Ryse: Son of Rome – dags för lite historia

Robot
Ryse: Son of Rome – dags för lite historia
Inaktiv
Ryse: Son of Rome – dags för lite historia
Medlem

Roma Victrix! Ser rätt coolt ut, 1600x900 confirmed res :/

Medlem

Om detta inte hade vart QTE game of the year kanske det hade vart ngt för mig...

Medlem

Hm, cirka 69 AD?

Året Nero gör självmord, och imperiet kastas in i ett kaotiskt år av imbördes strider. De kommer nog att baka in det i storyn på nåt sätt, en revenge journey mot random barbarer låter lite tamt

Medlem

Blev rätt sugen på att spela det, vilket innebär att reklamen påverkade mig. Vem vill inte kötta barbarer i sann 300 stil liksom?

Men jag vägrar att köpa en x-box bara för en eller ett par exklusiva spel! Så satans trött på konsollexklusiva titlar.

Medlem

Det ser faktiskt riktigt bra/snyggt ut, MEN: QTE galore.

Nej tack.

Medlem

skulle köpt om jag kommer skaffa en xbox one.
men det hade jag inte tänkt.

Medlem

Jag var rätt sugen eftersom jag gillar Romerska imperiet men jag avvaktar lite med Ryse ändå. För mycket pengar och tid som går åt innan på BF4, Fifa och Forza.

CryTek gör fantastiskt snygga spel, men man blir inte berörd. Kanske borde de tänka om lite?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Eriand:

Det ser faktiskt riktigt bra/snyggt ut, MEN: QTE galore.

Nej tack.

Till spelets försvara är det inte äkta QTE. Du får en indikation att en execution är möjlig, du behöver inte trycka på execute utan kan hacka vidare. En äkta QTE består av helt random knapptryckningar och där du missar en falerar hela skiten och du får spela om hela sekvensen.

Medlem

Det ser helt sinnessjukt snyggt ut vad grafik och motion capture heter. Men precis som med alla andra spel från Crytek verkar grafiken vara det enda spelet har att erbjuda.

Medlem

Snyggt men inget som berör. En cool actionfilm tänker jag på. Som vanligt när det gäller Crytek då. Med andra ord. Yta men inget djup.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Får se om spelet verkligen ser bra ut på Xbox One och inte är som Total War Rome 2 där grafiken i betan var bättre än release.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Biggles:

Hm, cirka 69 AD?

Året Nero gör självmord, och imperiet kastas in i ett kaotiskt år av imbördes strider. De kommer nog att baka in det i storyn på nåt sätt, en revenge journey mot random barbarer låter lite tamt

Nero Burning Rom (Mjukvaran) "Nero burning Rome"


signatur

cags

Inaktiv

Segt att behöva vänta några månader extra för att få Xbone i Sverige, nu vet man hur segt det var för dom som väntade på ps3,
ps3'an kom väl några månader efter Xbox 360 eller var det mer tid ändå mellan dom ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

1
Skriv svar