The United States of Noooo!!!

Medlem
The United States of Noooo!!!

Innan jag postar själva klippet så vill jag bara säga några snabba ord om redlettermedia.
Redlettermedia är ett indie bolag, vars två frontfigurer Mike Stoklasa och Jay Bauman har en filmrecensions serie som kallas för Half in the Bag där de verkligen går på djupet i att recensera filmer.
Att de ibland kan prata om en film i 30-40 minuter hör inte till ovanligheterna och då tar de verkligen upp allt de tycker är bra och dåligt och varför de tycker så.
De har även gjort några indie filmer bla Gorilla Interrupted (såt sött namn så) och Feeding Frenzy båda två är faktiskt riktigt underhållande om jag får säga det själv.
Jag kan ju även nämna om det inte framgår i texten här att de älskar film
De har även en härlig vän vid namn Rich Evans som ofta är med och som besitter ett mycket speciellt skratt som gör man själv oftast brukar skratta, inte åt honom, men med honom.

Hur som haver, när Star Wars I,II,II begav sig så var det många, dessa herrar inkluderat som funderade över om allt stod rätt till med George Lucas och när så de slutliga scenerna i film nummer 3 kom och man fick se darth vader köra sitt, nu berömda men ack så pinsamma, nooooooooooo så brast det nog för många.
För dessa två brast det såpass mycket att de kände de behövde göra en liten minidokumentär som de döpt till "united states of noooooo"
Den e rätt rolig faktiskt så håll till godo denna fredag

http://redlettermedia.com/shorts/the-united-states-of-noooo


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Medlem

hehe... nooooooooooooo!!!!!!!!!!!!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Haha micen mot högtalaren!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Har följt dessa snubbar i ett par år nu. Rekommenderas. Kolla in recensionerna av de senaste Star Wars-filmerna. YouTube blir inte bättre än så.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar