Konsoldemo av Modern Warfare 2

Robot
Medlem
Konsoldemo av Modern Warfare 2

Ska bli kul att testa! Länge sedan det kom ett riktigt bra pusselspel.

Medlem

Jag kanske bara är vimsig men inte hittar jag någonting på PSN iallafall.

Medlem
Skrivet av Vippe:

Jag kanske bara är vimsig men inte hittar jag någonting på PSN iallafall.

Kommer antagligen på torsdag, då PSN uppdateras.

Medlem

Haha, jag är en av de fyra som nämns

Rätta mig om jag har fel, men uppdateras inte PSN på onsdagar nuförtiden?

Laddade ned demot från amerikanska PSN.

Medlem

Aha, hursom får jag vänta en vecka då

Medlem

Här sitter en som nu ska testa MW2.

Medlem

Sisådär ett halvår? Jag kallar snarare 10 månader för ett år.

Medlem
Skrivet av NoName:

Laddade ned demot från amerikanska PSN.

Säkert dum fråga, men hur kommer man åt amerikanska PSN?


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av Activision:

Ingen som köper MW2 längre, hur kan man få in dom där extra slantarna så chefen kan köpa en ny sportbil? Vi släpper ett demo och hoppas på det bästa

Seriöst, det skriker bara pengakåt om de här företaget.

Medlem
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av NoName:

Laddade ned demot från amerikanska PSN.

Säkert dum fråga, men hur kommer man åt amerikanska PSN?

Du skapar ett konto där du bor i USA. När du har laddat ner så kan du spela på ditt vanliga konto.

Läs mer här: http://www.fz.se/forum/thread.php?id=26541

Medlem

lite sent för en demo kanske! tanken med demos (för mig iallafall) är ju att kunna testa spelet INNAN man köper det...

Medlem

Jag är väl en av de fyra som inte har testat än. Med tanke på att jag bara är intresserad i singleplayer så tyckte jag att 500+ kr var lite väl, speciellt när jag inte fann det första Modern Warfare vara speciellt bra.

Medlem

Lite väl sent, kanske?

Medlem

Hur vore det om ho*orna fixade spelet så man slipper spela med massvis av fuskare hela tiden i stället, jag blir så jävla trött...

Medlem

nja, detta spel tycker jag inte var underhållande, jag tycker det var ett av de värsta FPS jag någonsin har spelat


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Lite sent va?

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Activision:

Ingen som köper MW2 längre, hur kan man få in dom där extra slantarna så chefen kan köpa en ny sportbil? Vi släpper ett demo och hoppas på det bästa

Seriöst, det skriker bara pengakåt om de här företaget.

Ja och du bör ju vara tillräckligt vuxen att förstå att företag är till för att gå med vinst.
Dock fallerar jag i att förstå varför ett demo gör ett företag till pengakåta??

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Activision:

Ingen som köper MW2 längre, hur kan man få in dom där extra slantarna så chefen kan köpa en ny sportbil? Vi släpper ett demo och hoppas på det bästa

Seriöst, det skriker bara pengakåt om de här företaget.

Om det är en demo så lär det väl inte kosta pengar? I så fall måste det ju vara single-player i DLC?


signatur

Silkroad Online på svenska - http://srosverige.blogspot.com

Medlem

Nån som har lust att hjälpa mig med att få in pengar på PSN? Jag har ett Visa 18+ kort, men då jag har slagit in alla nummer och namn o sånt kommer det upp ett error. Jag har kollat så allt är rätt flera gånger...


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Good for me! Jag har inte spelat det.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Activision:

Ingen som köper MW2 längre, hur kan man få in dom där extra slantarna så chefen kan köpa en ny sportbil? Vi släpper ett demo och hoppas på det bästa

Seriöst, det skriker bara pengakåt om de här företaget.

Ja och du bör ju vara tillräckligt vuxen att förstå att företag är till för att gå med vinst.
Dock fallerar jag i att förstå varför ett demo gör ett företag till pengakåta??

Självklart ska ett företag gå med minst, men att släppa ett demo så här pass sent är inge vidare bra företagsmoral. Finns det inget demo tillgängligt så tvingas man köpa spelet, och när försäljningen av spelet minskat så släpper man ett demo för att på så sätt få in ännu mer pengar. Ett demo ska finnas tillgängligt innan eller vid release av ett spel, inte nästan ett år efter.

Om du har följt utvecklingen av Activisions policy så ser man direkt att dom är de girigaste spelföretaget, för giriga.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Activision:

Ingen som köper MW2 längre, hur kan man få in dom där extra slantarna så chefen kan köpa en ny sportbil? Vi släpper ett demo och hoppas på det bästa

Seriöst, det skriker bara pengakåt om de här företaget.

Ja och du bör ju vara tillräckligt vuxen att förstå att företag är till för att gå med vinst.
Dock fallerar jag i att förstå varför ett demo gör ett företag till pengakåta??

Självklart ska ett företag gå med minst, men att släppa ett demo så här pass sent är inge vidare bra företagsmoral. Finns det inget demo tillgängligt så tvingas man köpa spelet, och när försäljningen av spelet minskat så släpper man ett demo för att på så sätt få in ännu mer pengar. Ett demo ska finnas tillgängligt innan eller vid release av ett spel, inte nästan ett år efter.

Om du har följt utvecklingen av Activisions policy så ser man direkt att dom är de girigaste spelföretaget, för giriga.

Girig eller? Om man vänder på det så vill väl alla tjäna pengar? Detta är väl bara ett smart drag som kanske lockar någon extra slant till plånboken.

Och det är aldrig någon som tvingar dig att köpa ett spel, det gör du nog av egen fri vilja.

Medlem

Bättre sent än aldrig brukar man ju säga, men i det här fallet kan vi nog göra ett undantag

Medlem
Skrivet av Vippe:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Activision:

Ingen som köper MW2 längre, hur kan man få in dom där extra slantarna så chefen kan köpa en ny sportbil? Vi släpper ett demo och hoppas på det bästa

Seriöst, det skriker bara pengakåt om de här företaget.

Ja och du bör ju vara tillräckligt vuxen att förstå att företag är till för att gå med vinst.
Dock fallerar jag i att förstå varför ett demo gör ett företag till pengakåta??

Självklart ska ett företag gå med minst, men att släppa ett demo så här pass sent är inge vidare bra företagsmoral. Finns det inget demo tillgängligt så tvingas man köpa spelet, och när försäljningen av spelet minskat så släpper man ett demo för att på så sätt få in ännu mer pengar. Ett demo ska finnas tillgängligt innan eller vid release av ett spel, inte nästan ett år efter.

Om du har följt utvecklingen av Activisions policy så ser man direkt att dom är de girigaste spelföretaget, för giriga.

Girig eller? Om man vänder på det så vill väl alla tjäna pengar? Detta är väl bara ett smart drag som kanske lockar någon extra slant till plånboken.

Och det är aldrig någon som tvingar dig att köpa ett spel, det gör du nog av egen fri vilja.

Om spelet verkar intressant och det inte finns ett demo eller om man inte vill ladda ner så jo, man blir i stort sätt tvingad att köpa de om man vill testa de.

Det va många som tyckte att dom köpte grisen i säcken när dom köpte MW2. SP va jävligt kort och MP sög apa, och det visste nog Activision om innerst inne och gav oss därför inget demo för att få möjlighet att förstå de.

Activision tog dessutom ut ett saftigt överpris, och de kostar fortfarande 600kr på Steam.

MW2 va och är fortfarande den största våldtäkten i röven på länge inom spelindustrin.

Men tycker du att MW2 va värt 600kr så får du väl tycka de.

Medlem

@MAHONE: steam är inte den enda butiken,dem är ju hutlösa i sina priser.
anser själv dem vara bra affärsmän, oavsett vad jag tycker om spelet eller inte, varför inte mjölka ur så mkt man kan?? så länge det finns en marknad så kan dem göra det dem vill.
Personligen anser jag MW2 inte vara bra,SP allt för stressande finns ingen tid för eftertanke utan bara pang på. dem tidigare SP var bättre.

ptr
Medlem
Skrivet av Gottn:

Nån som har lust att hjälpa mig med att få in pengar på PSN? Jag har ett Visa 18+ kort, men då jag har slagit in alla nummer och namn o sånt kommer det upp ett error. Jag har kollat så allt är rätt flera gånger...

ifall du har åäö i din adress, prova att byta ut det till a eller o. Fungerade för mig i alla fall. Skumma var att det hade fungerat tidigare men helt plötsligt så slutade det att fungera. Så jag blev tvungen att byta ä -> a

Medlem

En till av de fyra här som testade det för första gången igår. Badass scriptade sekvenser och bra stämning men det kändes som om jag sköt med en ärtbössa, noll rekyl. Blivit bortskämd med Bad Company 2.

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av Gottn:

Nån som har lust att hjälpa mig med att få in pengar på PSN? Jag har ett Visa 18+ kort, men då jag har slagit in alla nummer och namn o sånt kommer det upp ett error. Jag har kollat så allt är rätt flera gånger...

ifall du har åäö i din adress, prova att byta ut det till a eller o. Fungerade för mig i alla fall. Skumma var att det hade fungerat tidigare men helt plötsligt så slutade det att fungera. Så jag blev tvungen att byta ä -> a

Och ska prova nu, tack för tipset:up:


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

@MAHONE: steam är inte den enda butiken,dem är ju hutlösa i sina priser.
anser själv dem vara bra affärsmän, oavsett vad jag tycker om spelet eller inte, varför inte mjölka ur så mkt man kan?? så länge det finns en marknad så kan dem göra det dem vill.
Personligen anser jag MW2 inte vara bra,SP allt för stressande finns ingen tid för eftertanke utan bara pang på. dem tidigare SP var bättre.

Visst finns de andra affärer, men på Steam bestämmer tillverkarna själv priset, vilket märks på MW2 på Steam. I butik så kan man sänka priserna om de säljer dåligt.

För mycke mjölkning drabbar bara oss som inte faller för de tricket.

Det förstår ju jag också att pengar är en viktig del för ett företag, men utan nöjda kunder så blir de inga pengar till slut, och Activision har inte förstått de. Ett företag ska hitta en balans mellan pengar och nöjda kunder.

12
Skriv svar