FZ arrangerar skattjakt med Assassin's Creed IV

Robot
FZ arrangerar skattjakt med Assassin's Creed IV

Med hjälp av våra koordinater kan du idag hitta exklusiva Assassin's Creed-mynt.

#assassins-creed-iv-black-flag


Avstängd
FZ arrangerar skattjakt med Assassin's Creed IV

Stockholm,Göteborg och Malmö.

Synd att man bor i den andra halvan utav Sverige

Inaktiv

Kul tävling! Lycka till ni som deltar.

Medlem
Skrivet av p1mm3:

Stockholm,Göteborg och Malmö.

Synd att man bor i den enda riktiga halvan utav Sverige

Samma här. Får väl nöja mig med en näve snö tills nästa Assassins Creed som utspelar sig i lappland.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Fejkmynt? Känns en hel del marketing stunt och en väldigt liten del genuin tävling att vra intresserad av. Om man skall vara gnällig. Och det skall jag.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag som var nere en runda i Malmö igår :/

Trots det, väldigt kul ide!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Preed:

Fejkmynt? Känns en hel del marketing stunt och en väldigt liten del genuin tävling att vra intresserad av. Om man skall vara gnällig. Och det skall jag.

Äh! Är man samlare är man samlare, och då är mynten på sätt och vis äkta. Hoppas du fastnar för nästa tävling istället!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

och var ska dom ligga. typ som geocaching gömda i en behållare?

Medlem

Synd att det inte fanns några i Uppsala, men lycka till ni som bor i närheten av de butiker som är med.

Medlem

Pallar nog inte köra 18 mil fram och tillbaka för några mynt med samlar värde

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Preed:

Fejkmynt? Känns en hel del marketing stunt och en väldigt liten del genuin tävling att vra intresserad av. Om man skall vara gnällig. Och det skall jag.

Äh! Är man samlare är man samlare, och då är mynten på sätt och vis äkta. Hoppas du fastnar för nästa tävling istället!

Fär änöff!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kul tävling

Själv bor man "bara" en timmes bilfärd från Götet, men pallar nog ändå inte. Sedan hinner man nog inte då det säkert är någon som bor i stan som hinner före.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kul tävling, som man tyvärr inte har någon möjlighet att delta i.

Medlem

Bor i Gbg men vägrar att delta i såna orättvisa tävlingar. Man kan lika gärna ha en tävling bara för tjejer eller rödhåriga. Nä vill ni att man ska besöka butiken kan ni bara bjuda på kaffe tycker jag.

Medlem
Skrivet av conthox:

Kul tävling

Själv bor man "bara" en timmes bilfärd från Götet, men pallar nog ändå inte. Sedan hinner man nog inte då det säkert är någon som bor i stan som hinner före.

Ren gissning:
Halmstadbo?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Men va fan, när man sitter upp,e starx norr om Sundsvall känns detta jävligt surt.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av conthox:

Kul tävling

Själv bor man "bara" en timmes bilfärd från Götet, men pallar nog ändå inte. Sedan hinner man nog inte då det säkert är någon som bor i stan som hinner före.

Ren gissning:
Halmstadbo?

Fel håll! Uddevallabo

(Kanske inte är riktigt en timme, men nästan.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av conthox:

Kul tävling

Själv bor man "bara" en timmes bilfärd från Götet, men pallar nog ändå inte. Sedan hinner man nog inte då det säkert är någon som bor i stan som hinner före.

Ren gissning:
Halmstadbo?

Fel håll! Uddevallabo

(Kanske inte är riktigt en timme, men nästan.)

Aha!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Kul initiativ! Synd att samarbetet inte var med GAME eller nåt istället dock, blir så långt att åka för en annan så som många andra^^

Medlem

Kan inte de som vinner gräva ner några av sina mynt och gömma dem på riktigt svårtillgängliga ställen (ute i skogen kanske) ?

inK
Medlem

Hade ju varit något för mig som sysslar med geocaching. Minns att ni gjorde samma med Uncharted, mer sånt. Den här gången var det lite väl många mil och tävlingen publicerades för flera timmar sedan, så jag avstår!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Nån som vet om själva påsarna ligger ute? Hittade nämligen en reflex med koordinaterna på en av platserna....men ingen påse.

ELF
Medlem

Kul tävling, men 9:00 på morgonen. Vet inte om så många arbetsgivare går med på att man lämnar arbetet för en sådan sak.

Dessutom åka 3 timmar för ett eller några mynt :b


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av conthox:

Kul tävling

Själv bor man "bara" en timmes bilfärd från Götet, men pallar nog ändå inte. Sedan hinner man nog inte då det säkert är någon som bor i stan som hinner före.

Ren gissning:
Halmstadbo?

Fel håll! Uddevallabo

(Kanske inte är riktigt en timme, men nästan.)

Roligt med en till uddevallare här på FZ

Medlem

Glad ägare av Malmös tre guldmynt!

Medlem

Skulle det inte vara roligare om dom grävde ner mynten långt bort i norrländska skogarna och sen ger ut en fruktansvärt svår karta som hjälpmedel

Medlem

Lite orättvist att en person får 3 guldmynt... just saying ^^

1
Skriv svar