack FZ! Ni är bäst!

du behöver inte oroa dig misärguden kommer ta sitt förr eller senare

Inaktiv

Jag har deltagit i en enda FZ-tävling en gång för många år sedan och vann den Var bara tvungen att retas lite, inget illa menat

Skrivet av Remus:

Och självklart vinner man inte. Därför man fick CE på Måndagen, en dag innan release och började spela redan kl 11 på måndag kväll, före flera miljoner.

Den dagen jag vinner en FZ tävling så kommer Tellus att implodera.

Medlem

Supergrattis till Er alla!

Njut av vinsten!

12
Skriv svar