Robot
R.U.S.E.

Tycker du att Starcraft 2 spelade lite väl mycket på säkra kort? Då kanske R.U.S.E. är något för dig. De kort du får här är nämligen rena rama lurendrejeriet.

#psychonauts, #eugen-systems, #ruse, #ubisoft


Medlem
R.U.S.E.

Det här spelet kommer bli nog bli jäkligt bra skulle jag tro


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Hopppas det inte floppar, hoppas hoppas. Strategi gengren har varit lite gles på sistonde (förutom sc2 förstås)

Medlem

Vet inte, ser lite för statiskt ut för min smak...

Medlem

sc2 va meh med... men det ser ganska nice ut.

Medlem

Att spela detta med Playstation MOVE kan bli det första lyckade strategispelet till konsol!

Utvecklarna skippade att lägga till stöd för Kinect då den inte klarade av precisionen och andra saker MOVE hanterade bättre.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag spela demot förut och jag blev väldigt besviken. Väldigt skoj i början men efter tag tröttnar man, på multipl använder alla princip samma kort så man blir inte direkt så överaskad när man skjuter ner fake plan och så vidare som är meningen . Men kul att de tar med frankrike och italien som länder att använda i strid de är lite ny tänkande de gillar ja fast deras trupper suger jämnfört med de andra gamla vanliga länderna.

Verkar vara ett mysko, men bra spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelade multiplayer betan för några månader sen, riktigt skoj faktiskt

Medlem

Spelade betan ett tag. Det är riktigt roligt i multiplayer faktiskt. En annorlunda upplevelse!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av redmac:

Utvecklarna skippade att lägga till stöd för Kinect då den inte klarade av precisionen och andra saker MOVE hanterade bättre.

Vem annars än Redmac?
Snarast så skippade de Kinect pga en fet summa pengar från Sony
Sen är det så att Kinect inte erbjuder alla de "knappar" som finns till move, och att lära folk handrörelser istället ansågs bli "för svårt" för den genomsnittliga spelaren.
Dock är precisionen alldeles utmärkt på Kinect och inget hindrar liknande spel, eller ett framtida stöd, från att skapas. Skillnaden är bara att du inte kan kopiera en PC-mus rakt av utan måste vara lite innovativ också. Spelet blir självklart bäst på PC, där man kan spela med mus + tangentbord, men om move lyckas ha en hyfsad precision så kan det säkerligen bli spelbart, även om aldrig jämförbart med en mus. ;P

Ska bli spännande att testa iaf

Medlem

verkar riktigt fint

Medlem

spelade under gratisdagarna på Steam! Riktigt coolt upplägg, väldigt annorlunda..

Men inte för mig

Medlem

Någon som vet om man kommer kunna spela coop mot bots?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av redmac:

Att spela detta med Playstation MOVE kan bli det första lyckade strategispelet till konsol!

Utvecklarna skippade att lägga till stöd för Kinect då den inte klarade av precisionen och andra saker MOVE hanterade bättre.

Fanboy alert!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vad med och spelade betan och fyan vad kul det var.
Aldrig spelat ett så roligt startegispel som detta (förutom starcraft 1&2 + wc3+exp )

Touch stödet verkar rätt grymt också


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

You raff you r.u.s.e. .....

Medlem

Spelade multiplayerbetan för ett tag sedan men fastnade inte för det. In/utzoomningen var först lite häftig men i slutändan kändes det bara rörigt.

Medlem

Ankh, coop mot AI finns.

RUSE är -fantastiskt- roligt. Man behöver inte vara sydkorean med micromanagement-skills från helvetet för att bli bra, istället är det de stora, övergripande strategierna som gör skillnad. Macromanagement istället för micro - helt i min smak.

Det absolut bästa RTS jag spelat.

Medlem
Skrivet av Indigo:

Man behöver inte vara sydkorean med micromanagement-skills från helvetet för att bli bra.

Tack för dagens första garv!

Kan nog bli ett köp. Släpps det i september till konsolerna också eller är det bara till pc det kommer då?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av redmac:

Att spela detta med Playstation MOVE kan bli det första lyckade strategispelet till konsol!

Utvecklarna skippade att lägga till stöd för Kinect då den inte klarade av precisionen och andra saker MOVE hanterade bättre.

Fanboy alert!

bara fakta, take it as you will dick head.

Skrivet av Grumbledock:

Snarast så skippade de Kinect pga en fet summa pengar från Sony

Spekulation är inte fakta. Get it right ffs.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Spelas det med en eller två MOVE controllers?

Medlem
Skrivet av blizzard:

Spelas det med en eller två MOVE controllers?

Med en move kontrol och en sub controller/Dualshock 3.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Indigo:

Ankh, coop mot AI finns.

Tack - det var allt jag behövde veta. Spelade betan för en tid sedan, där fanns det dock inte. Riktigt skoj spel faktiskt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Längtar så jag dör.. PS3 behöver ett BRA strategi spel.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

ser faktiskt ganska trevligt ut...

Medlem

Varje gång någon nämner R.U.S.E. tänker jag direkt på...

Förlåt, jag kan inte hjälpa det.


signatur

´'`\o_O/´'`

Medlem

brädspel blä

1
Skriv svar