Slagsmålssugen film från Killer Instinct

Robot
Slagsmålssugen film från Killer Instinct
ZF
Medlem
Slagsmålssugen film från Killer Instinct

fattar inte riktigt hur det här spelet kunde få prestandaproblem på en modern maskinvara. animationer är nästan lika obefintliga som Primal Rage (på SNES) och rörelsemönstren verkar har en nästan lika begränsad variation. O.O?

Medlem

Blev sjukt sugen när detta utannonserades men sen fick man reda på de flesta karaktärer var sånna man köpte och då blev det helt ointressant, tyvärr.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv
Skrivet av MiLeS:

Blev sjukt sugen när detta utannonserades men sen fick man reda på de flesta karaktärer var sånna man köpte och då blev det helt ointressant, tyvärr.

Du kan ju köpa alla karaktärer i Season 1 för 20 dollar om du vill det...

Medlem

Personligen efter jag spelat en del Dead or Alive 5 Ultimate så känns söliga fighting spel med stela kontroller som Injustice och Mortal Kombat lite väl tråkiga.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

KoP
Medlem
Skrivet av ZF:

fattar inte riktigt hur det här spelet kunde få prestandaproblem på en modern maskinvara. animationer är nästan lika obefintliga som Primal Rage (på SNES) och rörelsemönstren verkar har en nästan lika begränsad variation. O.O?

Har inget med prestandaproblem att göra. Är ju en medveten stil dom har valt. Det är inte konstigare än så.

Medlem
Skrivet av KingenOgge:
Skrivet av MiLeS:

Blev sjukt sugen när detta utannonserades men sen fick man reda på de flesta karaktärer var sånna man köpte och då blev det helt ointressant, tyvärr.

Du kan ju köpa alla karaktärer i Season 1 för 20 dollar om du vill det...

Preics, jag köper ett spel och jag måste betala ännu mer för att få vad som redan skulle varit med. Men allt handlar ju om att mjölka pengar från oss kunder nu för tiden, Jared Psigoda hade så rätt.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av MiLeS:
Skrivet av KingenOgge:
Skrivet av MiLeS:

Blev sjukt sugen när detta utannonserades men sen fick man reda på de flesta karaktärer var sånna man köpte och då blev det helt ointressant, tyvärr.

Du kan ju köpa alla karaktärer i Season 1 för 20 dollar om du vill det...

Preics, jag köper ett spel och jag måste betala ännu mer för att få vad som redan skulle varit med. Men allt handlar ju om att mjölka pengar från oss kunder nu för tiden, Jared Psigoda hade så rätt.

Vänta lite nu... Jag trodde att hela spelet var gratis men med begränsat antal karaktärer och ville man ha mer spelbara figurer så kunde man köpa de styckvis eller alla för typ någon hundralapp.
Ska man behöva betala för spelet och sen även betala för karaktärerna plus andra saker? Riktigt tråkigt för fattiga strykfantaster som spenderat sina besparingar på en xb

Inaktiv
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av MiLeS:
Skrivet av KingenOgge:
Skrivet av MiLeS:

Blev sjukt sugen när detta utannonserades men sen fick man reda på de flesta karaktärer var sånna man köpte och då blev det helt ointressant, tyvärr.

Du kan ju köpa alla karaktärer i Season 1 för 20 dollar om du vill det...

Preics, jag köper ett spel och jag måste betala ännu mer för att få vad som redan skulle varit med. Men allt handlar ju om att mjölka pengar från oss kunder nu för tiden, Jared Psigoda hade så rätt.

Vänta lite nu... Jag trodde att hela spelet var gratis men med begränsat antal karaktärer och ville man ha mer spelbara figurer så kunde man köpa de styckvis eller alla för typ någon hundralapp.
Ska man behöva betala för spelet och sen även betala för karaktärerna plus andra saker? Riktigt tråkigt isf

Det finns 3 olika sätt att få Killer Instinct. Ett är att ladda ner demo:t, då får man en karaktär som Double Helix kommer att skifta runt så att man får testa alla karaktärer. Du kommer fortfarande åt t.ex. multiplayer genom demo:t men bara med den karaktär som är gratis vid just det tillfället. Kännder du sen att du gillar bara t.ex. Thunder och Jago så kan du välja att köpa dom för 5 dollar st.

Det andra är sättet är att du köper spelet för 20 dollar. Då får du alla 8 karaktärer i Season 1 + plus några extra saker.

Det tredje sättet betalar du 40 dollar för. Då får du alla 8 karaktärer i Season 1 + andra costumes, arcade-versionen av det första Killer Instinct och andra saker.

Sen så kommer Double Helix uppdatera sitt roaster hela tiden med nya karaktärer.

Medlem
Skrivet av KingenOgge:

Det finns 3 olika sätt att få Killer Instinct. Ett är att ladda ner demo:t, då får man en karaktär som Double Helix kommer att skifta runt så att man får testa alla karaktärer. Du kommer fortfarande åt t.ex. multiplayer genom demo:t men bara med den karaktär som är gratis vid just det tillfället. Kännder du sen att du gillar bara t.ex. Thunder och Jago så kan du välja att köpa dom för 5 dollar st.

Det andra är sättet är att du köper spelet för 20 dollar. Då får du alla 8 karaktärer i Season 1 + plus några extra saker.

Det tredje sättet betalar du 40 dollar för. Då får du alla 8 karaktärer i Season 1 + andra costumes, arcade-versionen av det första Killer Instinct och andra saker.

Sen så kommer Double Helix uppdatera sitt roaster hela tiden med nya karaktärer.

Ok, det låter inte särskilt kasst ändå.
Hur man än vrider och vänder på det så verkar det inte bli dyrare än ett fullprisspel om man väljer det saftigaste alternativet. Och 20 dollar är ju faktiskt inte farligt om man tycker gratisversionen är grym

Medlem

säger bara "me like". Väcker många goa gamla minnen, värmer om hjärtat

phi
Medlem

C-C-C-COMBO BREAKER!

Jag hoppas på att det blir bra och att EVO plockar upp spelet, men det beror ju helt på hur communityn upplever att spelet är.

Arkadstickan behöver få lite kärlek.

Medlem

Ser riktigt bra ut!

Inaktiv
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av KingenOgge:

Det finns 3 olika sätt att få Killer Instinct. Ett är att ladda ner demo:t, då får man en karaktär som Double Helix kommer att skifta runt så att man får testa alla karaktärer. Du kommer fortfarande åt t.ex. multiplayer genom demo:t men bara med den karaktär som är gratis vid just det tillfället. Kännder du sen att du gillar bara t.ex. Thunder och Jago så kan du välja att köpa dom för 5 dollar st.

Det andra är sättet är att du köper spelet för 20 dollar. Då får du alla 8 karaktärer i Season 1 + plus några extra saker.

Det tredje sättet betalar du 40 dollar för. Då får du alla 8 karaktärer i Season 1 + andra costumes, arcade-versionen av det första Killer Instinct och andra saker.

Sen så kommer Double Helix uppdatera sitt roaster hela tiden med nya karaktärer.

Ok, det låter inte särskilt kasst ändå.
Hur man än vrider och vänder på det så verkar det inte bli dyrare än ett fullprisspel om man väljer det saftigaste alternativet. Och 20 dollar är ju faktiskt inte farligt om man tycker gratisversionen är grym

Hittade en bild som förklarade allt bra!

ZF
Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av ZF:

fattar inte riktigt hur det här spelet kunde få prestandaproblem på en modern maskinvara. animationer är nästan lika obefintliga som Primal Rage (på SNES) och rörelsemönstren verkar har en nästan lika begränsad variation. O.O?

Har inget med prestandaproblem att göra. Är ju en medveten stil dom har valt. Det är inte konstigare än så.

men se gokväll.

men nu var ju min förundran gällande motsatsen. alltså, hur kan ett spel med både så simpel grafik och begränsat omfång ha de prestandaproblem som det rapporterats om.

Medlem

Next gen my ASS!

Detta hade mkt väl kunnat gå och göra på Xbox 360 och PS3, har inget med hårdvara att göra,utan man vill helt enkelt låsa ute "gammal" teknik" även om det inte är så stor skillnad.

Hade det varit GTA 5 så är det en annan sak, mkt större världar, högre detaljrikedom.

Men killer instinct?, knappast, är enbart ett säljargument, sen att det är free 2 gay gör inte saken bättre, alla gratislir är skit och skulle bojkottas, för det är mikroköpen som dödar allt vad spelvärde heter!

Räcker att skiten finns på ipad och nallar!

1
Skriv svar