Speltoppen vecka 30

Robot
Speltoppen vecka 30

Förra veckans mastodontsläpp färgar av sig på försälningslistorna.

#starcraft-ii


Medlem
Speltoppen vecka 30

Är det bara jag som skulle vilja se själva siffrorna på antalet också

Medlem

Det är det folk som säger varje gång, men nepp, det får vi inte.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

lol


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Håller med ovanstående, listan är rätt värdelös utan siffror. Jag tippar på att en stor del av alla SC2 som säljs är förbokningar eller inköp under första veckan. När försäljningen sjunker nästa vecka kanske något annat spel tar förstaplatsen och då fick SC2 bara en förstaplats trots att spelet kanske sålde multum under den första veckan vilket gör att listan inte säger så mycket egentligen...

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Håller med ovanstående, listan är rätt värdelös utan siffror. Jag tippar på att en stor del av alla SC2 som säljs är förbokningar eller inköp under första veckan. När försäljningen sjunker nästa vecka kanske något annat spel tar förstaplatsen och då fick SC2 bara en förstaplats trots att spelet kanske sålde multum under den första veckan vilket gör att listan inte säger så mycket egentligen...

''SC2 bara en förstaplats trots att spelet kanske sålde multum under den första veckan'' Jo men det äru inte listan om Vilket spel som sålts mest genom tiderna utan vilket som sålts mest under veckan, men ändå siffror skulle va nice


signatur

Rwa?

MFC
Medlem

Jag undrar... är det spelen vi köpt eller spelen de vill att vi ska köpa...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Jag undrar... är det spelen vi köpt eller spelen de vill att vi ska köpa...

DUN DUN DUUUUUUUN


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Xnetium:

Är det bara jag som skulle vilja se själva siffrorna på antalet också

Jag är också väldigt intresserad av att få reda på hur många de sålt. Skulle vara väldigt intressant att få reda på hur många som köpt spelet digitalt, själv skulle jag inte köpa en produkt på det sättet men grymt många verkar köpa pc spel via digital försäljning.

Medlem

hah! undrar vart apb tog vägen?
hur lång tid tror ni det tar innan de kommer krypandes med en ny marknadsmodell?

Medlem

Kalle Kunskap Jubileumsbox på sjundeplats? Minst sagt oväntat.

Medlem

Jo, jag är en av de som köpte SC2 via blizzards hemsida så jag antar att mitt exemplar inte räknas med i listan ovanför. Hur som helst så måste jag hålla med er andra att det är svårt att få något ut av dessa listor då inga siffror är med.


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem

Sök lite på google vettja, jag hittade officiella siffror på över 1 miljon sålde exemplar SC2 första 24 timmarna! och 24 timmar senare var de uppe i 1.5 miljoner. Så flertalet miljoner sålda exemplar första veckan är inte illa.

1
Skriv svar