Castlevania: Harmony of Despair

Robot
Castlevania: Harmony of Despair

Världen är galen. Det slutgiltiga beviset på det är här. Eller finns det något annat sätt att förklara ett Castlevania med co-op?

#castlevania-harmony-of-despair, #konami


Inaktiv
Castlevania: Harmony of Despair

Föredrar Castlevania som dom var när man lirade på Megadrive och Snes,
hoppas dom kommer till psn / xbla.

Medlem

Ser fram emot Castlevania: Lords of Shadow :>

Medlem

bah önskar ändå att det hade varit ett maffigt single-player äventyr

Medlem

woohoo.. synd att det kommer 15 år för sent


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Moderator | Testpilot

Gillar Casltevania så blir nog ett inköp xD


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Att de återanvänder den pyttelilla grafiken från de bärbara spelen i HD upplösning tycker jag är riktigt lamt. Jag har inget emot 2D, jag älskar pixelgrafik, men är det för mycket att fråga efter grafik som är anpassad för TV formatet?

Medlem

De e faktiskt väldigt värt de här spelet kan jag säga, köpte de här omdagen och blev sittandes i flera timmar, väldigt beroende framkallande.. e du som jag och har för mycket tid o slösa så rekommenderar jag de här, de går o klara av om du spelar solo men multiplayer e nog roligare... försök få en polare eller 2 o köpa de också dock, för o spela online med folk man inte känner funkar inte alls, iaf inte för mig.. blev aldeles för hetsigt

Medlem
Skrivet av Cannibal Ox:

Ett singleplayer Castlevania i 2D hade varit fett nice, men det här känns väldigt ointressant.

Jo men det kom ju ett sådant för bara några månader sedan... MISSAT????

Medlem
Skrivet av marcusn:
Skrivet av Cannibal Ox:

Ett singleplayer Castlevania i 2D hade varit fett nice, men det här känns väldigt ointressant.

Jo men det kom ju ett sådant för bara några månader sedan... MISSAT????

Och det är? aldrig hört talas om något nytt Castlevania i 2D fsom kom för bara några månader sen. Senaste var ju Castlevania: Order of Ecclesia som kom till Nintendo DS 2008.

Fast egentligen vare Castlevania: The Adventure ReBirth till wiiware som kom 2009 men det var mer en remake av ett gammalt.

1
Skriv svar