Tips på XBOne Day One inköpsställen

Medlem
Tips på XBOne Day One inköpsställen

Eftersom den nu kommer komma lite sent till sverige så tänkte jag höra med er andra hur ni tänkt göra. Avboka och hitta återförsäljare i tyskland/uk? Day one på amazon.co.uk är redan slusåld
Min bokning ligger kvar i sverige än så länge. Men hittar jag ett alternativ som kan ge mig den innan jul så kommer jag nog ändra.

Enl ryktena på internet så har Microsoft sagt att det inte skall ställa till några problem ifall man importerar sin XBOne.

Medlem

EDIT: trodde den var slut i tyskland men den finns att beställa på både amazon .de och .fr

Medlem

Jag väntar på min svenska One.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Jag väntar på min svenska One.

Jag förbeställde från amazon.co.uk. Det blev ingen day one men det spelar nog ingen större roll...

Medlem

Jag hade ju gärna fått Fifa 14 gratis...

Medlem
Skrivet av Augustus:

Jag hade ju gärna fått Fifa 14 gratis...

Ja det är tråkigt att man missar det. Men jag är inte så glad i fotbollsspel och jag vill inte vänta på krysslådan. Otålig som ett barn

Medlem

Jag förstår dig.

Medlem

Själv blir det till att beställa från amazon.es hört att amazon.de också har fortfarande, har ej koll. Fanns även på game och man får den på release dag men ej D1:ED men man får forza 5 istället för fifa 14. Men kände att jag verkligen ville ha D1.

Medlem
Skrivet av laxan96:

Själv blir det till att beställa från amazon.es hört att amazon.de också har fortfarande, har ej koll. Fanns även på game och man får den på release dag men ej D1:ED men man får forza 5 istället för fifa 14. Men kände att jag verkligen ville ha D1.

ah se där, day one med fifa 14! tack för tipset. beställer den istället för vanlig version från uk.

Edit:
fan, det står att de inte skickar till sverige när jag försöker lägga beställningen

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av laxan96:

Själv blir det till att beställa från amazon.es hört att amazon.de också har fortfarande, har ej koll. Fanns även på game och man får den på release dag men ej D1:ED men man får forza 5 istället för fifa 14. Men kände att jag verkligen ville ha D1.

ah se där, day one med fifa 14! tack för tipset. beställer den istället för vanlig version från uk.

Edit:
fan, det står att de inte skickar till sverige när jag försöker lägga beställningen

beställ på www.spelbutiken.se istället då de importerar så att man får det då resten av EU släppet är ungefär

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av laxan96:

Själv blir det till att beställa från amazon.es hört att amazon.de också har fortfarande, har ej koll. Fanns även på game och man får den på release dag men ej D1:ED men man får forza 5 istället för fifa 14. Men kände att jag verkligen ville ha D1.

ah se där, day one med fifa 14! tack för tipset. beställer den istället för vanlig version från uk.

Edit:
fan, det står att de inte skickar till sverige när jag försöker lägga beställningen

beställ på www.spelbutiken.se istället då de importerar så att man får det då resten av EU släppet är ungefär

Nej den kostar för mycket

1
Skriv svar