Windows 8.1 släppt – startknappen tillbaka!

Medlem

^
|
|
Sanning

Jag skiter i vad uppdateringen gör, och vilken DX version man får, någon måste ge mig en enorm summa pengar för att "uppgradera", och då använder jag ordet i dess vidaste bemärkelse, till Windows h8.


signatur

I drank what?

Avstängd
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Zpartan:

@ baggso

Du har ingen aning om vad du pratar om, då du spyr ur dig såpass mkt skit

WIN 8 är största och sämsta OS och virus som någonsin sett dagens ljus.

Jag har varit med i windowskarusellen sedan W3.11

Detta är sämsta skiten EVER som man säger på svensk!

Då borde du också veta att ME, XP och Vista var rena katastrofen när dom släpptes?
Win8 har inte haft i närheten så mycket lanseringsproblem/prestandaproblem som ovan nämnda innan servicepack.
Win8 har faktiskt varit ett av dom släppen som gått smidigast på senare år.

Sen om man är ett stort fan av startmenyn så förstår jag man tycker det är jobbigt med ModernUI, men är den så viktig att det är "gamebreaking" menar du?

Xp som ett av dom värdelösa windows os? vilken värld lever du i? XP var nog det bästa som kom, ME är känd som windowset som alla hatade och vista är känd som en light version av ME. W7 är lillebror till XP säger dom flesta.

Snälla kom med den fakta där personer säger att XP var värdelöst och kom då med beviset där folk föredrar w8 framför XP. Tack mannen, du gjorde min dag! <3

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Zpartan:

@ baggso

Du har ingen aning om vad du pratar om, då du spyr ur dig såpass mkt skit

WIN 8 är största och sämsta OS och virus som någonsin sett dagens ljus.

Jag har varit med i windowskarusellen sedan W3.11

Detta är sämsta skiten EVER som man säger på svensk!

Då borde du också veta att ME, XP och Vista var rena katastrofen när dom släpptes?
Win8 har inte haft i närheten så mycket lanseringsproblem/prestandaproblem som ovan nämnda innan servicepack.
Win8 har faktiskt varit ett av dom släppen som gått smidigast på senare år.

Sen om man är ett stort fan av startmenyn så förstår jag man tycker det är jobbigt med ModernUI, men är den så viktig att det är "gamebreaking" menar du?

Xp som ett av dom värdelösa windows os? vilken värld lever du i? XP var nog det bästa som kom, ME är känd som windowset som alla hatade och vista är känd som en light version av ME. W7 är lillebror till XP säger dom flesta.

Snälla kom med den fakta där personer säger att XP var värdelöst och kom då med beviset där folk föredrar w8 framför XP. Tack mannen, du gjorde min dag! &lt;3

Vad pratar du du om, jag jämför lanseringar inte hur dom är efter år på marknaden?
XP var skräp när det släpptes pga buggar, kompabilitetsproblem och prestandakrav (samt att det var riktigt tjattigt för oss som spelade spel som byggde på DOS som inte längre funkade ens i kompabilitetsläge) det kan nog dom flesta intyga som provade är det släpptes och det blev inte riktigt bra före SP2 som släpptes 2004 nästan 3 år efter release.

När XP släpptes hade jag en dator med 800mhz, 256 ram, Geforce2 32mb och märkte tydliga fördelar med att fortsätta köra Win2000.

Så för att svara på din fråga, ja XP är idag ett riktigt bra OS iom SP2, det jag menade med min post var att jämför man olika problem vid respektive OS släpp så hade inte Win8 i närheten så mycket som XP.

Därför tycker jag att det har haft en bättre release, jag ser inga tydliga fördelar med att fortsätta köra Win7 istället för Win8 då jag får dom gratis via jobbet, mitt spelande blir inte lidande för det som det gjorde back in the days när XP släpptes och det är det som räknas för min del.

Avstängd
Skrivet av Lepr:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Zpartan:

@ baggso

Du har ingen aning om vad du pratar om, då du spyr ur dig såpass mkt skit

WIN 8 är största och sämsta OS och virus som någonsin sett dagens ljus.

Jag har varit med i windowskarusellen sedan W3.11

Detta är sämsta skiten EVER som man säger på svensk!

Då borde du också veta att ME, XP och Vista var rena katastrofen när dom släpptes?
Win8 har inte haft i närheten så mycket lanseringsproblem/prestandaproblem som ovan nämnda innan servicepack.
Win8 har faktiskt varit ett av dom släppen som gått smidigast på senare år.

Sen om man är ett stort fan av startmenyn så förstår jag man tycker det är jobbigt med ModernUI, men är den så viktig att det är "gamebreaking" menar du?

Xp som ett av dom värdelösa windows os? vilken värld lever du i? XP var nog det bästa som kom, ME är känd som windowset som alla hatade och vista är känd som en light version av ME. W7 är lillebror till XP säger dom flesta.

Snälla kom med den fakta där personer säger att XP var värdelöst och kom då med beviset där folk föredrar w8 framför XP. Tack mannen, du gjorde min dag! &lt;3

Vad pratar du du om, jag jämför lanseringar inte hur dom är efter år på marknaden?
XP var skräp när det släpptes pga buggar, kompabilitetsproblem och prestandakrav (samt att det var riktigt tjattigt för oss som spelade spel som byggde på DOS som inte längre funkade ens i kompabilitetsläge) det kan nog dom flesta intyga som provade är det släpptes och det blev inte riktigt bra före SP2 som släpptes 2004 nästan 3 år efter release.

När XP släpptes hade jag en dator med 800mhz, 256 ram, Geforce2 32mb och märkte tydliga fördelar med att fortsätta köra Win2000.

Så för att svara på din fråga, ja XP är idag ett riktigt bra OS iom SP2, det jag menade med min post var att jämför man olika problem vid respektive OS släpp så hade inte Win8 i närheten så mycket som XP.

Därför tycker jag att det har haft en bättre release, jag ser inga tydliga fördelar med att fortsätta köra Win7 istället för Win8 då jag får dom gratis via jobbet, mitt spelande blir inte lidande för det som det gjorde back in the days när XP släpptes och det är det som räknas för min del.

Då läste jag fel på det du skrev, men jag håller fortfarande inte med gällande xp och ME, min bror fick alla operativen gratis med och vet inte hur dock. Minns att jag satte mig vid datorn en gång och då hade han satt in ME så mycket strul det var i det fick brorsan att skita i det totalt och lägga in 98 igen. Vi sket i ME tills xp kom och det har funkat bra för oss sedan lanseringen. ME är känt för att vara struligt även när det fanns ett längre tag med uppdateringar och dylikt. Aldrig någonsin upplevt något problem med XP, inte ens med vista om jag ska vara ärlig även fast det ska vara som ME enligt många. Vista funkade bra mycket bättre för mig än vad w7 gjort. Jag kunde till och med spela mina älskade spel jag lirade förr, försöker jag spela q3 på w7 nu strular det till och från.

Skriv svar