Söker hjälp att hitta en klass och spela på Diablo 3!

Medlem
Söker hjälp att hitta en klass och spela på Diablo 3!

Tjenare! tänkte levla en karaktär till level 60 nu när loot 2.0 och ah försvinner nästa år! fast jag vet inte vilken klass jag ska spela.om någon kan dela med sig sina erfarenheter med klasserna så skulle det vara toppen!

mitt IGN är prodot#2669 om någon även är sugen på att lira och levla


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Om du ändå ska börja om from scratch så tycker jag att du ska spela som barbarian. Den nya klassen kommer att använda sig, till stor del, av strenght. Barbs är fortfarande lite smått "o.p" om du frågar mig, och tröttnar man så är det ju bara att levla upp crusader när han kommer.

Medlem

Ja när auktionshuset försvinner nästa år kanske spelet är värt att spela. Jag skulle välja allt utom barbar eftersom jag helt enkelt tycker de andra klasserna är roligare. Jag bryr mig inte om vad som är mest "OP".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kör munk, skönaste klassen, mer tank än en barbar, väldigt bra auror för teamplay, samtidigt extremt bra när man kör ensam med Serenity och din breath of heaven som ger dig 15% mer dmg. Sen finns det även en aura som spawnar 91% fire dmg runt dig när du tar skada, vilket är sjukt bra mot många fiender. Dock inte lika mycket dps som en Wizard, men Munk är grymt kul


signatur

Man måste klippa det långa strået långsamt, annars halkar man i hinken.

Medlem

Jag har spelat alla klasser utom Monk till lvl 60, har dock en Monk som är lvl 40 är så länge.
Jag skulle säga antingen Wizard eller Witch doctor, de är i alla fall de klasserna jag har tyckt varit roligast att spela


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Blev en wizard! roligt som attans att lira!


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

1
Skriv svar