Är slutet nära för 2K Marin?

Robot
Medlem
Är slutet nära för 2K Marin?

Trist att så få uppskattade The Bureau

Skribent
Skrivet av ForrestFox:

Trist att så få uppskattade The Bureau

Framför allt är det en jäkla pers att förlora jobbet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Synd för jobben helt klart.

Samt synd för dom anställdas om var tvungen att jobba med denna "bajsmacka"

Kan inte vara lätt att gå till jobbet och veta att spelet man jobbar på är totalt värdelöst. Kan tänka mig folk kännde sig stressade men är dom smarta söker dom nytt jobb medan dom jobbar me projekten.

Medlem
Skrivet av Salami:

Synd för jobben helt klart.

Samt synd för dom anställdas om var tvungen att jobba med denna "bajsmacka"

Kan inte vara lätt att gå till jobbet och veta att spelet man jobbar på är totalt värdelöst. Kan tänka mig folk kännde sig stressade men är dom smarta söker dom nytt jobb medan dom jobbar me projekten.

Nu tycker jag att du överdriver rejält. Spelet var visserligen ingen pärla, men att säga det var värdelöst och en bajsmacka är verkligen att ta i.

Bioshock 2 var rätt tråkigt, det med.

Medlem

Fattar inte, vad krävs för att en studio ska få hålla igång egentligen?
Att man varit med länge som ID eller 3Drealms(som visserligen dog men efter jääävligt många år)

Eller går allt idag ut på att tillfredställa ledningen med en best seller annars får du gå?

Skrivet av klasen:

Bioshock 2 var rätt tråkigt, det med.

Trams, ett av få bra spel de senaste åren!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Är jag en av dem få som gillar Bioshock 2?

Skrivet av dotque:

Fattar inte, vad krävs för att en studio ska få hålla igång egentligen?
Att man varit med länge som ID eller 3Drealms(som visserligen dog men efter jääävligt många år)

Eller går allt idag ut på att tillfredställa ledningen med en best seller annars får du gå?

Skrivet av klasen:

Bioshock 2 var rätt tråkigt, det med.

Trams, ett av få bra spel de senaste åren!

Tycker att vi har haft väldigt många bra spel de senaste åren. Far Cry 3, Bioshock Infinite, Skyrim, Sleeping Dogs, Halo 4, GTA V, Gears of War, Rage och många fler.

Inaktiv

Bioshock 2 var ett misstag. Inte för att det var ett uruselt spel utan därför att det var en sådan blek och oinspirerad efterapning av sin föregångare.

The bureau tyckte jag däremot var ett riktigt kul spel även om jag hade föredragit att en del saker var lite mindre sci-fi mot slutet (gällande vapen etc)

Medlem

bioshock 2 var fortfarande bättre än bioshock infinite

Inaktiv

Den enes död den andres bröd.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av ForrestFox:

Trist att så få uppskattade The Bureau

Framför allt är det en jäkla pers att förlora jobbet.

Pers?

http://www.svenskaakademien.se/svenska_spraket/svenska_akadem...

Pärs menar du

http://www.svenskaakademien.se/svenska_spraket/svenska_akadem...


signatur

I drank what?

1
Skriv svar