Dödligt smygande i Assassin's Creed IV: Black Flag

Robot
Medlem
Dödligt smygande i Assassin's Creed IV: Black Flag

så med andra ord är den enda skilnaden att dom har bytt ut pilbågen/armborstet mot en extra stor poison dart ??

Mmm skulle vilja ha mer ninja style


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Känns ju ganska givet att man ska kunna lönnmörda folk i ett spel som heter Assassin's Creed.

Inaktiv

Jag har bara spelat det först spelet bara för att sedan tröttna,men Multiplayern verkar vara trumfkortet som kanske lockar till ett köp.

Medlem

Det jag tycker borde ändras är att man ska inte kunna kontra alla slags attacker med Hidden Blade.... Det är så jävla lätt "PRESS X WITHIN 10 SECONDS TO COUNTER"
Så känns det som :/

Jag tror UbiSoft skulle göra sina spel en stor tjänst genom att sluta med alla dessa videos. Jag tror knappas någon vid det här laget inte vet vad AssCreed handlar om.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag tror UbiSoft skulle göra sina spel en stor tjänst genom att sluta med alla dessa videos. Jag tror knappas någon vid det här laget inte vet vad AssCreed handlar om.

Är du riktigt jävla hög just nu?
För detta är ingen video, bara bilder/posters... Eller har jag missat något kolossalt nu?

Skrivet av totte1015:
Skrivet av walter_iego:

Jag tror UbiSoft skulle göra sina spel en stor tjänst genom att sluta med alla dessa videos. Jag tror knappas någon vid det här laget inte vet vad AssCreed handlar om.

Är du riktigt jävla hög just nu?
För detta är ingen video, bara bilder/posters... Eller har jag missat något kolossalt nu?

Lika sur som alltid ser jag, ingen fara. Även denna gång hjälper jag dig att Googla lite:

http://youtu.be/kXSaqyChZ_E


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av walter_iego:

Jag tror UbiSoft skulle göra sina spel en stor tjänst genom att sluta med alla dessa videos. Jag tror knappas någon vid det här laget inte vet vad AssCreed handlar om.

Är du riktigt jävla hög just nu?
För detta är ingen video, bara bilder/posters... Eller har jag missat något kolossalt nu?

Lika sur som alltid ser jag, ingen fara. Även denna gång hjälper jag dig att Googla lite:

http://youtu.be/kXSaqyChZ_E

Alltid sur

Men den videon är ju postad den 14e Augusti, lite väl sent att tjöta om den nu ju

Medlem

Bara man straffas ordentligt om man klantar sig och misslyckas att klara uppdraget med den smidighet som ens uppdragsgivare kräver.

Hoppas Ubisoft inte tappat bort sig i alla dramatiska trailers som mer för tankarna till marknadsföring av stora Hollywoodfilmer än till ett spel.

Det sista som får hända i ett spel som handlar om att vara en del i en lönnmördarorganisation är att man känner sig som en oövervinnerlig legosoldat.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

FM-guru
F.d. Sisyr

Äsch, tjusningen för mig i Assassin's Creed har alltid varit närstriderna. De må vara löjligt enkla, men jag har barnsligt kul när jag lirar dem. Bara Batman-spelens dito (som är klart svårare) som överträffar AC:s närstrider.

Lönnmord görs bäst i Hitman-serien, om än inte det senaste släppet.

Inaktiv

A pirate I was meant to be!!!!

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Känns ju ganska givet att man ska kunna lönnmörda folk i ett spel som heter Assassin's Creed.

Inte om det kommer från Ubisoft. Det enda spel i denna serie där du faktiskt tar uppdrag för att lönnmörda känns som 1an.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar