Världsomspännande Starcraft II-turnerning börjar i september

Robot
Inaktiv
Världsomspännande Starcraft II-turnerning börjar i september

Fett!


signatur

War never changes.

Medlem

Skoj! Något att se fram emot, även om man själv inte ens på långa vägar är bra nog för att delta


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Men var det inte så att man inte skulle kunna möta folk från andra världsdelar?

Medlem

GomTV innebär Tasteless och förhoppningsvis Superdanielman som kommentatorer, epic win!

Medlem

Blir väl deltävlingar i var världsdel för sig, sen blir väl finalen någonstans dit slla som tagit sig till får resa. Skulle jag tippa


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jo precis, annars ställer tidszonerna till det ganska rejält.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

lol "GomTV can deny your participation if you are found unfit to be a gamer" vad menas med den regeln?

Medlem
Skrivet av Sabel:

lol "GomTV can deny your participation if you are found unfit to be a gamer" vad menas med den regeln?

Att dom har rätt att kicka ut dig när dom vill av vilken anledning dom vill. Det känns som en ganska bra regel.

Medlem

Mer E-sport till folket!

Inaktiv

Roligt som f@n! Jag ska ställa upp, men undrar hur det kommer att gå. :\

Får väl beställa det på webhallen snart eller hoppas på vinst här på FZ!

Medlem
Skrivet av Sabel:

lol "GomTV can deny your participation if you are found unfit to be a gamer" vad menas med den regeln?

Att tävlingen är riggad Nä men om du typ är osportslig osv. skulle jag gissa.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Trevligt


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hoppas husky spottar på miken

Medlem

Skulle vara roligare om det var 2v2 istället, då har man alltid nån att skylla på om nåt går fel

shit vad dåliga Zerg är i multiplayer


signatur
Medlem
Skrivet av Snellycat:
Skrivet av dofilusåkaffe:

shit vad dåliga Zerg är i multiplayer

du som inte kan macra elr micra sopkuk!

Du är min idol. <3

Undrar om det finns något tröstpris för att komma typ sist, och försöka göra samma sak i varje match. Typ "consistency tactics" eller nåt. Då har jag en chans att kamma ett pris iaf.

Medlem

Disqualification

You are disqualified if:
- A friend notification appears during the game.
- You received a message from a person during the game.
- You chat (besides surrenderring).

Så om jag är på väg att vinna och en polare skriver till mig så har jag förlorat? Bra regler!

Kom och tänka på att om någon vän skriver till dig så kan det ju betyda att du fuskar, han kan sitta och kolla på matchen och berätta saker för dig.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Medlem

Skulle va kul och testa, se hur långt man kommer men flyger nog inte till korea bara för det haha

Medlem

Hoppas de har Husky och HD som kommentatorer, de klarade det utmärkt i beta-turneringen : )

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Disqualification

You are disqualified if:
- A friend notification appears during the game.
- You received a message from a person during the game.
- You chat (besides surrenderring).

Så om jag är på väg att vinna och en polare skriver till mig så har jag förlorat? Bra regler!

Drygt!
Du får inte ha några vänner, och den du spelar med/någon annan får inte adda dig. Känns stabilt...
Integrationen med Facebook gick för långt, det var fortfarande ett spel (RTS?) vi pratade om, inte Farmville 2.0, eller? ;P

Medlem

äre ngn som vet vrf man inte kan spela med folk från andra världsdelar för, fattade det aldrig


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

äre ngn som vet vrf man inte kan spela med folk från andra världsdelar för, fattade det aldrig

Tror nog största problemet är tidszonerna samt pingen pga att servers och klienter ligger så långt ifrån varandra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Disqualification

You are disqualified if:
- A friend notification appears during the game.
- You received a message from a person during the game.
- You chat (besides surrenderring).

Så om jag är på väg att vinna och en polare skriver till mig så har jag förlorat? Bra regler!

Kom och tänka på att om någon vän skriver till dig så kan det ju betyda att du fuskar, han kan sitta och kolla på matchen och berätta saker för dig.

Jepp, vilket är varför de även inkluderade i reglerna att alla måste stänga av notifications och sätta sig som busy.

Verkar bli en rätt häftig grej detta. Synd bara att man saknar självförtroende och inte vågar ställa upp. Inte ens bara för att kunna säga att man var med. :\

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Blir väl deltävlingar i var världsdel för sig, sen blir väl finalen någonstans dit slla som tagit sig till får resa. Skulle jag tippa

Så är det inte, Offline qualifiers spelas i Seoul korea , det är öppet för ALLA men efter som man måste åka till Korea för att kvala så är det nog mest koreaner och kända spelare som har sponsring och backad av ett stort team, som t.ex mousesports.

Förövrigt så är det mest troliga att Day9's brorsa kommer att shoutcasta dvs hans brorsa vid namn Tasteless (callmetasteless på twitter) Tasteless har jobbat för GOMTv förut och han gjorde ett mycket bra jobb. Kanske blir han backad av sin kollega SDM (SuperDanielMan) som castade tillsammans med Tasteless på GOMTV.

Medlem

Mer competetive gaming åt PC folket är alltid fint.
<3 E-sport

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Annanaz:

äre ngn som vet vrf man inte kan spela med folk från andra världsdelar för, fattade det aldrig

Tror nog största problemet är tidszonerna samt pingen pga att servers och klienter ligger så långt ifrån varandra.

Så att folk inte ska importera den billigare amerikanska versionen av spelet i stället för att köpa den dyrare europeiska versionen skulle jag gissa på.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Låter bättre än vad jag trodde, GOM FTW!

Inaktiv

Ingen idé att man är med. Jag vinner ju bara.


signatur

You must construct additional pylons.

12
Skriv svar