Titanfall får releasedatum

Robot
Titanfall får releasedatum

Respawn Entertainment släpper ut sina robotar i mars nästa år.

#electronic-arts, #respawn-entertainment, #titanfall


Medlem
Titanfall får releasedatum

redan förbokat för xbone, ser fram emot det som fan


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Blir nog ett köp till PC.

Inaktiv

Ska köpas till xbox360.

Medlem

Slutat med förbokningar, gått på för många nitar sista tiden. Bättre låta det vara ute en vecka och läsa lite forum, recensioner etc.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Slutat med förbokningar, gått på för många nitar sista tiden. Bättre låta det vara ute en vecka och läsa lite forum, recensioner etc.

kan inte än annat att håll med dig om det.

Inaktiv

PC eller inget.

Geeks Gaming

Kommer antagligen bli till PC för min del.

Väntar dock att hurra fören dom utannonserar att det kommer fullt dedikerade servrar till PC som gamla goda tiden. Då lär jag slänga upp minst 3 stycken egna servrar.

Medlem

Ja, när ska folk lära sig att förbokningar är onödigt.. hur många gånger har folk trott att det kommer bli "GoT" eller what ever, och sen floppar det. Vänta på recensioner, så kanske, bara kanske gör dom bättre spel åt oss.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Blir nog ett köp till PC.

Precis vad jag tänkte

Medlem

hade inte en aning om att det kommer till PC, lätt ett köp

Medlem

Undrar hur många miljader som har betalats för att det ska bara vara till Microsofts plattformar...

Medlem

Detta spel skall spelas på PC därmed basta !!

Medlem

Ett av få spela jag kan tänkas förboka. Det verkar rent ut sagt skitkul!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Är taggad inför detta, men kommer med försiktighet granska allt som sägs om just PC-versionen då jag förmodligen kommer kräkas om det blir en konsolport.

Inaktiv
Skrivet av nilfisk:

Ja, när ska folk lära sig att förbokningar är onödigt.. hur många gånger har folk trott att det kommer bli "GoT" eller what ever, och sen floppar det. Vänta på recensioner, så kanske, bara kanske gör dom bättre spel åt oss.

Det är väl bättre att vänta på ett demo eller prova spelet i nån butik,
en recension är ju vad en annan person tycker, du själv har ju ingen aning förran du provat själv.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Det här känns som en naturlig utveckling av CoD då folk börjar tröttna på same same fast ändå inte vill kastas om för mycket. Känns faktiskt som den mest troliga CoD-dödaren hittils.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Äntigen ett nytt intressant FPS IP. Blir nog ett köpt till PC:

Medlem

Åh, så lång tid till Mars månad...
Som någon sa tidigare, intressantaste FPS:et just nu kan jag tycka, kan nog bli skitball!

Medlem
Skrivet av Preed:

Det här känns som en naturlig utveckling av CoD då folk börjar tröttna på same same fast ändå inte vill kastas om för mycket. Känns faktiskt som den mest troliga CoD-dödaren hittils.

För den amerikanska marknaden? Det tror jag inte. "Nutids-shooters" kommer alltid vara populära där pga. den amerikanska kulturen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Preed:

Det här känns som en naturlig utveckling av CoD då folk börjar tröttna på same same fast ändå inte vill kastas om för mycket. Känns faktiskt som den mest troliga CoD-dödaren hittils.

För den amerikanska marknaden? Det tror jag inte. "Nutids-shooters" kommer alltid vara populära där pga. den amerikanska kulturen.

Detta är väl inte mer sci-fi än Black Ops 2, och det har ju sålt mest av alla CoD.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Och där fick PC ännu ett spel på listan.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Bf4 avbokat efter betan. Jag avvaktar en vecka eller månad innan jag tar i den.
Hoppas titan blir bra. Jag har inte mechwarrior var det sista robotspelet som var bra.

1
Skriv svar