Nintendo släpper film om Pokémon

Robot
Medlem
Nintendo släpper film om Pokémon

Trodde det var en riktig film


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem

ta det lugnt bibel, det brukar släppas en pokemon film ungefär en gång om året, tror dom är uppe i 16-17 eller något sånt nu xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Hade hoppats på lite utvecklingshistoria. Istället gjorde de bara reklam för sina gamla spel


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv
Medlem

Finns Pokemon Origins, men den är inte dubbad ännu så vitt jag vet. Finns dåliga subs för de som vet var man kan hitta dem

Medlem
Skrivet av Yukki:

Finns Pokemon Origins, men den är inte dubbad ännu så vitt jag vet. Finns dåliga subs för de som vet var man kan hitta dem

Finns väldigt bra subs om man står ut med att inte ha svensk text.

Medlem
Skrivet av Yukki:

Finns Pokemon Origins, men den är inte dubbad ännu så vitt jag vet. Finns dåliga subs för de som vet var man kan hitta dem

Kommer på engelska i November.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Hade hoppats på lite utvecklingshistoria. Istället gjorde de bara reklam för sina gamla spel

Aah jag med, dock så hade jag ingen aning om att diamond, pearl och platinum fanns haha. Missat det helt.

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Apministern:

Hade hoppats på lite utvecklingshistoria. Istället gjorde de bara reklam för sina gamla spel

Aah jag med, dock så hade jag ingen aning om att diamond, pearl och platinum fanns haha. Missat det helt.

Haha. Det måste kännas skumt att ha missat en hel generation


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Bibel-John:

Trodde det var en riktig film

Kom ju precis en! http://en.wikipedia.org/wiki/Pok%C3%A9mon_the_Movie:_Genesect...


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

ta det lugnt bibel, det brukar släppas en pokemon film ungefär en gång om året, tror dom är uppe i 16-17 eller något sånt nu xD

Tänkte mer på en riktigt påkostad film


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

1
Skriv svar