Ny co-op-trailer för Ace Combat: Infinity

Robot
Medlem
Ny co-op-trailer för Ace Combat: Infinity

"...från filmen Top Gun, där Tom Cruise fick varenda kotte att vilja ta värvning i flygvapnet."
Ja, US Air Force fick verkligen vad dom betalade för.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Och jag som trodde att top gun var en western, innebär det att jag har missat något då?

Medlem

Ser intressant ut men nyligen sålt mitt PS3 så jag har väl inte mycket mer val än att avstå.

Skribent
Skrivet av bjosarn:

"...från filmen Top Gun, där Tom Cruise fick varenda kotte att vilja ta värvning i flygvapnet."
Ja, US Air Force fick verkligen vad dom betalade för.

Ja, bättre marknadsföringskampanj än den filmen får man leta efter.

Skrivet av Zpartan:

Och jag som trodde att top gun var en western, innebär det att jag har missat något då?

Om du inte har sett Top Gun, då ska du se den.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag som trodde att det var US Navy och inte USAF som fick mest reklam, speciellt när F-14 stod för huvudrollen

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Och jag som trodde att top gun var en western, innebär det att jag har missat något då?

Även om filmen är otroligt enkel och patriotisk så är det en riktigt underhållande film.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Även om filmen är otroligt enkel och patriotisk så är det en riktigt underhållande film.

Om inte annat ett klassiskt soundtrack och homoerotik!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av marcus8958:

Även om filmen är otroligt enkel och patriotisk så är det en riktigt underhållande film.

Om inte annat ett klassiskt soundtrack och homoerotik!

Tror det är lite förstorat det där om homoerotik. Det är ju bara ett gäng svettiga killar som visar sina muskler till slow motion.
5 minuter UFC innehåller så mycket mer än vad man får i Top Gun och så får man även se när halvnakna vuxna karlar som kramas så hårt att dom svettas. Men det är inte precis som om alla börjar skrika bögporr om det hela.

Men jävlar vilket soundtrack filmen har!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar